m-momr Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Topic sier mest, har google litt finner ingenting, men går det an og sette viften høyere, eller si at maxtemp skal være 70? takker for svar Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Tror viften kjører på 100% stort sett hele tiden, det gjør nå min i alle fall. Hvis du ikke har stilt på noe som har med viftehastigheter å gjøre så kjører nok din også på 100% Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 80 grader er helt normalt for 8800gtx Lenke til kommentar
Intern Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Topic sier mest, har google litt finner ingenting, men går det an og sette viften høyere, eller si at maxtemp skal være 70?takker for svar 7852746[/snapback] Begge deler går ann i nTune Tror viften kjører på 100% stort sett hele tiden, det gjør nå min i alle fall.Hvis du ikke har stilt på noe som har med viftehastigheter å gjøre så kjører nok din også på 100% 7852781[/snapback] I nTune kan man stille på viftehastigheten eller man kan sette den på temperaturstyrt. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 ahhh, viste det var et sånn program tusen tusen takk Intern Lenke til kommentar
Intern Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Bare hyggelig. Du må sette opp en regel. Husker ikke akkuratt hvor og hvordan nå, men kan skrive her i 3 tiden Regelen høres ca ut som følger: 1. Når temperatur er over xx 2. Skal viften gå på xx Det er noe sånt, men ta det med en klype salt! Kan ikke si noe sikkert før jeg får sjekket hjemme... Lenke til kommentar
Intern Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Her kan du se...du må forresten lage en profil i "Juster GPU-innstillinger" først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå