esop Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Nice tråd.. Drit bra jobba^^ Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Nice tråd.. Drit bra jobba^^ 8487472[/snapback] Newbie.! Endret 27. april 2007 av Vivalamorten Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg har et lite spørsmål til dere snusere, når begynte dere å snuse? Sommeren 06 Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Prøvde min første for 2 min siden Testa Onyx, kjennes ikke så værst Lite spørsmål mens jeg er her, hvor lenge er "normalt" å ha en pose i? Endret 28. april 2007 av T.J. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Lite spørsmål mens jeg er her, hvor lenge er "normalt" å ha en pose i? 8493538[/snapback] 45-60 min så er vel så og si all effekten ute. Men de fleste som snuser kan ha den i så lenge de gidder. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 45-60 min så er vel så og si all effekten ute. Men de fleste som snuser kan ha den i så lenge de gidder. 8493618[/snapback] Pleier å ha den oppi i ihvertfall 1 til 2 timer jeg da... Men kjenner nok ikke den "effekten" på slutten nei.. Lenke til kommentar
morgus Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Prøvde min første for 2 min siden Testa Onyx, kjennes ikke så værst Lite spørsmål mens jeg er her, hvor lenge er "normalt" å ha en pose i? 8493538[/snapback] Alt etter hvor ny snusen som er kjøpt inn er pleier jeg å ha den oppe i mellom 20-40min, fikser ikke den saften som renner ned enda Er newbie jeg og. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Safta smaker dritt synes jeg selv om jeg har snusa en del bokser nå. Løs er mye bedre så fort du får til å bake den greit. Renner ikke like mye og du kan ta akkurat så mye eller lite du har lyst på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg har et lite spørsmål til dere snusere, når begynte dere å snuse? 8485039[/snapback] Begynte å snuse fast (det vil si 2-3 bokser i uken) i april 2006, småsnuste en del før det. Skal slutte nå i sommer en gang. Ole Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Anmeldelse av Göteborgs prima fint 8478975[/snapback] Tviler på at man finner denne i Norge? 8481791[/snapback] nope are sverige så vidt jeg vet er vaneligvis e bleiesnuser. men denne er såpass enkel og kjapp å bake så hvis jeg først skal ha bake er det denne.. kjøpte mes på en sverige tur for å teste Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Fikk tak i et par Probe Whiskey snus, kan anbefales til alle som skal på harry tur til sommeren. Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Prøvde min første for 2 min siden Testa Onyx, kjennes ikke så værst Lite spørsmål mens jeg er her, hvor lenge er "normalt" å ha en pose i? 8493538[/snapback] Alt etter hvor ny snusen som er kjøpt inn er pleier jeg å ha den oppe i mellom 20-40min, fikser ikke den saften som renner ned enda Er newbie jeg og. 8494598[/snapback] Uff, newbie! 20-40 min får jo nesten ikke noe nikotin i deg da! (alt etter størelsen) Dum så jeg var startet jeg med snus for 2 år siden har prøvd å slutte 2 ganger nå.. hålte ut 2 dager før jeg knuste mobilen min å knakk ei biljardkøe... Da for muttern på butikken å handlet meg en boks, fikk denne meldingen tilbake "æ jer dæ denne pga vess du ska forsætt sånn hær så e d jo fan ikke nå meir hus ijænn før du e færdi me snusn!" ^^ BTW: Hvis du snuser og enda "baker" snusen pga den "renner" så fort, så kan du bare slutte med en gang for da er du ikke enda avhengig av den... Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Vel personlig liker jeg å føle at man er litt avhengig, da blir det så utrolig deilig når du får deg en ny dåse Men selvfølgelig, det er ikke bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Prøvde min første for 2 min siden Testa Onyx, kjennes ikke så værst Lite spørsmål mens jeg er her, hvor lenge er "normalt" å ha en pose i? 8493538[/snapback] Alt etter hvor ny snusen som er kjøpt inn er pleier jeg å ha den oppe i mellom 20-40min, fikser ikke den saften som renner ned enda Er newbie jeg og. 8494598[/snapback] Uff, newbie! 20-40 min får jo nesten ikke noe nikotin i deg da! (alt etter størelsen) Dum så jeg var startet jeg med snus for 2 år siden har prøvd å slutte 2 ganger nå.. hålte ut 2 dager før jeg knuste mobilen min å knakk ei biljardkøe... Da for muttern på butikken å handlet meg en boks, fikk denne meldingen tilbake "æ jer dæ denne pga vess du ska forsætt sånn hær så e d jo fan ikke nå meir hus ijænn før du e færdi me snusn!" ^^ BTW: Hvis du snuser og enda "baker" snusen pga den "renner" så fort, så kan du bare slutte med en gang for da er du ikke enda avhengig av den... 8495568[/snapback] Svada. Lenke til kommentar
morgus Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Uff, newbie! 20-40 min får jo nesten ikke noe nikotin i deg da! (alt etter størelsen) BTW: Hvis du snuser og enda "baker" snusen pga den "renner" så fort, så kan du bare slutte med en gang for da er du ikke enda avhengig av den... 8495568[/snapback] Hvis det var ment til meg så er ikke jeg avhengig av det nå nei og jeg bruker ikke bake... Jeg bruker det bare for å kose meg en gang iblant. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 BTW: Hvis du snuser og enda "baker" snusen pga den "renner" så fort, så kan du bare slutte med en gang for da er du ikke enda avhengig av den... 8495568[/snapback] Det der er bare piss. smak og behag kalles det! Jeg har snusa i 5 år og det er ikke noe jeg er spess stolt av, jeg ser på meg selv som avhengig på fysisk og psykisk. og ja jeg baker snusen min for det meste, ikke alltid jeg gidder meg jeg liker best å bake den. så det du sier er piss og noe alla "Jeg er tøff jeg baker ikke snusen min" fjortiss tull Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg fikk ett tårn på mandag med RL Pose. Har 6 boksen igjen. Har ca bomma ut en halv boks... Har snusa ca 3 og en halv boks på under en uke. Er det mye? Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 RL pose er noe forbanna dritt... "wannabe jeg er kul og skriver på snustråden for å føle at du er tøff siden du snuser" Har faktisk slutta, skal begynne igjen til sommerferien da Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Får et tårn i dag med RL. Søstra mi som var i Sverige og kjøpte til meg. Vet ikke om det er porsjon eller løs da. Håper at hun kjøpte løs da. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Vil ikke si at 3 bokser er mye på en uke. Bruker mye mer selv, og da kjøper jeg hver boks i norge selv. Begynte å snuse fast for ett år siden, og bruker ca en boks om dagen nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg