Notatblokk Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg har diverse løpebilder av Mona. Har plukket ut de jeg er mest fornøyd med, men hvis jeg skulle valgt ett... hvilket bør jeg velge? Hva mener dere? Vet at noen av dem er små, men har ikke i høyere oppløsning på denne maskinen. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg synes dette Men aller helst dette Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Gode bilder, men litt ufokusert. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Både bilde 1 og 4 likte jeg spesielt godt. Så da får vel valget bli om man liker vinter eller sommer... Endret 2. februar 2007 av Autofil Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Gode bilder, men litt ufokusert. 7853060[/snapback] Ja, jeg er klar over det. Prøver fremdeles å få til det ultimate løpebildet, men lett er det ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Gode bilder, men litt ufokusert. 7853060[/snapback] Ja, jeg er klar over det. Prøver fremdeles å få til det ultimate løpebildet, men lett er det ikke 7853680[/snapback] Du er på god vei iallefall Synes motivene var veldig flotte iallefall. Det vel egentlig bare fokusen som er å utsette på mange av disse bildene. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg skal prøve mer neste gang jeg har anledning (problemet er jo at hver dag når jeg kommer hjem er det for lite lys) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå