Opticane Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Er det noen som vet hvem det er som spiller han fjotten (Finn..?) i alle Finn.no-reklamene? :!: Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Han heter Finn, og hele navnet finner du hvis du benytter denne linken Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Beklager, jeg fant det ikke. Trenger ikke være spydig.. Hvis du finner det, hvorfor ikke gjøre tråden meningsfull og finne linken til oss? Endret 2. februar 2007 av Opticane Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Du kan jo benytte din 120 IQ hjerne og gjøre en innsats selv Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Alle er så hyggelige her. Jeg vil gjerne se hvor enkelt det er, for jeg finner ingenting. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg har sett "Finn" irl en håndfull ganger. Seneste i går, da så det ut til at han snakket med seg selv. Det virker som om han ikke er så ulik karakteren han spiller i Finn.no-reklamene. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Dere som er spydige og lite behjelpsomme behøver ikke å poste i det hele tatt. De latterlige "søk på Google"-svarene er også unødvendige. Jeg har søkt på Google og fant ingenting. Så nestemann som prøver seg på en spydighet her vil bli daska. Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Dere som er spydige og lite behjelpsomme behøver ikke å poste i det hele tatt. De latterlige "søk på Google"-svarene er også unødvendige. Jeg har søkt på Google og fant ingenting. Så nestemann som prøver seg på en spydighet her vil bli daska. 7856379[/snapback] La meg sitere fra "nettiketten": De fleste tenkelige spørsmål har blitt besvart en eller annen gang før, ett eller annet sted på Internett. For å ikke skape unødvendig mye gjengangere på forumet ber vi deg derfor først prøve å søke litt rundt problemstillingen din før du legger den ut på forumet. Av søkemotorer vi anbefaler deg å prøve er for eksempel Google eller AltaVista og selvsagt den viktigste: forumet selv. Hvis du så velger å starte en tråd ber vi deg gjerne ta med informasjon om hva du har undersøkt før du postet forumet, hva du eventuelt fant ut og hvor du søkte (ta her da gjerne med eventuelle linker til nettsteder og tråder du fant). Det har vist seg at brukerne av forumet tar bedre vare på de som gjør litt bakgrunnsarbeid før de spør. Flere av brukerne kan bli litt irriterte over å se mange av de samme spørsmålene stilt om igjen. Merk: Det er ikke mot retningslinjene å spørre om noe som har blitt spurt før, uansett hvor ofte spørsmålet har dukket opp. Jeg kan ikke se at vedkommende har fulgt god nettikette, og oppfordrer han derfor å lete etter svaret vha. google. Det tok meg mindre enn 30 sekunder å finne svaret, og hele tråden er et resultat av (imo) elendig bakgrunnsarbeid. Hvis vedkommende absolutt vil ha svaret så kan han bruke google og skrive: finn reklame. Resultat nr. 5 gir denne linken: http://www.kampanje.com/reklame/article52377.ece Navnet står i andre linje. Hele forumet hadde vært mye ryddigere hvis folk hadde tatt seg minimum 2 minutter på å prøve å søke frem svar vha. f.eks google. Så at du cun synes at søk på google svar er unødvendige, så vil jeg si at hele denne tråden er unødvendig, da trådstarter lett kunne ha funnet svaret selv. Ditt eget innlegg er i samme kategori, da du ikke bidrar til å finne svaret i det hele tatt! I stedet presterer du å true brukere med "dask" fordi du er brukermoderator. Jeg har vært registrert på forumet lengre enn deg, og har laangt mindre poster enn deg, og jeg vil også tro at mine poster igjennomsnitt har langt mer og bedre innhold enn dine innlegg. Så får du heller gi meg et dask, hvis du føler deg tråkket på. Å oppfordre brukerene til å benytte seg av nettikette synes jeg er helt greit, og på sin plass. Kvaliteten på dette forumet faller da det oversvømmes av tråder hvor trådstarter ikke har tatt seg bryet å lete etter svaret. mvh Plukk Råtten Lenke til kommentar
Battone Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Dere som er spydige og lite behjelpsomme behøver ikke å poste i det hele tatt. De latterlige "søk på Google"-svarene er også unødvendige. Jeg har søkt på Google og fant ingenting. Så nestemann som prøver seg på en spydighet her vil bli daska. 7856379[/snapback] Yess, please... Jeg vil ha en slik, og litt spanking om det er mulig... Uansett, noen som har bilde av fyren, kanskje linke til den aktuelle reklamen. Jeg er immun mot reklame, når reklamen kommer skrus hjernen min av.. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Begynte å stusse litt på hvor mye dask som gjaldt her så edit! - hsds Endret 3. februar 2007 av hsds Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Uansett, noen som har bilde av fyren, kanskje linke til den aktuelle reklamen. Jeg er immun mot reklame, når reklamen kommer skrus hjernen min av.. 7860610[/snapback] *Holdt nesten på å være spydig igjen* Navn på Finn og lenke til filmene ligger i innlegget over... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Daskinga, jeg mener debatten, fortsetter over PM Denne saken er forøvrig løst og det kan ikke tilføyes noe mer saklig, i tillegg til at tråden har sklidd ut i diverse off-topic, personuthenging osv. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg