Gjest Gjest_Liz_* Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg vil gjerne høre fra dere gutter hva dere liker og ikke liker når dere blir sugd, fortell alle deres hemmeligheter. Finnes det noen triks som gjør en 'blowjob' helt fantastisk? Et annet spørsmål også, hvordan liker dere å bli befølt, liker dere å bli kysset på halsen slik som oss jenter osv, fortell P.s. Snakker ikke om den mentale siden, men fysiske. Lenke til kommentar
............... Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg liker å bli befølt i anus, gjerne med tungen. Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Masse spytt slik at det er god glid, variasjon, og øyekontakt er for de fleste en vinner. Du kan med fordel holde pungen i en hånd, mens du klemmer FORSIKTIG. Tenner borti noe av utstyret er fy! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Jeg liker å bli befølt i anus, gjerne med tungen. 7854058[/snapback] Åja, ingenting som slår en god gammldags rimjob. <3 Endret 2. februar 2007 av kaiern Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg sier nå vakuum, men her finnes en del info. Tenk på det som en is som er på vei til å smelte og du må slikke den i deg før den renner bort. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Misbruk av gjestefunksjonen fører til stengt tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg