cybervision_ Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg har fått meg en iPod til jogging, og trenger noen gode plugger (slike som en stapper inn i øret) som spiller klarere enn mine Sony xx-51-mdr (noe i den duren) gjør. De hvite er jo ok til vanlig, men en kan ikke løpe med dem... Max budsjett : 500 Har du noen god plugger med klar og god lyd med bra bass? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hva med Sennheiser CX 300 en på den gamle jobben min hadde de. Han var kjempe fornøyd Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=36431 Endret 5. februar 2007 av pizzafordi Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Sennheiser CX 300 spiller mye dypere enn de Kossene der Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg kjøpte meg ett biligere koss sett som jeg selv bruker... men anbefaler heller å kjøpe hodesett som går bak på hode som noe slikt... For det mest iritable som sjer når man er ute å jogger er at ørproppene alltid faller ut hele tiden... opptil 1000ganger på en 15min tur :@ Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Beyerdynamic DTX50 ligger vel rett over budsjettet med anbefales sterkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå