3raz3r Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Så lite? Var jo ca det jeg hadde med meg TIL tyskland 8433400[/snapback] Gikk heller for å kjøpe alkohol istedet Lenke til kommentar
Guff Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Så lite? Var jo ca det jeg hadde med meg TIL tyskland 8433400[/snapback] Gikk heller for å kjøpe alkohol istedet 8433462[/snapback] Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Tenkte jeg skulle teste snus en av de nærmeste dagene, hva er en "bra" første snus? Tenker da på sånn "festsnusing" Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Röda Lacket, Mocca, Catch. De to sistnevnte er vel kun for smakens skyld. Röda har i alle fall litt effekt. Eller så kan du alltids prøve deg på general portion eller skruf portion. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Skruf portion endte meg oppkast på meg første gangen Den er ganske heavy! Tenker du løs eller portion? Røda og Gøta's portion er vel de mildeste, om vi ser bort fra Catch og Mocca, som jeg personlig syns er kvalmende Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Röda Lacket, Mocca, Catch. De to sistnevnte er vel kun for smakens skyld. Röda har i alle fall litt effekt. Eller så kan du alltids prøve deg på general portion eller skruf portion. 8434103[/snapback] Kan vel altids prøve en general. Har ikke sett de andre merkene annet en skruf. I hvertfall ikke på jobb. Hvordan er den Onyx eller Nick and Johnny saken? eventuelt Lucky sin snus Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Kan vel altids prøve en general. Har ikke sett de andre merkene annet en skruf. I hvertfall ikke på jobb. Hvordan er den Onyx eller Nick and Johnny saken? eventuelt Lucky sin snus General er helt grei den, kanskje den størte favoritten til folk. Onyx er også helt grei, jeg selv liker sterke snus typer så er ikke så glad i f.eks general (Onyx er general). Nick and Johnny er en sterk snus og er min favoritt (løs). Porsjonen er også sterk såklart. Men du spurte er "festsnus" så da er egentlig pose best. Litt tamt å begynne å bake en snus, så da er det fint å bare ta en porsjon. Lucky Strike? Vel liker den godt. Hvor sterk den er er jeg usikker på.Har ikke prøvd den på en stund, mn funker fint som "festsnus" og til daglig bruk såklart. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Tror jeg fikk en dårlig snus når jeg kjøpte boksen (N&J løs) jeg har nå. Kjøpte den bare for noen dager siden og den begynner allered å bli tørr. Er også lite effekt av den og lite smak. Får håpe den neste boksen er bedre. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Tror jeg fikk en dårlig snus når jeg kjøpte boksen (N&J løs) jeg har nå. Kjøpte den bare for noen dager siden og den begynner allered å bli tørr. Er også lite effekt av den og lite smak. Får håpe den neste boksen er bedre. 8437968[/snapback] Kanskje den stod lagret for kaldt. Da blir den mye tørrere i alle fall. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) N&J har alltid gitt meg en positiv opplevelse, grei å bake, og den har til vanlig veldig god effekt. Endret 21. april 2007 av barely_amused Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Kanskje den stod lagret for kaldt. Da blir den mye tørrere i alle fall. Har ikke lagret den en klad plass, men at den er blitt litt tørr er ikke så farlig uannsett.N&J har alltid gitt meg en positiv opplevelse, grei å bake, og den har til vanlig veldig god effekt. Ja samme her. Bruker den til fast, men har aldri hatt en så dårlig boks før. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Faen. Var i Danmark i vinterferien, og handlet med meg 5 Röda og 10 General (alt i lös). Men i det siste har jeg merket at Generalen var sinnsykt tørr, så jeg sjekket datoen; utløpsdatoen var 20.04.07. Og fremdeles har jeg 4 bokser igjen! Bah, så vanvittig bortkasta. De jeg kjenner som snuser, har fullstendig fobi mot snus som har gått ut på dato, så jeg kan jo ikke selge heller. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Faen. Var i Danmark i vinterferien, og handlet med meg 5 Röda og 10 General (alt i lös). Men i det siste har jeg merket at Generalen var sinnsykt tørr, så jeg sjekket datoen; utløpsdatoen var 20.04.07. Og fremdeles har jeg 4 bokser igjen! Bah, så vanvittig bortkasta. De jeg kjenner som snuser, har fullstendig fobi mot snus som har gått ut på dato, så jeg kan jo ikke selge heller. 8438422[/snapback] Selg til en eller annen fjortiss da. De kjøper uansett. Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Jeg syns det er lite aktivitet i Snustråden for tiden jeg, hva skjer? Har plutselig alle sluttet og snuse eller er alle bortreist? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Som i alle andre tråder så varierer aktiviteten Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Som i alle andre tråder så varierer aktiviteten 8439217[/snapback] Det stemmer nok, men syns det har vært litt tamt her i det siste. Er innom her en gang om dagen for og sjekke om det står noe interessant, og da har jeg sett at det har vært lite aktivitet. Syns personlig dette er litt dumt, *gøy med aktivitet* Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Kan vel kanskje ha noe å gjøre med at jeg har vært en uke i Tyskland Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Kan vel kanskje ha noe å gjøre med at jeg har vært en uke i Tyskland 8439371[/snapback] Kan nok stemme det ja, hehe! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Var på fest igår, lite med penger, fikk lånt no te litt drekke iallefall, så sier en av de på festen og lurer på om jeg har snus, så gikk han å bøffa to bokser general til meg.. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) så gikk han å bøffa to bokser general til meg.. 8440158[/snapback] Huff og huff.. Snus skal ikke stjeles. Det er rett og slett skåning av snusen.. Snus skal kjøpes, og gi penger til en bedrift som gir oss snus! Lenge leve snus! Swedishmatch! Endret 21. april 2007 av Vivalamorten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg