3raz3r Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 morra di renner etter 10 min 8443481[/snapback] Nice one :!: Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Morra de, ja jeg vil ikke si hva hu gjør en gang.. Skruf er digg Edit: Morra de røyker da.!! Røyk er stygt, snus er digg Endret 22. april 2007 av Morten92 Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Jeez, løs RL renner etter 10min, jo! 8443292[/snapback] *host*Newbie*host* 8443295[/snapback] Endret 22. april 2007 av Vivalamorten Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Nei, Röda er en av de bedre på markedet, etter min smak. Men etter at man har hatt den under leppa en times tid og det er på tide å spytte den ut, kjennes den ut som plastelina, det ekle slimet setter seg fast i tannkjøttet og i tennene, slik at man må skylle kjeften med White spirit, Husvask og bensin for å få det bort. Nei, jeg kjenner ingen virkning av noen som helst snus lengre, så det at Röda skal være så svak, bryr meg ikke. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 For en gjeng tsk'er. Både Skruf og NJ er såå mye bedre enn RL. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 åssen er det å snuse iforhold til å røyke, smaker det verre, noen som veit. tenkte jeg kunne begrense røykforbruket med litt snusing funker det Lenke til kommentar
mkon Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Begynt å trekke mer over til röda her og, snusa i noen år nå og den nye generalen renner 10 ganger mer enn RL. Syns virkingen på all den "normale" bake snusen i norge har samma effekt jeg. Ikke at jeg kjenner no forskjell Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 åssen er det å snuse iforhold til å røyke, smaker det verre, noen som veit.tenkte jeg kunne begrense røykforbruket med litt snusing funker det 8445656[/snapback] Hvis du er vant til røyk , vil du nok ikke kjenne noen særlig virkning av snus. Jeg røyka kraftig før, og bytta til snus; jeg har aldri kjent noen virkning av snus, bortsett fra litt Skruf stark som jeg prøvde i fjor høst. Men snus smaker veldig mye bedre, og er litt mer praktisk hvis man f.eks. sitter på bussen eller på kinoen, og får røyksug, er det bare å dra opp snusen. Gi det en sjangs! Er jo iokke så altfor dyrt (ikke i forhold til røyk, i det minste). Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Artig å finne en snus tråd her.. Har snust i 22 år jeg (!) og kommer aldri til å slutte. De første årene brukte jeg General som alle andre, de siste 15 årene har jeg ikke prøvd noe annet en Ettan. Jeg ser med undring hvor popullært det er blitt med snus, gjerne i takt med at prisen går oppover og oppover. Min første snus box var Hawken, den kostet 14 kroner på Havanna magasinet i stavanger. I dag koster den sikkert 70 kroner elns. Er det mange, eller noen i det hele ttt, som bruker prismaster? Det var noe jeg brukte en liten stund, men fyssjameg, kunne aldri bakt en nå. Her en en utfordring til de som er i millitæret. Lag en pris mens du står på vakt, og har AGèn på akselen. Våpenet skal ikke forlate skulderen, mao, du må fixe det med 1 hånd. Vi trente og trente på dette når jeg var i garden, og fant faktisk en enkel måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Kjøpte prismaster for en tid tilbake og kan ikke si noe annet enn at jeg hater det. Det funker overhodet ikke. I alle fall ikke for meg. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) skjedde med den gamle koslige tråden der vi kunne snakke om snus uten at det hadde noe mening med det? og at man kan sitte å dele med verden at man har en feit og brun en under leppa? snustråden har blitt alt for serriøs nå! Æsj! Og ikke lov med sms språk!? what the fuck! skrive riktig er homofilt! Liksom hva er galt med å skrive "roflmao genniz r jo zeff best lxzåm!"? Protest mot denne tråden! edit: Er jo et fritt land, må vel få skrive slik som man vil! vil man skrive fjortis som mitt forslag så kan man det, vil man skrive dialekt så gjør det for faen! Endret 22. april 2007 av Axzter Lenke til kommentar
Lamp1 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Og ikke lov med sms språk!? what the fuck! skrive riktig er homofilt! Liksom hva er galt med å skrive "roflmao genniz r jo zeff best lxzåm!"? 8447512[/snapback] Kanskje det ikke er så dumt at leserne klarer å lese hva den som skriver skriver Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 skjedde med den gamle koslige tråden der vi kunne snakke om snus uten at det hadde noe mening med det? og at man kan sitte å dele med verden at man har en feit og brun en under leppa? snustråden har blitt alt for serriøs nå! Æsj! Og ikke lov med sms språk!? what the fuck! skrive riktig er homofilt! Liksom hva er galt med å skrive "roflmao genniz r jo zeff best lxzåm!"? Protest mot denne tråden! edit: Er jo et fritt land, må vel få skrive slik som man vil! vil man skrive fjortis som mitt forslag så kan man det, vil man skrive dialekt så gjør det for faen! 8447512[/snapback] Enig med det meste der, bortsett fra dem med sms språk, er iheletatt imot det.. Men var mye trevligere før, kunne jo bli litt for mye spam iblant, men er blitt for seriøst nå.. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Så lag "Den Useriøse Snustråden - For fjortiser" da ! Endret 22. april 2007 av Leaf Lenke til kommentar
Intern Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) @ Axzter: Bruk sunn fornuft, så skjønner du det blir vanskelig for alle, hvis alle skal snakke i munnen på hverandre og alle snakker sms-språk. Endret 22. april 2007 av Intern Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Det finnes nok av de forumene der ute som ikke bryr seg om en seriøs linje. Diskusjon er det mest seriøse forumet i Norge, etter min mening. Noe som er en av de grunnene til at jeg holder meg her. Men nok OT! Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Men poenget mitt er, gå til bake å se på snus tråden v.3 Og se på hvor mye kosligere stemmning det var der! Det er da noe dritt vi skal ødelegge koslig stemmning! greit at det skal være on topic, men at vi kan snakke på en hyggelig måte og ikke snakke bare døds serriøst som om det var en fuckings naturkatastrofe som hadde sjedd! Snus er en hellig tobakksvare! og det var alt jeg skulle si, snakkes sikkert på snustråden v.5 eller noe der kansje det har blitt litt bedre stemmning! Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Herregud. Beklager at jeg får OT nå, men dette må jeg bare kommentere. På slutten av Snustråden V3 var det masse tilsnakk til de som skrev "fjortizz", og hva er koselig med det? Og hvis hver enkelt utvikler sitt eget sms-språk og skriver slik det passer seg selv, hvordan skal andre folk forstå da? Hva er egentlig vitsen med å skrive 'oooh, jeg sitter her med den værste gænnisen under læppa nå da'? Er det noen som får noe ut av det? Nei, det er det ikke. Snustråden v4 er mye bedre. Det skal være seriøst. Så folk som faktisk lurer på noe, og har noe seriøst å si, kan regne med å få et ordentlig svar. Og diskusjonen rundt snus generelt holder en nogenlunde seriøs tone. Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Herregud. Beklager at jeg får OT nå, men dette må jeg bare kommentere. På slutten av Snustråden V3 var det masse tilsnakk til de som skrev "fjortizz", og hva er koselig med det? Og hvis hver enkelt utvikler sitt eget sms-språk og skriver slik det passer seg selv, hvordan skal andre folk forstå da? Hva er egentlig vitsen med å skrive 'oooh, jeg sitter her med den værste gænnisen under læppa nå da'? Er det noen som får noe ut av det? Nei, det er det ikke. Snustråden v4 er mye bedre. Det skal være seriøst. Så folk som faktisk lurer på noe, og har noe seriøst å si, kan regne med å få et ordentlig svar. Og diskusjonen rundt snus generelt holder en nogenlunde seriøs tone. 8448415[/snapback] Helt enig med 3raz3r Bra svart, akkurat som du leste tankene mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg