Gå til innhold

XboX 360 stopper.

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hei.

Spilte Saints Row igår, og var på ett mission (Oppdraget etter Guardian Angel med WestSide Rollerz) og det som skjer er at når jeg kom midt ut i oppdraget,(Skulle beskytte noen lastebiler, hadde beskyttet nesten 2 stykker) Så stopper alt sammen.

Før det skjer hører jeg noe knitring i maskinen, og det samme skjedde idag. På samme oppdrag så stopper jeg, å bildet står helt i ro.

Hva kan det her være?? Den var ikke for varm idag, spilte rundt 15 minutter før dette skjedde. Igår spilte jeg riktignok en god del mer, men den viste ikke tegn til å være varm ovenpå, baksiden eller på venstresiden.

Takker for alle svar.

Mvh

Zynilum

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Hm....åssen ligger det an med andre spill da? fryser de også?

eller er det bare i Saints Row?

7854163[/snapback]

Har kun Saints Row og Dead Rising.

Nei, Dead Rising fryser ikke så jeg merker. Men så har jeg heller ikke spilt allverden på DR, sitter fast når jeg skal prøve og drepe Carlito :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Hva om du låner et eksemplar av spillet av en kamerat eller no sånt? slik at du kan teste om det er spillet eller boksen det er noe galt med.

7854656[/snapback]

Har ingen som jeg kjenner desverre :hm:

Er ganske alene sånn sett, og De i klassen tror jeg ikke har XboX 360. Eller, 2 stykker har, men dem kjenner jeg ikke sååååå godt, i tillegg så vil ikke dem låne bort :!:

Sains Row fryser hos meg også etter alt fra 10 til 20 min. Andre spill funker fint som fy, bortsett fra PGR3 da.. Det er helt på tok. Etter ca. en runde så blir grafikken helt messed up og jeg må starte spillet på nytt.

7854701[/snapback]

Jasså ja :hmm:

Da er det iallefall ikke XboX'en da xD

Prøv å tøm cache'n, hold inne A-knappen mens Xbox'en booter opp (når 360-logo'en vises)

7856942[/snapback]

Ok, det skal jeg prøve, takker for svar! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Prøv å tøm cache'n, hold inne A-knappen mens Xbox'en booter opp (når 360-logo'en vises)

7856942[/snapback]

Dette fikk jeg ikke til :dontgetit:

Skjer ikke noe når jeg holder inn hverken a b x eller y knappens :S

Eneste som skjer er at jeg kommer inn på Console menu der jeg velger media games video osv.

Er det der du mener ? Og isåfall hvor kan jeg slette Cachen via der?

-Zynilum

Lenke til kommentar

ta å sjekk spillet og se om det er riper som følger cden rundt.. hvis det er det så har xboxen din antakeligvis blitt dytta borti eller noe sånn at laseren har ripa opp cden.. (problem med xboxen) da hører man en sånn knitrelyd fordi boxen prøver å lese cden men klarer ikke..

Og du skal holde "a" inne til maskinen har kommet inn i dashbord. Skal vel ikke skje noe mere, men da er det gjort

Lenke til kommentar

lest masse på xbox-forumet nå, og har samme problem som mange andre, "disc reading error". skjer vær eneste gang det skal loades en video eller no, på alle spillene mine. ikke en ripe i noen av spillene, og det skjedde aldri før jeg lasta ned nyeste oppdateringa. sykt mange med samme problem.

ikke tale om at jeg skal sende min xbox noensted, spesielt hvis jeg må betale noe ekstra. jeg kan sverge på xboxen aldri har blitt flyttet på mens den har gått, og alle cdene er perfekte...

har sendt mail, men noen som vet et norsk kundenummer jeg kan ringe eller no? blir helt gal.

ps: aldri fått noen "red lights of death". xboxen kjøpte jeg par dager etter jul.

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
lest masse på xbox-forumet nå, og har samme problem som mange andre, "disc reading error". skjer vær eneste gang det skal loades en video eller no, på alle spillene mine. ikke en ripe i noen av spillene, og det skjedde aldri før jeg lasta ned nyeste oppdateringa. sykt mange med samme problem.

ikke tale om at jeg skal sende min xbox noensted, spesielt hvis jeg må betale noe ekstra. jeg kan sverge på xboxen aldri har blitt flyttet på mens den har gått, og alle cdene er perfekte...

har sendt mail, men noen som vet et norsk kundenummer jeg kan ringe eller no? blir helt gal.

ps: aldri fått noen "red lights of death". xboxen kjøpte jeg par dager etter jul.

7862921[/snapback]

Kjøpte den for en uke eller to jeg :(

Har heller ikke løftet på den under spilling, og Cd'ene er jo i orden :S

Fy søren, tror jeg leverer den inn og KLAGER jeg! :!:

Lenke til kommentar

7856942[/snapback]

Eneste som skjer er at jeg kommer inn på Console menu der jeg velger media games video osv.

-Zynilum

7862362[/snapback]

Den blir slettet uten at du "ser" det. Du kan merke det på hvor rask maskinen er etterpå (merkbart mye raksere med "opptelling" av hvor mange friends som er på hos meg hvertfall)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

7856942[/snapback]

-Zynilum

7862362[/snapback]

Den blir slettet uten at du "ser" det. Du kan merke det på hvor rask maskinen er etterpå (merkbart mye raksere med "opptelling" av hvor mange friends som er på hos meg hvertfall)

7864057[/snapback]

JEPP. Dette funka skikkelig bra altså!

Takker så utrolig mye for alle tips og råd.

Nå funker den helt fint igjen :)

-Zynilum

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...