Sir_Cecil Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 "All your base is belong to us" har veffal med science fiction å gjøre. om det er star trek, 2001 : en romoddyseè eller en eller annen obskur gammal kultserie er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
Cengwen Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 All you base are belong to us er et utrykk fra et gammelt SCI-FI spill. orginalt laget på japansk, men veldig dårlig oversatt til engelsk. Det er nå laget en animasjon av den, med bilder fra det originale spillet, du finner den bla. her http://www.planettribes.com/allyourbase/video3.shtml 1337, derimot, er IKKE et CS utrykk, 1337 kommer fra gamle hacker miljøer. Håper dette oppklarte noe. [ Denne Melding var redigert av: Cengwen på 2002-12-02 08:30 ] Lenke til kommentar
Truman Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 ord som n00b, h4xX0r, h0h0, l337, l33+ osv er jo bare teite.. er bare fjortisgamerne som bruker de uansett.. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: Den 2002-12-02 08:39, skrev Truman:ord som n00b, h4xX0r, h0h0, l337, l33+ osv er jo bare teite.. er bare fjortisgamerne som bruker de uansett.. Bare fjortisser??? Og jeg som ble så gla fordi jeg lærte noe nytt... ja ja :| Lenke til kommentar
felzius Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Det er feil Truman... Tenkte jeg bare skulle si det Folk i alle aldre bruker der.. mht til Fjortiss gamere, så er de ikke gamle nok til å eie spillet, KAN IKKE NOEN GJØRE NOE MED DETTE SNART ! ? ! Dvs. gjøre noe med alle småungene som spiller HL... Lenke til kommentar
kommers Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 felzius: det jeg prøvde å si var at de som bruker slike ord (uansett alder) bruker dem fordi de tror de er kule. de tror de har peiling og er skikkelig "inne i miljøet" fordi de kan ordene. det er bare latterlig. jeg mener at alle som bruker "n00B" er newbies selv, bare _litt_ mer avanserte newbies. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: Cengwen skrev (2002-12-02 08:29):Håper dette oppklarte noe. Nops...fortell mere... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Vell jeg synes det er morsomt og se jeg. n00bsa ruler servern ass haha jeg 0wnd deg ass Jeg er 1337 med Aug Derfor er det morsomt og spille CS (Noen ganger) Se på alle som snakker. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: CFD skrev (2002-12-02 19:12):Vell jeg synes det er morsomt og se jeg.n00bsa ruler servern asshaha jeg 0wnd deg assJeg er 1337 med AugDerfor er det morsomt og spille CS (Noen ganger) Se på alle som snakker. Hoho! Synes 1337 språk kan være bra som humor, men ikke når man bruker det konsekvent, det blir for lama (haha). Jeg spiller ikke CS, men morer meg stort over CS folk på LAN og på IRC! Er jo klin umulig å tape jo! Taper du så var den andre feig, en lama n00b :razz: ller noe i den dur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå