Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, huff. Ble visst 4 bokser på meg i morgen, to stärk og to vanlige skruf :)

 

Blir kos med litt stärk, men en liten ting.

 

I følge flere butikkansatte, og folk som har god erfaring med tobakk så skal skruf stärk og skruf portion vanlig være helt like? Bare litt mer vann i stärk, stemmer dette?

Lenke til kommentar
Herregud. Beklager at jeg får OT nå, men dette må jeg bare kommentere.

 

På slutten av Snustråden V3 var det masse tilsnakk til de som skrev "fjortizz", og hva er koselig med det? Og hvis hver enkelt utvikler sitt eget sms-språk og skriver slik det passer seg selv, hvordan skal andre folk forstå da? Hva er egentlig vitsen med å skrive 'oooh, jeg sitter her med den værste gænnisen under læppa nå da'? Er det noen som får noe ut av det? Nei, det er det ikke. Snustråden v4 er mye bedre. Det skal være seriøst. Så folk som faktisk lurer på noe, og har noe seriøst å si, kan regne med å få et ordentlig svar. Og diskusjonen rundt snus generelt holder en nogenlunde seriøs tone.

8448415[/snapback]

 

Helt enig med 3raz3r :D

Bra svart, akkurat som du leste tankene mine

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
skjedde med den gamle koslige tråden der vi kunne snakke om snus uten at det hadde noe mening med det? og at man kan sitte å dele med verden at man har en feit og brun en under leppa?  :cry:

 

snustråden har blitt alt for serriøs nå!

 

Æsj! :cry:

 

Og ikke lov med sms språk!? what the fuck! skrive riktig er homofilt!

 

Liksom hva er galt med å skrive "roflmao genniz r jo zeff best lxzåm!"?

 

Protest mot denne tråden!  :sick:

 

edit: Er jo et fritt land, må vel få skrive slik som man vil! vil man skrive fjortis som mitt forslag :p så kan man det, vil man skrive dialekt så gjør det for faen!

8447512[/snapback]

 

Du gjør en god jobb for at folk skal ta deg seriøst når du sier at det er homofilt å skrive riktig.

 

Vil du virkelig at dette skal være en tråd hvor 15-16 åringer som skriver som 12 åringer skal få spamme fritt og skryte av hvor mange bokser de snuser i uka?

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har titta på denne tråden nå.

 

Jeg har en liten ting jeg gjerne vil endre på. Jeg er blitt rimelig god til å bake ettersom jeg har snust en god stund nå. Prellene jeg baker kan fint vare i godt over en time uten at de begynner å falle fra hverandre. Men jeg er allikevel ikke fornøyd med "sidene" på snusen min. Altså toppen og bunnen på sylinderen. De ser ikke så veldig bra ut. Hvilke teknikker bruker dere for å få de glatte og fine? Hva er det dere rent teknisk gjør for at de skal bli glatte og fine? Har ikke funnet noe sted hvor det står forklart.

 

Takker på forhånd for all seriøs hjelp.

Lenke til kommentar
her sitter dere med 1-2 timers prisene deres mens jeg ler meg skakk av en kompis av meg som tar seg en prell når han står opp og har den oppi leppa til middagen er servert

8456491[/snapback]

Wow! Kult å ha prellen i såå mange timer ass.. :p

Lite nikotin igjen når man paserer 3-6 timer ++ da.. Blir bare mer sugen på en prell om jeg har hatt en oppi veldig lenge, like godt å ta den ut, legge inn en ny en selfølgelig om man har da.. ;)

Lenke til kommentar
Hadde en bake i 3timer istad ♥ :D

Begynte å renne når jeg var færdig på jobb  :cool:

8459348[/snapback]

Nei nei nei! Ikke offtopic! Da blir den fine tråden stengt! uff uf.

 

Synes forresten at de nye GeneralBoksene tar seg fint ut i fjortisshylla mi, men den gode gamle smaken er der enda.

 

Hva synes dere folkens om Onyx? Synes den er helt grei, men den er og forblir lørdagsgodt for meg.

 

Todda

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...