msparco Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Tok kanskje årets beste snus i kveld. Skulle på hytta i påska kjøpte inn to stk general løs, men glemte dem hjemme 8344458[/snapback] Er vel ikke verre enn å kjøpe en boks på fjellet? Hvis økonomien er veldig trang, så går du bare bort til en random, smiler pent og sier det som det er og spør om du kan bomme ei litta prell av han. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Kanskje han ikke bor så sentralt......på fjellet. Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Er det noen regler angåendes snusing og bilkjøring? Jeg er sikker på at rusen jeg får av å stappe en skruf i leppa tilsvarer godt over 0.2 promille Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hva skal du gjøre? Be deg kjøre inn til siden fordi du har en klump under leppa? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Er jo ikke noen regel om røyking i bilen, så vidt jeg vet, så hvorfor skulle det ævre om snus? Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Regner ikke med det er noen regler for det nei, var bare et merkelig spørsmål jeg fikk i hodet Men har noen peiling på hvor stor "promille" en som ikke snuser til vanlig får av en pris? Det er kanskje ikke så lett å sammenligne men.. Lenke til kommentar
msparco Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hvis han var på et alpinanlegg en dag så var han neppe alene. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 cp-nilsen: Uttrykket "promille" betyr hvor mange promille (gjerne alkohol) man har i blodet. Jeg lurer på om det er en 100-dels prosent eller noe. Dessuten gjør vel nikotin at hjernen blir mer "skjerpet", og man blir mer konsentrert, noe som igjen gjør at man vil kunne kjøre bedre. Men blir du blir vinka inn av snuten, og du sitter der og baker tror jeg de nok ville ha kommentert det. Men det å sitte med en en pris, eller røyke, i bil - det tror jeg bare er positivt. Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Reiser du i ett halvstort alpinanlegg så er det garantert at du finner noen som snuser. Men, gleden av å ta seg en prell når en kommer hjem er nesten verdt stunda uten. For den prellen der, den er god ;> Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Promille betyr av tusen og prosent betyr av hundre. Lenke til kommentar
Vasily Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) I den "nye" generalen kjennes det ut som at det er tilsatt en større mengde vann. Produsenten tillater seg derfor å redusere innholdet litt og fortsatt beholde vekten på 50g. Jeg har snusa general i åtte år, og har aldri hatt problemer med at generalen renner før nå. Dette resulterer i at jeg må spytte ut oftere enn før. Jeg snuser flere bokser i uka i forhold til hva jeg gjorde med den "gamle" generalen. Prøvde en svensk boks med den "nye" generalen, og den var lik den gode gamle. Endten er det et bevisst trekk fra Swedish Match Norway, eller så har det skjedd en produksjonsglipp. Det gjelder i såfall partiet som er stemplet "best før 14.06.07". Med dette, sier jeg farvel til Generalen som er tilgjengelig på det norske markedet foreløpig. Kan legge til at ikke anbefaler tung bruk av Skruff. Jeg ble veldig fort sår i tannkjøttet og leppa av den. Tror Skruff har en større mengde koksalt enn andre merker. Men så går jeg jo så og si med konstant nebb Endret 9. april 2007 av Vasily Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Har ikke kjøpt den "nye" ennå jeg. Men hvis dette stemmer må jeg snart kjøpe en og teste. Er kjedelig hvis den renner kjappere. Vanne ut snusen er jo rett og slett tåpelig. Lenke til kommentar
Vasily Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Det er rett og slett utspekulert, men de skal være forsiktige hvis de har tenkt til å beholde den store markedsandelen sin. Den "nye" generalen er et slag i trynet på oss "misbrukere" Endret 9. april 2007 av Vasily Lenke til kommentar
jeditimi Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Er den 'maxi-posen' noe større enn 'vanlig' general pose? 8342560[/snapback] Den er 1,7 gram i motsetning til den "vanlige" på 1 gram, man får også kun 16-17 portion i general maxi portion boksen. [ JEG SNUSER IKKE PORTION ] Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Er den 'maxi-posen' noe større enn 'vanlig' general pose? 8342560[/snapback] Den er 1,7 gram i motsetning til den "vanlige" på 1 gram, man får også kun 16-17 portion i general maxi portion boksen. [ JEG SNUSER IKKE PORTION ] 8347135[/snapback] Trodde det kun var 12 poser i General Maxi jeg? Mulig jeg tar feil da jeg aldri har kjøpt en boks med General Maxi. Og snuser ikke porsjon. Lenke til kommentar
jeditimi Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 I den "nye" generalen kjennes det ut som at det er tilsatt en større mengde vann. Produsenten tillater seg derfor å redusere innholdet litt og fortsatt beholde vekten på 50g. Jeg har snusa general i åtte år, og har aldri hatt problemer med at generalen renner før nå. Dette resulterer i at jeg må spytte ut oftere enn før. Jeg snuser flere bokser i uka i forhold til hva jeg gjorde med den "gamle" generalen. Prøvde en svensk boks med den "nye" generalen, og den var lik den gode gamle. Endten er det et bevisst trekk fra Swedish Match Norway, eller så har det skjedd en produksjonsglipp. Det gjelder i såfall partiet som er stemplet "best før 14.06.07". Med dette, sier jeg farvel til Generalen som er tilgjengelig på det norske markedet foreløpig. Kan legge til at ikke anbefaler tung bruk av Skruff. Jeg ble veldig fort sår i tannkjøttet og leppa av den. Tror Skruff har en større mengde koksalt enn andre merker. Men så går jeg jo så og si med konstant nebb 8346705[/snapback] Snus Skruf lös eller Ettan lös, personlig er jeg fan av Skruf lös. Ps: dere må se vinduskarmen min gutter, har begynt ny samling nå da, en venn av meg betalte meg med 2 FULLE bokser gennis løs mot 120 tomme bokser Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Ps: dere må se vinduskarmen min gutter, har begynt ny samling nå da, en venn av meg betalte meg med 2 FULLE bokser gennis løs mot 120 tomme bokser 8347140[/snapback] Hvorfor i all verden ville han ha 120 tomme bokser? Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Maxi portion er da 2 gram, også er det 12 poser? Jeg veit det er 12, men litt usikker på vekta Lenke til kommentar
migestian Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Dette er sikkert spurt om før, men jeg har prøvd å søke og fant ingenting om dette i tråden. Det jeg er lurer på er i allefall om noen kan være så snill å gi meg en utredet guide om kjøp av snus på nettet. Det mest interessante er egentlig om det er mulig å kunne kjøpe både 2 og 3 stokker med snus uten at dette blir fortollet, samt hvilke sider på nettet det er lurest å kjøpe snus i forhold til dette med fortolling. Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Nå er det bare 5 dager til jeg har en uke der jeg kan snuse igjen. weeee Etter å ha vært snusfri i overkant av 2 måneder. Tenkte jeg skulle kjøpe en boks pose og en boks løs. Har dere tips. Har smakt det meste. Er kronan ((konan) vet ikke åssen det skrives), nye generalen og diplomat gode? Endret 10. april 2007 av prellmaster3000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg