Gå til innhold

Hjelp fra noen som har nyere versjon av zoombrowser en 2.2 o

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har et Canon Digital Ixus kamera, med dette følger programmet ZoomBrowser EX fra Canon som dere sikkert vet.

Problemet er at nyeste Adobe PhotoShop 7.0 får en feilmelding når ZoomBrowser EX versjon 2.2 er installert med at det blir en minnefeil. ZoomBrowser EX fungerer fint med eldre versjoner av PhotoShop en 7.0

-- Mitt spørsmål er om noen av dere har PhotoShop 7.0 og en annen versjon av ZoomBrowser EX. ? i tilfelle kunne det vært ønskelig å få vite versjon's nummeret på denne så jeg kan skaffe meg en nyere versjon for det fungerer ikke slik det gjør nå.

--

Litt om feilen, denne oppstår i ' psdkdll.dll ' under innlasting av Twain for photoshop. Jeg tror det er en annne størrelse på programutvidelsene i ps7 en i ps5/6.

Takker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei...

hadde samme problemet... men jeg slettet alle drivere som var mulig å oppdrive på PC'n, før jeg satte kameraet i... Da kom det opp en "install driver"-boks... så installerete jeg kun driveren... Jeg tok ikke inn ZoomBrowser i det hele tatt... Hvem trenger vel det når man har PS7???

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...