roesen Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Noen som har noen erfaringer med dette? https://www.databutikken.com/no/default.asp...duct=AXPCX88GTS Lenke til kommentar
camxer Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Noen som har noen erfaringer med dette? https://www.databutikken.com/no/default.asp...duct=AXPCX88GTS 7853470[/snapback] Hørtes ut som et ganske ukjent merke... Den er sikkert helt lik standard 8800GTS, men jeg vet rett og slett ikke. Hvis du har 3499 kr og råd til frakt så er det ukens tilbud på Gainward 8800GTS hos pcutstyr.no. Gainward er et litt mer kjent merke... Endret 2. februar 2007 av camxer Lenke til kommentar
Intern Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Googler du produkt nr. så finner du ut mer om produktet. Her kan du se resultatene etter jeg googlet "AX-88GTS/640D3P20D2HTG" Søke Resultater Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Dette er stort sjett forsjellen på produsentene: Pris Utsende Kjøleløsning Pakkens utsende og innhold Og noen ganger blir de overklokka eller underklokka (men det bruker å stå noe f.eks silent edition) Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Se bilder her: http://www.amazon.de/AXLE-nVidia-GeForce-8...e/dp/B000MPDVTU Lenke til kommentar
Maniche Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 her er hjemme sida: http://www.axle3d.com/e/default_home.asp har aldri hørt om axle Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Selskapet er fra Hong Kong hvis det har noe å si for deg, eller får deg til å se annerledes på merket.. Vet ikke hvor XFX, Gainward osv er fra, kanskje du burte sjekke det.. Kan være kvalitets forskjell fra land til land vet du Hadde f.eks ikke handlet fra et selskap fra Russland(for å ta det som et eksempel) Lenke til kommentar
camxer Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Selskapet er fra Hong Kong hvis det har noe å si for deg, eller får deg til å se annerledes på merket.. Vet ikke hvor XFX, Gainward osv er fra, kanskje du burte sjekke det.. Kan være kvalitets forskjell fra land til land vet du Hadde f.eks ikke handlet fra et selskap fra Russland(for å ta det som et eksempel) 7856255[/snapback] Da er alle sapphire kort dårlige i dine øyne? Sapphire er russisk... Gainward er fra tyskland, XFX har jeg ikke peiling på. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Skjønner ikke hvorfor folk er skeptiske til det kortet. Det er garantert helt likt som alle andre 8800 kortene med helt lik kjøler, den største forskjellen er nok klistremerke. Får man kortet billig, hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Enig, fflex! Gå for kortet! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Du har jo angrerett og det er jo i grunn og bunn det samme kortet som alle andre 8800GTS kort. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Skjønner ikke hvorfor folk er skeptiske til det kortet. Det er garantert helt likt som alle andre 8800 kortene med helt lik kjøler, den største forskjellen er nok klistremerke. Får man kortet billig, hvorfor ikke? 7856770[/snapback] Setter de ikke sammen hele kortet da? Lodder på kondensatorer osv? Har ikke peiling jeg, men. Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det er nøyaktig samme kortene alle sammen. Jeg kjøpte 8800GTX fra Club3D, men kortet har klistermerke på viften med nvidia logoen på.. og hele kjøleren er dekket med nvidia sitt grønne "merke". Det er strengt tatt bare programvaren som følger med som er forskjellen. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Når den kryper ned mot 2700 blir det oppgradering på meg... Lenke til kommentar
roesen Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Alltid skummelt å være forsøkskaninen tho Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Alltid skummelt å være forsøkskaninen tho 7856925[/snapback] Haha.. Men siden de sier at de er helt like, og produsert av samme produsent, så ville jeg gjort det.. Med mindre det følger med "dårlig" programvare da.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Kan ikke se noe skummelt med det kortet egentlig, ser ut som et helt bog standard referansekort. Som sagt, er ikke ting som de skal, sender man det tilbake. Lenke til kommentar
DarkAvatar Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Da var en stykk 8800 GTS bestillt fra databutikken! Har heller aldri hørt om AXLe, men verdt å prøve til den prisen. Nå er det bare ventinga som gjenstår. Lenke til kommentar
roesen Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Da var en stykk 8800 GTS bestillt fra databutikken! Har heller aldri hørt om AXLe, men verdt å prøve til den prisen. Nå er det bare ventinga som gjenstår. 7858503[/snapback] Si fra om du er fornøyd da Det blir ikke mye å spare på meg om jeg kjøper det fra databutikken.. jeg skal jo bestille flere deler fra pcutstyr.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå