Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er smaken da? Har lyst å prøve!

 

Har den nye Generalen blitt bløtere? Renner som om det skulle hvert en porsjon-snus jo! :p

8371013[/snapback]

 

Lett litt lenger bak i posten.

8371097[/snapback]

 

Beklager da. Må vel nesten regne med at de fleste spørsmål har blitt svart på før, men jeg trodde det var mulig å få et "Ja" eller "Nei", uten noe problem.. :roll:

Lenke til kommentar
Hvordan er smaken da? Har lyst å prøve!

 

Har den nye Generalen blitt bløtere? Renner som om det skulle hvert en porsjon-snus jo! :p

8371013[/snapback]

 

Lett litt lenger bak i posten.

8371097[/snapback]

 

Beklager da. Må vel nesten regne med at de fleste spørsmål har blitt svart på før, men jeg trodde det var mulig å få et "Ja" eller "Nei", uten noe problem.. :roll:

8371496[/snapback]

 

Generalen ble tilsatt mer vann og så tok de ut mer av snusen slik at innholdet skulle veie 50 g

Lenke til kommentar
Samme har skjedd med meg.. Fikk et tårn av en kompis på TG med det nye designet, den var fast og fin. Men når jeg kjøpte ny her hvor jeg bor tidligere denne uka, så var den rene sausen..!

8375226[/snapback]

 

 

den som du fikk av meg :p hadde ligget i fryseren en god stund da :p

Endret av akakulings
Lenke til kommentar
Kardus_snus.gif

 

Testet denne her for et par dager siden pga utsende på boksen. Snusen lukter digg og er helt straight når du får den i leppa, men snakk om dårlig bake egenskaper da.  Du får den jo heller ikke rund enn så lenge du prøver, fullt av sånne korn og snus biter rundt den så leppa renner sånn konstant av små snus deler(ikke ekstremt men nok til at det er plagsomt) Men designet på boksen er heavy...

8370067[/snapback]

 

Fin boks.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...