Gå til innhold

til alle cs gamere

venomzorg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

All you base are belong to us er et utrykk fra et gammelt SCI-FI spill. orginalt laget på japansk, men veldig dårlig oversatt til engelsk.

Det er nå laget en animasjon av den, med bilder fra det originale spillet, du finner den bla. her http://www.planettribes.com/allyourbase/video3.shtml

1337, derimot, er IKKE et CS utrykk, 1337 kommer fra gamle hacker miljøer.

Håper dette oppklarte noe.

[ Denne Melding var redigert av: Cengwen på 2002-12-02 08:30 ]

Lenke til kommentar

Det er feil Truman... Tenkte jeg bare skulle si det :grin: Folk i alle aldre bruker der..

mht til Fjortiss gamere, så er de ikke gamle nok til å eie spillet, KAN IKKE NOEN GJØRE NOE MED DETTE SNART ! ? ! Dvs. gjøre noe med alle småungene som spiller HL...

Lenke til kommentar

felzius: det jeg prøvde å si var at de som bruker slike ord (uansett alder) bruker dem fordi de tror de er kule. de tror de har peiling og er skikkelig "inne i miljøet" fordi de kan ordene. det er bare latterlig. jeg mener at alle som bruker "n00B" er newbies selv, bare _litt_ mer avanserte newbies.

Lenke til kommentar

Quote:

CFD skrev (2002-12-02 19:12):

Vell jeg synes det er morsomt og se jeg.

n00bsa ruler servern ass

haha jeg 0wnd deg ass

Jeg er 1337 med Aug

Derfor er det morsomt og spille CS (Noen ganger) Se på alle som snakker.

Hoho!

Synes 1337 språk kan være bra som humor, men ikke når man bruker det konsekvent, det blir for lama (haha).

Jeg spiller ikke CS, men morer meg stort over CS folk på LAN og på IRC! Er jo klin umulig å tape jo! Taper du så var den andre feig, en lama n00b :razz: ller noe i den dur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...