Monkey Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det er en 40 GB disk som har gått full. Og jeg har lokalisert problemet til WINDOWS mappa. H.klikk egenskaper sier 31,9 GB. Men går jeg inn i mappen og merker alle mapper og filer (også skjulte) så sier den 3GB som jo er en mere vanlig størrelse. Noen som har en anelse om hva det kan være? For jeg har ikke Lenke til kommentar
blipblopp Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Prøv å kjøre en disk cleanup. Ligger på tilbehør-system verktøy. Testa et cleaner program. feks. Easy Cleaner. Endret 2. februar 2007 av blipblopp Lenke til kommentar
friskies Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Tviler sterkt på at den er 31.9GB for å sidet sånn. Noe er feil her Lenke til kommentar
NChief Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Har du også valgt at du skal viste systemfiler? og skulte operativsystemfiler? høres uansett mye ut men... Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Gå innpå Tools-->Folder Options--> "View"-fanen --> Trykk på "Show hidden files and folders". Se om det stemmer da. Endret 2. februar 2007 av Vaag1991 Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 http://www.snapfiles.com/get/spacemonger.html lite genialt program som gir grafisk oversikt over hva som tar plass Lenke til kommentar
Monkey Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Har du også valgt at du skal viste systemfiler? og skulte operativsystemfiler? høres uansett mye ut men... 7854719[/snapback] Hey. Takk NChief. Ditt forslag gjorde at jeg lokaliserte luringen. En mappe i windows mappa som heter "CSC". 28,6GB var det i den. Fant løsningen her: https://www.microsoft.com/technet/prodtechn...s.mspx?mfr=true Thanks Men den skulle jo bare ta max 2GB av plassen, så hvorfor den tok så mye vet jeg enda ikke. Menmen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå