Mortos Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Sirsalemonsen: Det er de første 20-40 minutta du får i deg nikotin, så det er egentlig meningsløst å gå med en snus i flere timer utenom det å ha den i lippa. Og det du sa om baking, du har nådd et nivå av dumhet jeg ikke visste fantes. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 *shjitsnakk* 8495568[/snapback] Begynner å bli mektig lei av alle som kommer inn her og "skryter" av sine snusferdigheter. "Jeg kan ha snusen i lengre enn deg", "baker du? for ei pingle du er" osv. Vær så snill, det er ingen som syns dere er tøffe. Det er bare tragisk. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Er det noen av dere som synes at snus er utrolig populært for tiden? Jeg mener at hvis vi går 5 år tilbake, så var det ikke mange som snuset i forhold til nå. Ser folk som snuser hele tiden nå. Hvis så, hvorfor er det mer populært nå, enn før? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hvis så, hvorfor er det mer populært nå, enn før? 8501600[/snapback] Pga røykeloven tenker jeg. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det kan da umulig være helt og holdent pga. røykeloven? Nå snakker jeg ikke bare om voksne, men unge også (14-16 år), det er vel sjeldent at de henger på barer o.l. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det kan da umulig være helt og holdent pga. røykeloven? Nå snakker jeg ikke bare om voksne, men unge også (14-16 år), det er vel sjeldent at de henger på barer o.l. 8501647[/snapback] Du sier noe der. Men jeg er enig i at det har blitt veldig populært. Utrolig mange unge som snuser. Det kom jo litt mer "frem" pga røykeloven da. Fler som gikk over til snus istedet for røyk. Så det ble mer vanlig. Men det er nok som du sier, at det ikke kan være bare pga den. Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det har blitt slikt de siste åra at på en måte så har røyk blitt mer og mer "taper", for å si det på en vennlig måte, og snus har blitt mer og mer in og hipt blant oss unge Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hehe, da jeg begynte å snuse var det verken hipt eller in. Det var litt for spesielt interesserte, og ikke akkurat veldig vanlig blandt ungdom. Jeg skylder på forsvaret for denne populariteten. Det er som regel folk som kommer tilbake fra førstegangstjenesten som har begynt å snuse for å få tida til å gå og fordi røyk var upraktisk. De siste årene har det bare spredd seg nedover i alder, og nå er det nesten vanligere å begynne på snusen enn på røyken Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 ....vanligere å begynne på snusen enn på røyken 8502702[/snapback] Så sant, så sant..! Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 jeg prøvde en å snuse for et og et halvt år siden. jeg syns det var digg, så da begynte jeg. og nå prøver jeg og slutte. men jeg får det ikke til:( Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Du klarer ikke slutte etter et halvt år? Da syntes jeg synd på deg. En av grunnen til at snus tar over for røyk, må da være at det rett og slett ikke er så jævla kult for unge å røyke lengre, egentlig bare tapersk, snuse kan du jo også gjøre inne, og du slipper å gå ut i kulda. Kan ikke beskrive hvor mye jeg hater folk som røyker ved siden av meg! Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 jeg prøvde en å snuse for et og et halvt år siden. 8514061[/snapback] Du klarer ikke slutte etter et halvt år? Da syntes jeg synd på deg. 8517342[/snapback] Halvannet år. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Altså, man blir fort avhengig av snus. Men dersom du virkelig vil slutte greier du det. Personlig forstår jeg ikke folk som vil slutte... men jeg skjønner at noen må på grunn av økonomi Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hva heter den grønne-boksen som har kommet til de fleste butikker nå.? Den er litt større en de andre boksene (Etten, General....) -Den heter noen med to ord. Noen.? Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 jeg prøvde en å snuse for et og et halvt år siden. 8514061[/snapback] Du klarer ikke slutte etter et halvt år? Da syntes jeg synd på deg. 8517342[/snapback] Halvannet år. 8517589[/snapback] Da må jeg unnskylde Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Altså, man blir fort avhengig av snus. Men dersom du virkelig vil slutte greier du det.Personlig forstår jeg ikke folk som vil slutte... men jeg skjønner at noen må på grunn av økonomi 8518126[/snapback] Slike som meg Kutte ned i alle fall. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Personlig forstår jeg ikke folk som vil slutte...men jeg skjønner at noen må på grunn av økonomi 8518126[/snapback] Det er jeg så enig i.! Lenke til kommentar
M-J Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 hvorfor forstår dere ikke folk som vil slutte? jeg skjønner det veldig godt egentlig! det er jo ikke noe poeng og snuse sånn egentlig. ja okey det er deilig og kjenne nikotinet det første året. men etter 1-2 år kjenner du ikke nikotinet lenger. det eneste du kjenner er at kroppen trenger nikotin og at du må gi den det, ellers så blir du så forbanna og grinete at du kan slå ned en hvilken som helst person for en liten filleting. snusing for meg er ikke lenger noe jeg gjør fordi det er så forbanna deilig det er fordi jeg har gitt kroppen min et nytt behov som jeg må tilfredstille. skrev jeg og bakte meg en general Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Heh, jeg klarer bare å snuse mens jeg drikker. prøvd 6 portioner nå, den første, andre og tredje gikk greit, tok de da jeg var ute, før under og etter festing. Den fjerde og femte ble jeg ganske dårlig av. måtte legge meg litt nedpå(kan være at jeg spiste litt lite den dagen) Den sjette var ikke så ille den heller. tok den da jeg var ute natt til 1 mai. Kommer nok til å holde meg til festsnusing jeg. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hvorfor forstår dere ikke folk som vil slutte? Jeg skjønner det veldig godt egentlig!8523144[/snapback] Samme sier jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg