Gorthaur Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) OPPDATERT med: Developer Diary Part 2 og den tidligere Developer Diary Part 1 --------- Gametrailers kaster ut videoer fra den kommende oppfølgeren til G.R.A.W og viser her det visuelle, samt snakker om forbedringene i multiplayer. Liker det jeg ser, og hører, om denne delen av spillet. - Nye spillmoduser. - Flere spawn-områder med større spredning. - Udødelig i noen sekunder etter spawn, men dersom man avfyrer våpnet før disse sekundene så er man sårbar umiddelbart. - Mulighet til å promotere et av lagmedlemene til...ehm... var det offiser? - Man kan se fra viewen til lagkamerat eller drone på samme måte som i enkeltspiller. I fullskjerm altså. - Større utvalg av våpen for alle klasser. Endret 12. februar 2007 av Gorthaur Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Må si at dette ser rimelig bra ut, GRAW2 kommer garantert i hus hos meg Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Var ikke de store endringene grafisk i forhold til det første spillet, men det funker for meg. Gleder meg til nye baner, nye våpen og heftige skuddvekslinger Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Ser veldig bra ut, elsker skygge effektene i dette spillet. Et garantert kjøp! Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Dette ser bra ut. Must-have for min del Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Ikke kjøp her, gidder ikke betale 500-600 for graw 1.5, men så syns jeg 1ern var ganske...kjedelig, så det hjelper sikkert ikke mye. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Ikke kjøp her, gidder ikke betale 500-600 for graw 1.5, men så syns jeg 1ern var ganske...kjedelig, så det hjelper sikkert ikke mye. 7854790[/snapback] Visst du fant 1ern dårlig så skjønner jeg deg godt Selv ser jeg ikke på det som en 1.5, men en spennende oppfølger. Likte veldig godt måten de bygde opp storyen på i det første spillet, samtidig som spillbarheten scorer høyt hos meg. Får man til mer spilling med folk fra Gamer.no så løftes dette ytterligere hakk opp på -skalaen for min del. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Ser og høres veldig lovende ut! Gleder meg som en unge til dette er i hus! Lenke til kommentar
bas Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Masse nye MP videoer fra teamxbox.com Lead Multiplayer Designer Video Interview Multiplayer Adversarial Media Blowout Må si jeg gleder meg som en unge til dette Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Ny Developer Diary Part 2 på Gametrailers. Forventningene bygges kraftig opp for mitt vedkommende. Gleder meg veldig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå