Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internett via radio?

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen som vet om internett via radio er noe å satse på? Vanskelig å finne noen som kan levere trådløst. Noen som vet hvilke leverandører som finnes med internett via radio? Prøver å finne en løsning for min mor og far men ser ikke ut til at det finnes noe når man bor langt utpå bygda. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, er det noen som vet om internett via radio er noe å satse på? Vanskelig å finne noen som kan levere trådløst. Noen som vet hvilke leverandører som finnes med internett via radio? Prøver å finne en løsning for min mor og far men ser ikke ut til at det finnes noe når man bor langt utpå bygda. ;)

7853284[/snapback]

Vil i bare fraråde deg sterkt fra INO og bkk sitt trådløse. :thumbdown:

Jeg vil si at så gale var det at jeg heller hadde valgt ISDN forran INO om jeg hadde vist bedre.

Lenke til kommentar

7853284[/snapback]

Gipz.no :thumbup: Bruker dem selv, og er godt fornøyd. Har en 2000/500-linje, men når det er lite trafikk på nettet har jeg vært oppe i 6000kbps begge veier (!). Har derimot ikke hatt nevneverdige problemer med treg linje når det er mye trafikk, da ligger det på minimum 1800-2000kb.. Akkurat nå testet jeg linja hos ITavisen, med resultatt 4877 ned og 3853 opp, godt over det jeg betaler for! :thumbup:

Spiller ikke på nettet, så responstid/ping er ikke så livsviktig for meg -men når jeg testa den også, så lå den på 35-40ms til www.vg.no.

De er ikke landsdekkende på samme måte som Telenor/Netcom/ICE, men om det er endel husstander i området uten bredbåndstilbud, så kan det godt hende de bygger ut på forespørsel.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...