Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjekk quoten min, pwned :D

Leter etter navnet på en snus. Det er en svart boks med rød skrift, den jeg så var porsjon. Vet ikke om den finnes i løs. Noen som har noen aning om hva den heter?

8465991[/snapback]

Lucky Strike Portion?

210.jpg

8466270[/snapback]

Lucky strike portion selges i norge.

Har den hjemme, men er ikke fornøyd :p

Lenke til kommentar

Anmeldelse av Göteborgs prima fint

Bild-109.jpg

Førsteintrykk 8/10

Det første som slo meg med denne snusen var bakeevnen. dette er den beste snusen å bake!. rett og slett. vært innom det meste men denne er som leire. lukten var god, men ikke strongcut god.

Lukt 8/10

Lukter tobakk, mild lukt, noe krydret. kan sammenliknes med grovsnus original lukten.

Smak 8/10

Smaker som den lukter, god holbarhet lenger forbrukstid en mye annen snus

Styrke 6/10

Ca samme styrkeforhold som general. ikke noe digert med andre ord men holder til standardsnuseren

Konklusjon

Utrolig bakeegenskaper. ikke sammenlignbart, gasnke fuktig når den er fersk, men samtidig tørr. størrelse når du baker har ingen betydning den holder seg godt. grei samek, grei lukt, grei styrke. alt i alt 8/10

Lenke til kommentar
Hva med å slutte å være jentete og begynne å snuse løs? bleie, det er sånn baby'ene bruker, bokstavelig talt!

8481587[/snapback]

Oooh, jeg er så tøff og snuser bare løs. Jeg er MANN!

Man snuser det man vil snuse. Liker man pose best, så snuser man det. Liker man løs best, så snuser man det.

Lenke til kommentar
Hvilket snuser er det som kommer i maxi portion egentlig? Føler at large blir for lite :s

8468820[/snapback]

Hva med å slutte å være jentete og begynne å snuse løs? bleie, det er sånn baby'ene bruker, bokstavelig talt!

8481587[/snapback]

det er så latterlig å høre på. noen spesielt grunn til å løse snus utentatt at man er "jente"?

Oooh, jeg er så tøff og snuser bare løs. Jeg er MANN!

Man snuser det man vil snuse. Liker man pose best, så snuser man det. Liker man løs best, så snuser man det.

så sant

Endret av karlsn
Lenke til kommentar
Anmeldelse av Göteborgs prima fint

Bild-109.jpg

Førsteintrykk 8/10

Det første som slo meg med denne snusen var bakeevnen. dette er den beste snusen å bake!. rett og slett. vært innom det meste men denne er som leire. lukten var god, men ikke strongcut god.

Lukt 8/10

Lukter tobakk, mild lukt, noe krydret. kan sammenliknes med grovsnus original lukten.

Smak 8/10

Smaker som den lukter, god holbarhet lenger forbrukstid en mye annen snus

Styrke 6/10

Ca samme styrkeforhold som general. ikke noe digert med andre ord men holder til standardsnuseren

Konklusjon

Utrolig bakeegenskaper. ikke sammenlignbart, gasnke fuktig når den er fersk, men samtidig tørr. størrelse når du baker har ingen betydning den holder seg godt. grei samek, grei lukt, grei styrke. alt i alt 8/10

8478975[/snapback]

Tviler på at man finner denne i Norge?

Lenke til kommentar
Er ikke alltid jeg syntes det er så digg med løs snus, som for eks på skolen, fest (ikke helt kontroll på alt der :p) eller lignende. Derfor greit med maxi...

8482422[/snapback]

Hehe, eneste måten posesnus går i kjeften min er hvis jeg får en en kompis. Eller så kjøper jeg lös only på butikken!

Lenke til kommentar

Jeg begynte 10 måneder inn i mitt 16. år, prøvde bare litt og snusa vel sånn 1-2 i uka, så begynte jeg litt mer senere.

Fikk en Röda Lacket porsjon idag, verste dritten... smaker bajs når jeg tar den ut og merker ikke særlig mye til effekt :hrm: Renner ikke noe særlig da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...