Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke å innrømme det men jeg har faktisk fått sansen for Catch Eucalyptus. Den er en god "tyggis-snus" som er behagelig å jobbe med.

Jeg jobber på et utested i Lillehammer og det er ganske hektisk.

Jeg blir derfor kvalm hvis jeg må gå med f.eks. General lenger enn jeg må,

mens Catch er så svak at den er ideell til foretaket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Ingenting galt i det. Ofte greit å ha en litt nøytral snus når man jobber. Grunnen til at du blir kvalm av generalen kan nok være fordi blodet sirkulerer fortere og i større mengde når du er i fysisk aktivitet.

Lenke til kommentar
Ingenting galt i det. Ofte greit å ha en litt nøytral snus når man jobber. Grunnen til at du blir kvalm av generalen kan nok være fordi blodet sirkulerer fortere og i større mengde når du er i fysisk aktivitet.

7864388[/snapback]

Dessuten er det jo et velkjent faktum at General smaker høgg og rævkjørt gris da...

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Direkte godt smaker den jo ikke, men den er langt i fra den værste. Skruf og N&J danker ut de fleste på det punktet ;)

Lenke til kommentar

general har jo en god smak. skruf og N&j er ikke vledige gode på smak mener jeg. sier ikke neitakk til verken skruf eller N&J men ingenting som slår smaken på en kald general. eller gir du meg en iskald grovsnus så kanksje jeg skal vurdere om den kanksje er bedre :p

Lenke til kommentar
Direkte godt smaker den jo ikke, men den er langt i fra den værste. Skruf og N&J danker ut de fleste på det punktet ;)

7864492[/snapback]

Også har vi jo Prince eller Tiedemands blå, de smaker også drit. Personlig syns jeg de slår Skruf og N&J på det området.

Lenke til kommentar

7864492[/snapback]

nå syns jeg du burde klappe igjen truten og ikke fornærme generalen sånn :love:

general har jo mest digg smak da! værtfall løs.. porsjon er helt grei den og, men løs er elskbar :love:

Skruf/N&J, greit det smaker litt høgg, men prince slår alt! prince er til å spy av

Lenke til kommentar
Noen som har sett Offroad i Trondheim? Kunne tenkt meg å teste den.

7866165[/snapback]

De har den på de fleste Narvesen butikkene rundt om kring. Sjekk der. :)

EDIT: gaah. formulerte den settninga på den andre posten feil.

Det fins ikke snus med sjokolade smak. Men vis du er ute etter snus med smak, så er smaker Lacket jordbær. Eller er det bare meg?

Snus med sjokolade smake kommer sikkert snart. Er jo så mange yngrepersoner som snuser.

Endret av DennisV
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...