3raz3r Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Har hverken smakt nonstop eller jordbær av RL jeg. Men så har jeg aldri kjøpt en hel boks med det, kun smakt av andre. Så har ikke fått smakt ordentlig på den. Men må vel nesten kjøpe en boks med det og smake en gang. Men det blir nok en stund til, for jeg skal jo slutte Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hva er det med folk og skal prøve å ha verdens største prell leppe? Ler seriøst meg ihjel hver gang jeg ser noen med en snus leppe så stor at de nesten ikke greier lukke munen. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Var godt den perioden jeg følte RL smakte nonstop. Stod å slikket på den hele dagen, luktet i boksen flere ganger og hadde det skikkelig bra. Husker ikke hva som skjedde men en dag smakte den ikke nonstop lenger 7866364[/snapback] Haha, sikker på at den ikke var gått ut på dato? ^^ Jeg lurer på om hjernen min har spilt meg puss nå. Tror jeg skal teste Lacket en gang til før jeg utaler meg om at den smaker jordbær igjen. Tror nok jeg har forbindt den med jordbær pga. at den heter Røda Lacket og at boksen er rød. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 catch equalyptus har i allefall en virkelig god mint smak. Lakrisen, derimot er heller dårlig. Viss du først skal ha noe med smak, så gå ikke for lakris! Smaker heller lite, og det det er av smak er heller dårlig.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 catch equalyptus har i allefall en virkelig god mint smak. Lakrisen, derimot er heller dårlig. Viss du først skal ha noe med smak, så gå ikke for lakris! Smaker heller lite, og det det er av smak er heller dårlig.. 7866620[/snapback] Liker lakrisen jeg. Men av snus med smak er Petterrøes klart best. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Må nok si meg enig med Nyhus på at Petterøes er den beste smaks-tilsatte snusen. Eller nei. Probe Whiskey er best. Av de som er tilgjengelig i Norge er Petterøes best. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Probe har jeg ikke smakt. Skulle kjøpe det siste jeg var hos søta bror, men glemte bort hele skiten. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Løs versjonen er fantastisk, porsjon versjonen er ikke fullt så god. Lenke til kommentar
Ash3s Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Direkte godt smaker den jo ikke, men den er langt i fra den værste. Skruf og N&J danker ut de fleste på det punktet herregud,jeg liker nick & johnny, en av de beste posesnusene etter skruf'n! :!: Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Løs versjonen er fantastisk, porsjon versjonen er ganske så ille. 7867111[/snapback] Fixed Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hva med en skikkelig anmeldelse av Skruf Orginal/Portion/Tranbær? Vil vite hva folk syns om de.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Kan ikke akuratt anmelde den, men jeg tror jeg likte Skruf Tranbær ganske godt. Hadde en under leppa ganske lenge i går, må nok skaffe meg en boks. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Min mening om Kardus: Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Er det bare meg, eller renner Nick (and Johnny) noe grusomt? Den er i det minste ganske sterk Endret 4. februar 2007 av Supremacy Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Er det bare meg, eller renner Nick (and Johnny) noe grusomt? Den er i det minste ganske sterk 7868597[/snapback] Alt for sterk smak synes jeg. Kaller den bare "bad-snus". Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 syntes den er deilig jeg da, eneste alternativet jeg har her i norge som jeg føler er sterk nok for meg, eller så er skruf orginal veldig bra også.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Skruf Tranbär er en veldig god smakstilsatt snus, men jeg ble litt kvalm av den. Mulig fordi jeg hadde spist masse rare smaksprøver på Meny før det, istedenfor å kjøpe mat (), men den var god. Tror jeg skal kjøpe meg Skruf Original og Skruf Tranbär når Catchen og Skrufen er tomme. Kan sikkert skrive en anmeldelse, må bare få gjort ferdig en lang oppgave i KRL som skulle vært ferdig på fredag >.< Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Selges den Kardus i norge? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Selges den Kardus i norge? 7870011[/snapback] Jepp.. vær på utkikk etter en hvit rar boks med blå skrift. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ja? nesten på alle bensinstasjoner+ de fleste matbutikker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg