Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Ikke snus mens du trener, det er ikke lurt.

 

Grunnen er at nikotin fortynner blodet, noe som gjør at blodet ikke bærer like mye oksygen som det ellers ville gjort. Dette innebærer at musklene ikke får så mye oksygen som de burde ha. Både ytelse, restitusjon, og vekst av musklene blir hemmet.

Lenke til kommentar
Ikke snus mens du trener, det er ikke lurt.

 

Grunnen er at nikotin fortynner blodet, noe som gjør at blodet ikke bærer like mye oksygen som det ellers ville gjort. Dette innebærer at musklene ikke får så mye oksygen som de burde ha. Både ytelse, restitusjon, og vekst av musklene blir hemmet.

8393089[/snapback]

 

Aldri hørt om at blodet blir fortynnet, men derimot det jeg har hørt er at nikotinet trekker sammen blodårene (gjør de mindre) så mindre blod går ut til muskler osv...

Det kan jeg fint se og kjenne når jeg har tatt meg en pris, blir kald på fingrene :)

Men jeg snuser ikke så ofte da, bare en sjelden gang jeg kjøper for å ha noe å kose meg med, så kan være derfor...

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Ikke snus mens du trener, det er ikke lurt.

 

Grunnen er at nikotin fortynner blodet, noe som gjør at blodet ikke bærer like mye oksygen som det ellers ville gjort. Dette innebærer at musklene ikke får så mye oksygen som de burde ha. Både ytelse, restitusjon, og vekst av musklene blir hemmet.

8393089[/snapback]

 

Aldri hørt om at blodet blir fortynnet, men derimot det jeg har hørt er at nikotinet trekker sammen blodårene (gjør de mindre) så mindre blod går ut til muskler osv...

Det kan jeg fint se og kjenne når jeg har tatt meg en pris, blir kald på fingrene :)

Men jeg snuser ikke så ofte da, bare en sjelden gang jeg kjøper for å ha noe å kose meg med, så kan være derfor...

8395596[/snapback]

 

Det tynner ut blodet også ;)

Lenke til kommentar
Ikke snus mens du trener, det er ikke lurt.

 

Grunnen er at nikotin fortynner blodet, noe som gjør at blodet ikke bærer like mye oksygen som det ellers ville gjort. Dette innebærer at musklene ikke får så mye oksygen som de burde ha. Både ytelse, restitusjon, og vekst av musklene blir hemmet.

8393089[/snapback]

Blir "ytelse, restitusjon, og vekst av musklene hemmet" av at du tar deg en pris noen timer før du pumper & en noen timer etter? Eller er dette noe som kun skjer hvis du snuser når du trener?` :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Ikke snus mens du trener, det er ikke lurt.

 

Grunnen er at nikotin fortynner blodet, noe som gjør at blodet ikke bærer like mye oksygen som det ellers ville gjort. Dette innebærer at musklene ikke får så mye oksygen som de burde ha. Både ytelse, restitusjon, og vekst av musklene blir hemmet.

8393089[/snapback]

Blir "ytelse, restitusjon, og vekst av musklene hemmet" av at du tar deg en pris noen timer før du pumper & en noen timer etter? Eller er dette noe som kun skjer hvis du snuser når du trener?` :dontgetit:

8399793[/snapback]

 

Noen timer førog etter er jo seff ikke noe problem, men unngå å snuse UNDER trening, pga. Blodfortynnende effekt.

Lenke til kommentar
ok, takker =) 

 

Anngående snus som er utgått på dato.. Kjøpte nettop 2 Johnny som gikk ut i forgårs (skuffa... men kan liksom ikkje gå inn å klage når jeg er 17 år :p) og de fønker fett :)

8401794[/snapback]

 

Veit, putta nettopp en skruf stark oppunder leppa. Var god den dog den er en smule gammel!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...