Luchy Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Men du bruker det som et ord innen snus Feks Jeg tar meg en tønne Edit: skruf stärk selges ikke i norge pga Nikotin innholdet Joda greit nok, det er et ord som brukes innen snus, men kan ikke si jeg har hørt noen si "jeg tar meg en tønne". For min del er det mere navnet på en av bake metodene. Er litt rart at den ikke selges i Norge når N&J gjør. Hvis det du sier er riktig så burde ikke N&J være på markedet heller. Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Men du bruker det som et ord innen snus Feks Jeg tar meg en tønne Edit: skruf stärk selges ikke i norge pga Nikotin innholdet Joda greit nok, det er et ord som brukes innen snus, men kan ikke si jeg har hørt noen si "jeg tar meg en tønne". For min del er det mere navnet på en av bake metodene. Er litt rart at den ikke selges i Norge når N&J gjør. Hvis det du sier er riktig så burde ikke N&J være på markedet heller. 8543265[/snapback] Nja forbinner det med en bake metode selv, Men kan si jeg tar meg en tønne vis du vill skruf stark ligger over nikotin grensa her i norge derfor den ikke selges her, Men vet ikke om N&J inneholder like mye Nikotin, Men vis den gjør det så burde ikke den blitt solgt her heller Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Swedish Match lanserer Nick & Johnny, et helt nytt snusvaremerke som kommer både som porsjonssnus og løssnus. Nick & Johnny er sterkere enn de vanligste snustypene på det norske markedet. Det nye snuset har en kraftig og fyldig tobakksmak. Nikotininnholdet ligger cirka 40 prosent over tradisjonelle snusprodukter. http://www.swedishmatch.com/swe/NickJohnny...smedmerkick.asp Endret 5. mai 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Merkelig at de ikke selger Skruf stärk i norge da Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Må si meg enig i det, men hvis jeg ikke husker helt feil så har noen postet at de har kjøpt Skruf Stärk i Norge, men ska ikke si noe helt sikkert Lenke til kommentar
Intern Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ja, men det var noen utenlendinger som hadde kjøpt i Sverige, tatt det med seg hit, og solgt det her. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ja, men det var noen utenlendinger som hadde kjøpt i Sverige, tatt det med seg hit, og solgt det her. 8544322[/snapback] smestadkiosken Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Er det skruf stärk portion vi snakker om eller? Jeg vet ihvertfall om at statoil her jeg bor selger skruf stärk :s Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Om det er løs eller portion er urelevant Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Skruf stärk selges ikke i Norge. Jeg leste på vgnett at skruf er ca. 40 % sterkere enn f.eks general. Men, så var det en eller annen dude her inne som sendte inn en mail med spørsmål om nikotininnholdet til skruf. De sa ikke noe konkret, men påsto at den lå på det vanlige nivået(?). http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=107115 Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Heromkring selges Skruf Stärk i de fleste butikker. Dog, bare løst. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Fint du hjelper folk som vil ha Stärk, ved å si hvor det er da. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Heromkring selges Skruf Stärk i de fleste butikker. Dog, bare løst. 8548776[/snapback] Sikker på at det ikke er vanlig skruf løs da? Det er samme farge på boksen. Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Skruf stärk selges ikke i Norge. Jeg leste på vgnett at skruf er ca. 40 % sterkere enn f.eks general. Men, så var det en eller annen dude her inne som sendte inn en mail med spørsmål om nikotininnholdet til skruf. De sa ikke noe konkret, men påsto at den lå på det vanlige nivået(?). http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=107115 8548698[/snapback] Men det samme gjør Nick & Johnny og det er derfor vi lurer på hvorfor N&J selges i norge men ikke skruf stärk Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Stärk er 10 % sterkere enn original, dvs ca. 10 % sterkere enn N&J også. Edit: Noen som har eksempler på kjeder som selger stärk? Siden det er noen her som påstår at den selges i Norge. Endret 6. mai 2007 av Mortos Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 ..Men, så var det en eller annen dude her inne som sendte inn en mail med spørsmål om nikotininnholdet til skruf. .. her er jeg spørsmålet: er skruf orginal sterkere enn general. svar: skruf orginal ligger på det samme som general. nicotin i skruf stark kalkuleres ut fra skruf orginal.skruf stark portion, som den sterkeste skruf'en, med +35 nikotin innhold(mot orginal), blir alså svakere enn N&J med +40% nikotin innhold i forhold til vanlige merker(les: general/skruf). jeg spurte også om hvorfor skruf kjennes sterkere ut enn general om det er samme nikotin mengde. svar: det er PH'en i snusen som avgjør hvor mye og hvor fort nikotin taes opp i blodet. skruf har høyere PH balanse enn general, noe som gjør at nikotinet taes opp fortere. (note: fersk snus har forresten høyere PH enn eldre snus). Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Skruf stark Løs og porsjon selges under disken diverse steder i Oslo, 50 kr. Endret 6. mai 2007 av CrashTestDummy Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg må bare spør hvorfor vgnett da vil legge ut en artikkel der det står at skruf original er 45 % sterkere enn general? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Skruf er sterkere enn General. Snuste Skruf før, men gikk så over til General. Gjett om jeg merket forskjell på nikotin innholdet. General er mye svakere enn Skruf. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Er ikke velding kjent med mange snus merker men er det noen her som veit om noen gode snuser som smaker GODT For og veilede dere om smaksansen min så synes genral smaker guttetiss Bzerk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg