danno_O Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg liker ikke å innrømme det men jeg har faktisk fått sansen for Catch Eucalyptus. Den er en god "tyggis-snus" som er behagelig å jobbe med. Jeg jobber på et utested i Lillehammer og det er ganske hektisk. Jeg blir derfor kvalm hvis jeg må gå med f.eks. General lenger enn jeg må, mens Catch er så svak at den er ideell til foretaket. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ingenting galt i det. Ofte greit å ha en litt nøytral snus når man jobber. Grunnen til at du blir kvalm av generalen kan nok være fordi blodet sirkulerer fortere og i større mengde når du er i fysisk aktivitet. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ingenting galt i det. Ofte greit å ha en litt nøytral snus når man jobber. Grunnen til at du blir kvalm av generalen kan nok være fordi blodet sirkulerer fortere og i større mengde når du er i fysisk aktivitet. 7864388[/snapback] Dessuten er det jo et velkjent faktum at General smaker høgg og rævkjørt gris da... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Direkte godt smaker den jo ikke, men den er langt i fra den værste. Skruf og N&J danker ut de fleste på det punktet Lenke til kommentar
M-J Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 general har jo en god smak. skruf og N&j er ikke vledige gode på smak mener jeg. sier ikke neitakk til verken skruf eller N&J men ingenting som slår smaken på en kald general. eller gir du meg en iskald grovsnus så kanksje jeg skal vurdere om den kanksje er bedre Lenke til kommentar
sigsaw Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 flere som har prøvd å sove med snus? 7863479[/snapback] Jeg gjør det stadig vekk, utrolig digg. Men da må man tåle snus smak i munnen når man våkner da. 7863507[/snapback] det må testes da Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 General har en smak som gir meg litt lyst til å spy, sunes Skruf har en bedre smak. Men om vi er ute etter den snusen som, uten å skilte med en spesifikk smak (Catch f.eks), har best smak, så går jeg nok for Gøteborgs Rapè. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Direkte godt smaker den jo ikke, men den er langt i fra den værste. Skruf og N&J danker ut de fleste på det punktet 7864492[/snapback] Også har vi jo Prince eller Tiedemands blå, de smaker også drit. Personlig syns jeg de slår Skruf og N&J på det området. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Direkte godt smaker den jo ikke, men den er langt i fra den værste. Skruf og N&J danker ut de fleste på det punktet 7864492[/snapback] nå syns jeg du burde klappe igjen truten og ikke fornærme generalen sånn general har jo mest digg smak da! værtfall løs.. porsjon er helt grei den og, men løs er elskbar Skruf/N&J, greit det smaker litt høgg, men prince slår alt! prince er til å spy av Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Tror du quotet feil person her nå... Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Noen snus som har sjokolade smak? Det hadde vært digg tror jeg da. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Noen snus som har sjokolade smak?Det hadde vært digg tror jeg da. 7866077[/snapback] Det finns ikke, bare Lacket med jordbær smak. Blir sikkert lansert snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 lacket porsjon smaker jo jordbær i utgangspunktet Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Noen som har sett Offroad i Trondheim? Kunne tenkt meg å teste den. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Det finns ikke, bare Lacket med jordbær smak. Blir sikkert lansert snart. 7866096[/snapback] Skal det komme en RL med jordbær smak? Virker som de satser på yngre og yngre brukere. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Noen som har sett Offroad i Trondheim? Kunne tenkt meg å teste den. 7866165[/snapback] De har den på de fleste Narvesen butikkene rundt om kring. Sjekk der. EDIT: gaah. formulerte den settninga på den andre posten feil. Det fins ikke snus med sjokolade smak. Men vis du er ute etter snus med smak, så er smaker Lacket jordbær. Eller er det bare meg? Snus med sjokolade smake kommer sikkert snart. Er jo så mange yngrepersoner som snuser. Endret 4. februar 2007 av DennisV Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Fikk en peripode for meg at RL smakte nonstop. Men kan ta en nå og kjenne etter. Må legge til at den snusen med verst smak må vel være Gøteborgs Rapè. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Tror den komboen hadde blitt ekkel. Av samme grunn som at det ikke finnes sjokoladeBRUS. Men jeg er ingen ekspert Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Var godt den perioden jeg følte RL smakte nonstop. Stod å slikket på den hele dagen, luktet i boksen flere ganger og hadde det skikkelig bra. Husker ikke hva som skjedde men en dag smakte den ikke nonstop lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg