Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Har hverken smakt nonstop eller jordbær av RL jeg. Men så har jeg aldri kjøpt en hel boks med det, kun smakt av andre. Så har ikke fått smakt ordentlig på den. Men må vel nesten kjøpe en boks med det og smake en gang. Men det blir nok en stund til, for jeg skal jo slutte :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var godt den perioden jeg følte RL smakte nonstop. Stod å slikket på den hele dagen, luktet i boksen flere ganger og hadde det skikkelig bra. Husker ikke hva som skjedde men en dag smakte den ikke nonstop lenger  :hrm:  :p

7866364[/snapback]

Haha, sikker på at den ikke var gått ut på dato? ^^

Jeg lurer på om hjernen min har spilt meg puss nå. Tror jeg skal teste Lacket en gang til før jeg utaler meg om at den smaker jordbær igjen. Tror nok jeg har forbindt den med jordbær pga. at den heter Røda Lacket og at boksen er rød.

Lenke til kommentar
catch equalyptus har i allefall en virkelig god mint smak. Lakrisen, derimot er heller dårlig. Viss du først skal ha noe med smak, så gå ikke for lakris! Smaker heller lite, og det det er av smak er heller dårlig..

7866620[/snapback]

Liker lakrisen jeg. Men av snus med smak er Petterrøes klart best.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Må nok si meg enig med Nyhus på at Petterøes er den beste smaks-tilsatte snusen.

Eller nei. Probe Whiskey er best. Av de som er tilgjengelig i Norge er Petterøes best.

Lenke til kommentar

Skruf Tranbär er en veldig god smakstilsatt snus, men jeg ble litt kvalm av den.

Mulig fordi jeg hadde spist masse rare smaksprøver på Meny før det, istedenfor å kjøpe mat (:p), men den var god.

Tror jeg skal kjøpe meg Skruf Original og Skruf Tranbär når Catchen og Skrufen er tomme.

Kan sikkert skrive en anmeldelse, må bare få gjort ferdig en lang oppgave i KRL som skulle vært ferdig på fredag >.<

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...