esc_cos Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) vet ikke om dette hører hjemme her,men jeg prøver. gjelder bredbåndhastigheter. fått eidsiva i hus nå,med 1800/300 linje. trodde dette skulle være nok hastighet til det jeg skulle bruke den til,men ble litt skuffe der. så da tenkte jeg at jeg skulle oppgradere den litt. her er alternativene Eidsiva 1800/300 kbps Eidsiva 2600/350 kbps Eidsiva 3600/400 kbps Eidsiva 4400/450 kbps Eidsiva 6000/500 kbps Eidsiv 8000/800 kbps min linje må klare å håndtere å se tv sendinger.også direkte.må også kunne jobbe litt ved siden av på nettet samtidig.kansje også kunne bruke musikknedlastnings programmer sammen med at jeg ser på direkt-tvsendiger. er to pcer i huset som bruker nettet. hva bør jeg velge?drittlei hakking på tv sendinger. værtfall hvis jeg driver med noe annet samtidig. tenkte på denne jeg : Eidsiva 4400/450 kbps hva tror dere?med såpass høy hastighet bør jeg vel ikke ha noe problemer med noe på nettet? takker for hjelpen folkens Endret 2. februar 2007 av esc_cos Lenke til kommentar
xadox Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 JEG har NGT 20 000/1000 elelr noe... Akkurat pga hakking og drit som var... Hadde 4500/700 før... Jeg lastet ned en del osv. Men til vanlig bruk er nok Eidsiva 6000/500 kbps helt ok... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Om du ikke har lagt inn begrensninger for hvert enkelt program, vil du ofte oppleve hakking når du ser på nett-tv, f. eks hvis du laster ned noe samtidig som du ser på nett-tv, eller hvis noen surfer på den andre pcen. Du kan bruke netlimiter til å begrense hastighetsbruken til det enkelte program. Lenke til kommentar
esc_cos Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 takker.laste ned ett slik program da. prøve en 4400/450 linje jeg i første omgang. må liksom ikke laste ned sanger mens jeg bruker netter generelt + at jeg ser på direkte sendinger. men den må tåle vanlig nettbruk sammen med direkte sendinger værtfall.pluss at den andre pcen kan surfe enkelt på nett Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) vet ikke om dette hører hjemme her,men jeg prøver. gjelder bredbåndhastigheter. fått eidsiva i hus nå,med 1800/300 linje. Den linjen der skulle holde til å se nett-tv over alt. Kjenner ikke til noen som sender i høyere kvalitet enn det linja di skal takle. Om den ikke takler nett-tv med denne hastigheten er det noe galt med linjen din. Har du målt hastigheten? Endret 2. februar 2007 av rolvs Lenke til kommentar
esc_cos Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 får ikke den nye før på mandag.har 1800 nå Lenke til kommentar
hiper Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 vet ikke om dette hører hjemme her,men jeg prøver. gjelder bredbåndhastigheter. fått eidsiva i hus nå,med 1800/300 linje. Den linjen der skulle holde til å se nett-tv over alt. Kjenner ikke til noen som sender i høyere kvalitet enn det linja di skal takle. Om den ikke takler nett-tv med denne hastigheten er det noe galt med linjen din. Har du målt hastigheten? 7858252[/snapback] den skal klare bare nett-tv ganske let ja, men hvis du leser noen av postene han s så ser du at han sier det skal flere maskiner på nett hvis da noen av disse skal laste ned med p2p så går det ikke lang tid før det begynner og haker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå