Gjest Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hva spiser du til frokost vanligvis? Når jeg har dårlig tid, kaster jeg bare i meg corn flakes med masse sukker. Men hvis jeg har litt bedre tid og godt brød, lager jeg meg en toast. Om helgen er det godt med egg og bacon når man har stått opp litt seint. hva med dere? Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hmmm... Ikke så mye variasjon der... I uka er det brød med div kjøttpålegg... I helgene blir det vaneligvis det jeg finner i frysa. Burger, pizza, pølser... Såkladt usunn mat:) Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Frokost? Hva er det? 3 store krus med kaffe og en sukkerbit eller to funker fett.. Holder meg svevende frem til lunsj. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Tråden finnes allerede. Her! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 oi, jeg søkte også. visste ikke det. da kan denne stenges Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Stenges da tråd om emnet allerede eksisterer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg