Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor klarer jeg bare 1gang :(

Gjest Gutt19:(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, mot det at du ikke prestere mere enn en gang... Lite med hjelpe middler der i gården gitt...

Layaspot er en clitoris stimulator (til henne)

Den andre linken jeg ga deg er en penisring som holder forhuden tilbake, øker stimulering og utholdenhet (til deg)

7854509[/snapback]

Tingen er at jeg ikke klarer og få Huden over hodet på penisen vis du skjønner.. :S og derfor får jeg ikke det jeg vil ha :p blowjobb siden den ikke er så ren men jeg er redd får og få og få kuttet i den :S

men må vel det snart:/

noen som vet om det er vondt osv?

Lenke til kommentar
kan jeg spørre hvor lenge dere hadde sex før du kom? Hadde dere sex en stund så er sikkert kjæresten din fornøyd med hvordan det gikk :)

7854564[/snapback]

var ikke så alt får lenge :( fordi trodde jeg kunne gjøre det 2ganger:S så hun kom ikke:( men hu sa det var godt og håper det...

men pleier og ha lengre sex spørs hva vi gjør osv...

Lenke til kommentar

Hei, her er noe jeg skrev til en annen kar i en annen tråd:

Jeg hadde det på samme måte som deg tidligere, da jeg var 17. Jeg gikk til den helsestasjonen for unge hvor man ikke trenger avtale eller noe, og kan være anonym. Legen sa at hun ikke kunne behandle meg eller se på meg, men anbefalte at jeg lot henne avtale en time hos en urolog. Jeg sa ja til dette, og fikk et par uker senere time hos spesialisten. Jeg var forberedt på å vise fram 'saken', forståelig nok, ville ikke spesialisten avtale inngrep dersom det viste seg å ikke være nødvendig.

Spesialisten spurte meg så om jeg ville syntes det ble for ille med fullstendig omskjæring, og om jeg ville la kirurgen prøve delvis omskjæring først, for å se om all tranghet var borte da. Med delvis omskjæring ville jeg visst fortsatt se ut som alle andre nordmenn der nede.

Jeg måtte ikke på noe tidspunkt fortelle foreldrene mine om dette, men siden jeg måtte ha transport til sykehuset i Askim, fra Moss, valgte jeg å fortelle det til Mamma.

Det tok ca 3,5 måned fra jeg oppsøkte helsestasjonen til datoen for inngrepet.

Jeg måtte være fastende fra kvelden før, dvs kun drikke, ikke spise, og ikke drikke fra kl. 8 på morgenen før inngrepet. Jeg ankom poliklinikken på sykehuset og fikk en seng og sykehusanntrekk. Jeg ble barbert av en sykepleierske, og spurt om jeg ønsket å være våken, med lokalbedøvelse, eller få full bedøvelse. Valgte full bedøvelse, noe som var en meget underlig, men behagelig opplevelse. Anestesilegen fortalte meg at hun hadde satt x antall mg panodil i kanylen, og ba meg telle rolig til 10. Jeg husker at jeg kom til 2, og så våknet jeg i senga og alt var over. Måtte drikke litt og prøve å gå på do for å teste utstyret før jeg fikk gå. Stinga løste seg selv opp og etter ca en måned kunne jeg nesten ikke se spor av inngrepet.

Et par uker etterpå fikk jeg et brev i posten med transkript av det kirurgen sa under inngrepet, morsomt. Er i det hele tatt fornøyd med at jeg tok kontakt med lege ang. dette. Husker selv at det var noe jeg tenkte mye på og bekymret meg for, og det var deilig å få det ut av verden.

Det er ihvertfall min story

Jørgen

En annen hadde denne erfaringa

Hei!

Jeg syns du skal gå til legen. Jeg hadde dette problemet selv, og det er utrolig enkelt å fikse!

Legen din kommer til å be deg kle av deg så han/hun får se hva problemet er. Kanskje du syns det er litt ekkelt, men husk at leger har sett absolutt alt før, og de kommer ikke til å si noe spesielt til deg om hvordan du ser ut eller noe sånt. Hvis du får samme behandling som meg, så vil legen sørge for at du får time på sykehuset for operasjon.

"Operere penis?" tenker du, "nei nei nei!"? Joda, tanken er litt ekkel. Men du. Det er ikke noe å grue seg til det heller. Jeg fikk faktisk full narkose, det betyr at du sovner og ikke merker noen verdens ting. Hvis du lurer på hva som skjer med deg, så består inngrepet i at de snitter litt i forhuden din, altså at de gjør den litt "større" så du kan trekke den tilbake. Når du våkner igjen er penis pent pakket inn i bandasjer. Du ligger på sykehuset en liten stund, og får reise hjem senere på dagen.

Penisen din fungerer som normalt med en gang, det eneste er at det er sårt etter inngrepet. Det ser ikke akkurat pent ut heller, men det gror ganske fort (på meg tok det 2-3 uker). Du kan sikkert få fritak fra gymtimer (hvis du er redd for dusjen og hva de andre vil si) om du forteller læreren din at du er nyoperert.

Så. Det er egentlig hele prosessen. Jeg skjønner at du syns dette ikke er noe gøy, men av og til må man faktisk bare komme seg til lege for å få ting fikset. Jeg ventet helt til jeg var 18, og det blir mindre og mindre morsomt jo lenger du venter.

Dette klarer du! Lykke til!

Lenke til kommentar

om det gjør vondt?? det kan jeg ikke svare på... men hvis det er som du sier, at du ikke får forhuden over hode, ville jeg ha snakket med legen med en gang... dette kan faktisk føre til infeksjoner og andre ulumskheter....

den blir nok satt ut av drift en stund, men det er bedre det enn at den blir satt ut av drift permanent...

Lenke til kommentar

En ting til, jeg tror du kan få dekket det også hvis det fører til problemer, noe som det gjør. Jeg har faktisk vært inne på tanken selv men omskjæring... Ikke at jeg trenger det, men fordi jeg er så lei all den forhuden jeg har! Sukk... Det eneste problemet jeg har er jeg må SELV betale for det.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke du skal tenke for mye på at du ikke fikk gjort det en gang til. Som noen allerede har sagt kan det bli sårt dere nede for oss jenter. Noen ganger har vi lyst på noe som ikke varer så lenge,uansett om vi får orgasme eller ikke. En orgasme er ikke en forutsetning for at det er godt. Du sier at du ikke har så mye erfaring på dette området,og det kan jo være en grunn til at du ikke holdt så lenge som du skulle ønske?.. Når det gjelder det får du bare ta tiden til hjelp,det er jo ganske vanlig at en ofte kommer fortere enn en skulle ønske i begynnelsen.

Ellers anbefaler jeg deg å gjøre andre ting med kjæresten din når du kjenner at det begynner å nærme seg for deg,sleik og/eller fingre ho. Det har ho sikkert ikke noe imot ;)

Lenke til kommentar
En ting til, jeg tror du kan få dekket det også hvis det fører til problemer, noe som det gjør. Jeg har faktisk vært inne på tanken selv men omskjæring... Ikke at jeg trenger det, men fordi jeg er så lei all den forhuden jeg har! Sukk... Det eneste problemet jeg har er jeg må SELV betale for det.

7854668[/snapback]

det er også en ting jeg må tenke på :( har ikke penger til sykehus eller noe sånt:/ har litt mye regninger så har ingen penger til sånt på en 1-2mnd... :/

Lenke til kommentar
det er også en ting jeg må tenke på :( har ikke penger til sykehus eller noe sånt:/ har litt mye regninger så har ingen penger til sånt på en 1-2mnd... :/

7854720[/snapback]

Ikke misforstå det jeg sa... Du sier du har trang forhud, d.v.s. at det er store sjanser for at du får det dekket av staten p.g.a. fare for problemer senere. Jeg får det ikke dekket fordi, jeg ikke har noe medisinsk grunnlag... Så det er bare å løpe til doktorn å få fiksa det med en gang!!

Fatter hadde samme problem, han fikk dekket det. Betalte bare engenandelen....

Lenke til kommentar
Gjest motsatt

Det er forsjellig fra menneske til menneske... jeg sliter med det motsatte... og i mine øyne hadde ditt tilfelle vært bedre... så...

Lenke til kommentar
Det er forsjellig fra menneske til menneske... jeg sliter med det motsatte... og i mine øyne hadde ditt tilfelle vært bedre... så...

7855020[/snapback]

Hvordan da mener du ? at du klarer mange mange ganger på radd?

Lenke til kommentar

7854720[/snapback]

Ikke misforstå det jeg sa... Du sier du har trang forhud, d.v.s. at det er store sjanser for at du får det dekket av staten p.g.a. fare for problemer senere. Jeg får det ikke dekket fordi, jeg ikke har noe medisinsk grunnlag... Så det er bare å løpe til doktorn å få fiksa det med en gang!!

Fatter hadde samme problem, han fikk dekket det. Betalte bare engenandelen....

7854996[/snapback]

mye er egenandelen på og hvordan skal jeg søke om det?

Lenke til kommentar

Det kan være at du ikke trenger å kutte i forhuden også, at du kan klare deg med en krem som du smører på samtidig som du tøyer huden hver dag. Dvs drar den så lang tilbake som du kan uten at det gjør veldig vondt. Hør med legen din, han kan hjelpe.

Men ærlig talt tviler jeg på at det er dette som er problemet for at du ikke greier flere ganger. Det vanligste problemet for gutter med trang forhud vil mest sannsynlig være problemer med å få orgasme ved sex fordi det ikke blir noe særlig med friksjon på penishodet.

Lenke til kommentar

Legen må uansett se på ditt tilfelle før det er snakk om inngrep. hvis det er arrvev, dvs hardere, lyse, knudrete deler noen steder, anbefaler han nok en hel eller delvis omskjæring. På meg tok de delvis omskjæring, og ingen har lagt merke til noe annerledes på meg, f.eks. i gymgarderoben.

Du kan helt sikkert ta en tur til legen og be om kortisolkrem eller hva det skal være, jeg mener legen nevnte dette for meg, men at han sa at siden det var arrvev der, ville det ikke funke tilfredsstillende for meg. Dessuten, sa han, de som har gått en stund med trang forhud, har fått mer forhud enn andre som ikke har hatt det, fordi huden har fått strekke en del på seg sår man har hatt ereksjon, men forhuden har blitt holdt igjen over penishodet.

Hvis du går den veien jeg gjorde det, dvs. gjennom ungdommens helsestasjon, tror jeg ikke du må betale for noe annet enn dopet du ber om. Jeg måtte betale hverken for konsultasjon eller inngrep, bare x antall miligram panodil, tror jeg det var. Jeg ba om full bedøvelse.

Lenke til kommentar
kan jeg spørre hvor lenge dere hadde sex før du kom? Hadde dere sex en stund så er sikkert kjæresten din fornøyd med hvordan det gikk :)

7854564[/snapback]

var ikke så alt får lenge :( fordi trodde jeg kunne gjøre det 2ganger:S så hun kom ikke:( men hu sa det var godt og håper det...

men pleier og ha lengre sex spørs hva vi gjør osv...

7854573[/snapback]

Selv om du gjør deg ferdig, kan du jo i etterkant sørge for at hun også får orgasme.

Ørjan...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...