Galain Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hei folkens Da begynner det å bli på tide å forberede seg på sommer'n.. Lurte på hvor i Tr.heim dem retter alufelger billig? Samtidig tenkte jeg å kjøpe nye sommerdekk og har derfor undersøkt litt på nett. Fant dette nettstedet: http://www.dekkonline.com/ Er dekkene derfra gode (billig som FY og gratis frakt) eller lagrede dekk fra 1900? Noen med erfaring? Bukk takk og skrap på forhånd Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Dekkene fra dekkonline er ferske som fy. Dekkene du handler hos dekkforhandlere kan fort ha ligget et år eller to på lager når du får disse. Selvfølgelig uten rabatt av noe slag eller noe som helst opplysning om dette. Hos dekkonline har jeg fått veldig ferske dekk fra de de to gangene jeg har bestilt derfra. Når jeg skulle bestille derfra sist fikk jeg dekkene mine i uke 50. Disse var produsert i uke 46 samme år. Altså bare fire uker gamle dekk. Eneste jeg har å utsette på dem er at de kanskje brukte litt for lang tid å levere dekkene, men det er bare å leve med når man får så ferske dekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå