QBab Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Dette har jeg lurt på en stund. Hva står egentlig PS for? PS: Jeg har ikke sjekket google PSS: tenkte dere skulle få gjøre det Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Photoshop? PS. søk på google selv din latsabb... Endret 2. februar 2007 av vargaz Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Og det var en spøk? 7854461[/snapback] Det kan hende at det ikke var det faktisk. PostScript er en fonttype man bruker i typografiske sammenhenger fordi tallavstandene er statiske. Men PostScript kan også bety noe som tillegges slutten av et dokument, tror jeg. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Jeg googlet litt, men fant ikke noe fornuftig. Edit: Så det er post script altså? Merkelige greier. Endret 2. februar 2007 av QBab Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg googlet litt, men fant ikke noe fornuftig. 7854480[/snapback] http://en.wikipedia.org/wiki/Post_scriptum . Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg googlet litt, men fant ikke noe fornuftig. 7854480[/snapback] http://en.wikipedia.org/wiki/Post_scriptum . 7854483[/snapback] Jeg hadde faktisk delvis rett. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg googlet litt, men fant ikke noe fornuftig. 7854480[/snapback] http://en.wikipedia.org/wiki/Post_scriptum . 7854483[/snapback] Jeg hadde faktisk delvis rett. 7854487[/snapback] Ganske rett ja. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Takk takk for meget kjapp respons. Nå er jeg en forkortelse smartere Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Kan slå til med N.B. som er forkortelse for Nota bene, som betyr noe sånt som merk deg godt. Engelsk I.E. - Id Est - "det er", eller "med andre ord:"... E.G. - Exempli Gratia - "for eksempel" pass på å ikke blande de to Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 PostScript er en fonttype man bruker i typografiske sammenhenger fordi tallavstandene er statiske. 7854472[/snapback] PostScript er vel et slags språk for å bestemme utseendet på ting som skal printes ut.F.eks, så omgjøres dokumenter til PostScript-filer før de sendes til printeren. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 post skriftum, vil jeg tro Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 PostScript er en fonttype man bruker i typografiske sammenhenger fordi tallavstandene er statiske. 7854472[/snapback] PostScript er vel et slags språk for å bestemme utseendet på ting som skal printes ut.F.eks, så omgjøres dokumenter til PostScript-filer før de sendes til printeren. 7854561[/snapback] Litt feilformulering av meg, men postscript-fonter har statisk boktavbredde og brukes derfor ofte i symmetrisk typografi. Og ja, dokumenter omgjøres også til PostScript når de sendes til printeren. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 PlayStation :---------[ Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Ikke gjør det så vanskelig. PuleSveis. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg tenkte playstation... :| Men lærte vel på barneskolen "på slutten" og etterhvert post scriptum. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Kommer vel helt an på sammenhengen, synes nå jeg. "Er det et ps'a bilde, eller?" "Ps! Morten er en dust!" "PS er mye bedre enn Wii!11" osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå