kozmic Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Jeg tenkte jeg skulle anskaffe meg et digitalt kamera. Det må være på 2 MP eller mer, men jeg er litt forvirra over hvilket kamera jeg skal kjøpe. Prisklassen jeg ser i er 2000-3000 kr, noen som kan gi meg noen tips på kamera jeg burde kjøpe ? Kriteriene mine er ikke mange, 2 MP skal vel være okey og kamerat burde ha en okey design.. Hadde vært snlit om noen kunne ha kommet med noen konkrete forslag til meg Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Hei, et godt utgangspunkt kan være anbefalingene våre. Her gir vi endog konkrete anbefalinger i de forskjellige prisklassen. Se også på prisguiden om det er noen interessante kameraer som stikker seg ut der. Når du har tenkt litt på dette, og fremdeles ikke er sikker, kan du poste en melding her på forumet hvor du definerer behovene dine tydeligere. MLW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Her om dagen kom julekatalogen fra Japan Photo, med både Pentax 330 (3Mpix/3xzoom) Fuji 2800 (2Mpix/6xzoom) til 2999,-, som er under de fleste WEB-butikker. Kanskje ett av de?? Lenke til kommentar
kozmic Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Kodak EasyShare CX4300 Zoom - 3.2 Mpix,2xDigital Zoom,16MB (2250 NOK på mpx.no) litt klumpete ? Kodak EasyShare CX4230 Zoom - 2.0 Mpix,3xOptisk Zoom,16MB (2195 NOK på mpx.no) Fuji FinePix A204 Zoom - 2.0 Mpix,3xDigital Zoom,16MB (2210 NOK på mpx.no) Så klumpete ut Nikon Coolpix 2000 2.0 megapiksel, 3.0 ( 2200 NOK ) Hvilket av disse kameraene (eller lignende) er det beste kjøpet ? Jeg er ute etter et "allround" kamera, til bruk av bilder innendørs og utendørs. (fester, turer, sports aktiviteter osv). Det som er viktig for meg er MP og design på kameraet.. men skal selvfølgelig ha bilder som går ann å se på også Kom gjerne med andre forslag, på forhånd takk Lenke til kommentar
008800 Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Alle kamera du nevnte er sikkert bra... Ta i tillegg en titt på Canon PowerShot A40 som jeg mener er et godt kjøp. Har et slikt kamera selv og er svært godt fornøyd. For mer info. og testbilder: http://www.steves-digicams.com/hardware_reviews.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå