larrylu Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 passer disse ram brikkene http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118498 sammn med disse -> http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=327454 i et Asus A8N-SLI Deluxe hk. ramen på link 1. har jeg ifra før. men trenger 1 gig ram til. Grunnen til at jeg lurer er de nye er CL3 og de gammle er CL2.5 Håpen på et raskt svar! Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 De skulle da samarbeide, men det er kun på CL3 og ikke CL2.5. Personlig har jeg kjørt CL2 og CL4 sammen... Maskinen funka fint den. Dette var da før jeg egentlig skjønte hva CL var for noe... Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 De skulle da samarbeide, men det er kun på CL3 og ikke CL2.5. Personlig har jeg kjørt CL2 og CL4 sammen... Maskinen funka fint den. Dette var da før jeg egentlig skjønte hva CL var for noe... 7854217[/snapback] ok. kan du forklare hva det er ? synns du jeg bør kjøpe den pakka da? har manglel på ram. eller har du andre tips? Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) ok. kan du forklare hva det er ? synns du jeg bør kjøpe den pakka da? har manglel på ram. eller har du andre tips? 7854347[/snapback] Tror du skulle finne ut hva du lurer på i denne tråden. Kikk på punkt 17. Men raskt fortalt er CL forkortelsen for CAS Latency Endret 2. februar 2007 av lordwolfy Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 ok. kan du forklare hva det er ? synns du jeg bør kjøpe den pakka da? har manglel på ram. eller har du andre tips? 7854347[/snapback] Tror du skulle finne ut hva du lurer på i denne tråden. Kikk på punkt 17. Men raskt fortalt er CL forkortelsen for CAS Latency 7854385[/snapback] okay. skjønner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå