Pansergnom Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne en god klasseguide eller lignende på nett? Jeg har googlet litt og det meste jeg fant var bare DRIT for å si det mildt, fant en side som virket grei nok men den var tydligvis ikke ferdig siden enkelte av klassene ikke hadde noen spells i det hele tatt. Begynner å spille dette spillet i morgen og jeg tenkte det kunne være greit med litt informasjon på forhånd sånn at jeg slipper å starte på nytt igjen for mange ganger. Kunne godt tenkt meg warrior klassen egentlig, er det jeg spiller i world of warcraft men har følelsen av at jeg kommer til å bli skuffet fordi den garantert ikke har charge <3 hehe... Anyway, tenkte meg damage dealer, enten melee eller caster men siden jeg ikke finner noe særlig utdypende info om klassene så blir det litt vanskelig å velge Hva server spiller nordboere på da foresten? ^^ Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Du kan skjekke ut noen av guidene på http://www.tentonhammer.com Endret 2. februar 2007 av Flaringo Lenke til kommentar
Zlade Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Ettersom spillet er såpass nytt, er det ikke laget så mange guider enda. Jeg vil anbefale deg å starte encharacter og spille noen få lvler for så å gå til en trainer for å sjekke skills. Du vil få en viss anelse om hvordan klassen blir etterhvert da. Warrior vil være en tank med melee damage, mens paladin har heals og Dread Knight har debuffs. Ranger og rouge vil være melee damage dealer, bard vil være damage dealer med en del buffs og monk vil være damage dealer. (Har ikke testa monk selv) Cleric og bloodmage vil bli healer med nukes, disciple healer med melee og shaman er jeg ikke helt sikker. Nukers har jeg ikke testet så veldig mye, men de skal være ganske bra alle sammen. Mange av oss nordmenn spiller på Frengrot (EU PvP) og vi kommer til å lage et guild nå i helga. Sjekk signaturen min hvis du vil være med der Har det litt travelt nå fordi jeg skal på jobb, men har du noen flere sporsmål er det bare å spørre. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Kanskje jeg joiner da hvis det går bra *løst* Endret 2. februar 2007 av MetiCx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå