mars001 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det vil sannsynligvis få folk til å le men jeg skjønner ikke hvordan det fungerer. På bildene på webshop'ene er det bilde av en bitteliten brikke (minne), men må jeg skru opp telefonen eller noe for å bytte ut dette ? Det fulgte med 64MB ekstra minne på telefonen, men jeg kan ikke se den brikken noe sted, når jeg tar av batteri osv. Det har jo slått meg at jeg må koble inn minnet på undersiden der man lader osv med noe overganger eller gud veit, men da kan jeg jo ikke bruke headsettet? Lurer på hvordan det fungerer, takk for svar. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hvilken telefon er det du skal bruke det med? k800i? Lenke til kommentar
ole-kr1 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 på venstre side står det jo M2 så det er sikker under lokket der eller no. er sikkert et lite hull som du kan trykke minebrikken inn i. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Nå må jeg innrømme at jeg var litt sløv. På k610i finner du slottet for minnekortet på høyresiden under batteridekselet. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Nå må jeg innrømme at jeg var litt sløv. På k610i finner du slottet for minnekortet på høyresiden under batteridekselet. 7854785[/snapback] Deeer ja, takker. Enkelt når man først skjønner det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå