Luchy Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Den er sterkere enn Skruf, men vet ikke hvor den ligger i sammeligning med Skruf Stärk. På hjemmesiden til Skruf står det at Skruf Stärk inneholder 10% mer Nikotin. Vil tro det betyr a den inneholder 10% mer nikotin enn vanlig Skruf. Siden N&J er sterkere enn Skruf vil jeg tro at N&J ligger på lik linje med Skruf Stärk. Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 jeg syns ikke n&j er like bra som skruf.... Lenke til kommentar
............... Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 jeg syns ikke n&j er like bra som skruf.... 8538327[/snapback] ok? alltid fint å begrunne Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 n&j renner så sykt, mener at skruf er mye diggere fordi den ikke rener Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ja den renner mer en Skruf dessverre, men er fortsatt en god snus. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 La oss ramse opp forskjellige ord for snus nå. Jeg begynner. Prell,bleie,pose,..fortsett.. Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 La oss ramse opp forskjellige ord for snus nå. Jeg begynner.Prell,bleie,pose,..fortsett.. 8539933[/snapback] pakke og kos Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hva med.. Snus? Selv pleier jeg bare å si "jeg tar meg en pris" og føler at det holder i massevis. I dag kjøpte jeg min første snusboks på en stund. Det var godt. Tok riktignok Diplomat porsjon da de ikke hadde nick and johnny, da jeg syes å huske at smaken på denne er ganske god. Og det var den. Lenke til kommentar
jeditimi Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) elsker smaken, Men skruf stärk er den snusen jeg faktisk merker at jeg får nikotin av Merker du ikke noe av N&J lös? 8534847[/snapback] Har ikke noe i mot N&J, men ut i fra det jeg leser her, så mener du at det er den sterkeste snusen? Er det fordi det står "sterk" på boksen, eller? Hvor får du info'en fra, at N&J er sterkere enn, skruf, general, ettan, bla bla bla osv? Edit: noen som har merket at general løs'en har blitt vanlig igjen? ikke den blautadriten? jeg ble drithappy når jeg kjøpte en boks og den var "normal" igjen, men kanskje jeg bare er heldig og det er ett engangstilfelle? Endret 5. mai 2007 av jeditimi Lenke til kommentar
jeditimi Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 La oss ramse opp forskjellige ord for snus nå. Jeg begynner.Prell,bleie,pose,..fortsett.. 8539933[/snapback] Gamber, prelli firelli, sort gull, neger, laus, jord.. ( kommer ikke på flere i farten ) Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 La oss ramse opp forskjellige ord for snus nå. Jeg begynner.Prell,bleie,pose,..fortsett.. 8539933[/snapback] Gamber, prelli firelli, sort gull, neger, laus, jord.. ( kommer ikke på flere i farten ) 8540388[/snapback] Bæta, Schnaz og rett og slett bare snus! Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Den er sterkere enn Skruf, men vet ikke hvor den ligger i sammeligning med Skruf Stärk. På hjemmesiden til Skruf står det at Skruf Stärk inneholder 10% mer Nikotin. Vil tro det betyr a den inneholder 10% mer nikotin enn vanlig Skruf. Siden N&J er sterkere enn Skruf vil jeg tro at N&J ligger på lik linje med Skruf Stärk. 8535156[/snapback] NJ er på lik linje med vanlig skruf ifølge forrige snus tråde, der vi diskuterte dette opptil flere ganger. Skruf stark løs ligger da 10% over skruf og NJ, prsjon ligger mellom 30 og 40% over vanlig skruf. Hvis NJ er like sterk som skruf stärk, hvorfor er det skruf stärk ulovlig i Norge og ikke NJ? Lenke til kommentar
Namek Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 La oss ramse opp forskjellige ord for snus nå. Jeg begynner.Prell,bleie,pose,..fortsett.. 8539933[/snapback] Tønne Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Den er sterkere enn Skruf, men vet ikke hvor den ligger i sammeligning med Skruf Stärk. På hjemmesiden til Skruf står det at Skruf Stärk inneholder 10% mer Nikotin. Vil tro det betyr a den inneholder 10% mer nikotin enn vanlig Skruf. Siden N&J er sterkere enn Skruf vil jeg tro at N&J ligger på lik linje med Skruf Stärk. 8535156[/snapback] NJ er på lik linje med vanlig skruf ifølge forrige snus tråde, der vi diskuterte dette opptil flere ganger. Skruf stark løs ligger da 10% over skruf og NJ, prsjon ligger mellom 30 og 40% over vanlig skruf. Hvis NJ er like sterk som skruf stärk, hvorfor er det skruf stärk ulovlig i Norge og ikke NJ? 8542122[/snapback] Skruf Stärk er ikke ulovelig i Norge, Skruf vil ikke selge den her av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ok, daså. Men tror det er sånn som jeg beksrev ovenfor, selvom. Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 elsker smaken, Men skruf stärk er den snusen jeg faktisk merker at jeg får nikotin av Merker du ikke noe av N&J lös? 8534847[/snapback] Edit: noen som har merket at general løs'en har blitt vanlig igjen? ikke den blautadriten? jeg ble drithappy når jeg kjøpte en boks og den var "normal" igjen, men kanskje jeg bare er heldig og det er ett engangstilfelle? 8540384[/snapback] Fortsatt like bløt her, Kansje du bare fikk en boks som hadde stått der en stund Men er ikke værre en og la lukket stå oppe litt Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Tønne Tønne er en type bake metode Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 [quote=3raz3r,05/05-2007 : Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Tønne Tønne er en type bake metode 8542799[/snapback] Men du bruker det som et ord innen snus Feks Jeg tar meg en tønne Edit: skruf stärk selges ikke i norge pga Nikotin innholdet Endret 5. mai 2007 av Wunder_baumen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg