Gå til innhold

Billig 8800GTS på Databutikken?

roesen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men leverer ikke databutikken bare til bedrifter?

7951252[/snapback]

Syns du har bommet på en del i denne tråden her :p

7952493[/snapback]

Hehe :p er litt rask med postene :p som f.eks det med klistremerket, da det viste seg at det var standard klistremerke fra nvidia, og utenom det, så vet jeg ikke så mye;) Og siden jeg har 8800GTS - to stk av dem, så vet jeg hvordan de ser ut, og at Fluesopp har feil når det gjelder at alle PoV 8800 kort har svart PCB, for mine to har grønn PCB.

Og når det gjelder at jeg trodde databutikken bare leverte til bedrifter, så var det fordi jeg blandet de med dropzone.no som bare leverer til bedrifter :p

Til slutt så vil jeg bare si at det er mulig at PoV leverer sine kort, både med svart PCB og med grønn PCB. Det jeg ikke har sett på de enda, er den gnomen på klistremerket. Mine hadde jo som sagt standard nvidia logo på klistremerket, og vil tro at det er en del andre som har det og.

Lenke til kommentar
Hvordan er støynivået på AXle kortet? Jeg ser at de andre 8800 kortene har fått skryt for lavt støynivå, men er det dårligere kjøleløsning og mer støy på dette "billig" kortet?

7955644[/snapback]

Kjøleløsningen på AXLe kortet er helt likt som på de andre GTS kortene.

Viften på skjermkortet er helt stille, gir ikke mer lyd fra seg enn det gamle 7900 GTO kortet mitt gjorde. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...