Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Röda Lacket, Mocca, Catch. De to sistnevnte er vel kun for smakens skyld. Röda har i alle fall litt effekt.

Eller så kan du alltids prøve deg på general portion eller skruf portion.

8434103[/snapback]

Kan vel altids prøve en general. Har ikke sett de andre merkene annet en skruf. I hvertfall ikke på jobb.

Hvordan er den Onyx eller Nick and Johnny saken?

eventuelt Lucky sin snus

Lenke til kommentar
Kan vel altids prøve en general. Har ikke sett de andre merkene annet en skruf. I hvertfall ikke på jobb.

Hvordan er den Onyx eller Nick and Johnny saken?

eventuelt Lucky sin snus

General er helt grei den, kanskje den størte favoritten til folk.

Onyx er også helt grei, jeg selv liker sterke snus typer så er ikke så glad i f.eks general (Onyx er general).

Nick and Johnny er en sterk snus og er min favoritt (løs). Porsjonen er også sterk såklart. Men du spurte er "festsnus" så da er egentlig pose best. Litt tamt å begynne å bake en snus, så da er det fint å bare ta en porsjon.

Lucky Strike? Vel liker den godt. Hvor sterk den er er jeg usikker på.Har ikke prøvd den på en stund, mn funker fint som "festsnus" og til daglig bruk såklart.

Lenke til kommentar
Tror jeg fikk en dårlig snus når jeg kjøpte boksen (N&J løs) jeg har nå. Kjøpte den bare for noen dager siden og den begynner allered å bli tørr. Er også lite effekt av den og lite smak. Får håpe den neste boksen er bedre.

8437968[/snapback]

Kanskje den stod lagret for kaldt. Da blir den mye tørrere i alle fall.

Lenke til kommentar
Kanskje den stod lagret for kaldt. Da blir den mye tørrere i alle fall.

Har ikke lagret den en klad plass, men at den er blitt litt tørr er ikke så farlig uannsett.
N&J har alltid gitt meg en positiv opplevelse, grei å bake, og den har til vanlig veldig god effekt.

Ja samme her. Bruker den til fast, men har aldri hatt en så dårlig boks før.
Lenke til kommentar

Faen. Var i Danmark i vinterferien, og handlet med meg 5 Röda og 10 General (alt i lös).

Men i det siste har jeg merket at Generalen var sinnsykt tørr, så jeg sjekket datoen; utløpsdatoen var 20.04.07. Og fremdeles har jeg 4 bokser igjen! Bah, så vanvittig bortkasta. De jeg kjenner som snuser, har fullstendig fobi mot snus som har gått ut på dato, så jeg kan jo ikke selge heller.

Lenke til kommentar
Faen. Var i Danmark i vinterferien, og handlet med meg 5 Röda og 10 General (alt i lös).

Men i det siste har jeg merket at Generalen var sinnsykt tørr, så jeg sjekket datoen; utløpsdatoen var 20.04.07. Og fremdeles har jeg 4 bokser igjen! Bah, så vanvittig bortkasta. De jeg kjenner som snuser, har fullstendig fobi mot snus som har gått ut på dato, så jeg kan jo ikke selge heller.

8438422[/snapback]

Selg til en eller annen fjortiss da. De kjøper uansett.

Lenke til kommentar
Som i alle andre tråder så varierer aktiviteten

8439217[/snapback]

Det stemmer nok, men syns det har vært litt tamt her i det siste. Er innom her en gang om dagen for og sjekke om det står noe interessant, og da har jeg sett at det har vært lite aktivitet. Syns personlig dette er litt dumt, *gøy med aktivitet*

Lenke til kommentar
så gikk han å bøffa to bokser general til meg.. :D

8440158[/snapback]

Huff og huff..

Snus skal ikke stjeles. Det er rett og slett skåning av snusen.. :no:

Snus skal kjøpes, og gi penger til en bedrift som gir oss snus!

Lenge leve snus! :love:

Swedishmatch! :D

Endret av Vivalamorten
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...