Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Det er ikke at du får nikotinsjokk av det Guff, der er bare at alkoholen kommer rett i blodet p.ga det er så tynt mellom huden og blodårene i leppa di.  Så alkoholet kommer rett inn i blodårene dine, i stedenfor å gå igjennom det alkoholet gjør når du drikker det.

 

Du får samme effekt om du bruker en snus porsjon, eller om du tar en tampong i overleppa ;)

 

Og ja, det kan være farlig i store mengder. Selv har jeg tatt et par dypp nedi et glass Vodka, og det blir ENDEL sterkere enn å drikke det ;)

8335101[/snapback]

Blir man full av å gjøre det altså? :ohmy::D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åpne boksen med en gang neste gang og sjekk eller ta kvittering og gå tilbake samme dag evt.

Hvis du kjøper dårlig frukt eller en ting som har gått ut på dato og finner det ut senere pleier man å få byttet det ihvertfall. Det burde jo gjelde snus også.

Men venter du en dag eller noe kan du jo ikke bevise at du ikke har lagt snusen uten lokk på et varmt sted e.l.

Lenke til kommentar
Hvis du synest General er vanskelig å bake tror jeg du rett og slett bare trenger litt trening. :tease:  Er etter min mening en av de letteste å bake... Det med at den renner mye har også litt med teknikk å gjøre... En annen er at generalen(Dette gjelder kanskje alle typer snus) renner mye de første 24 t etter opning pga at den er så bløt. synest den er best dag to og tre(da har den fått "tørket" litt).

8331415[/snapback]

Å la snusen ligge uten å bli snuset er ikke noe særlig smart. Jo tørrere, å gamlere snusen blir jo mindre blir effekten i den. Jeg syns heller ikke general er noe særlig bløt snus i forhold til andre merker f.eks Skruf, RL, N&J. En av de tørre etter min mening.

Lenke til kommentar
Hvis du synest General er vanskelig å bake tror jeg du rett og slett bare trenger litt trening. :tease:  Er etter min mening en av de letteste å bake... Det med at den renner mye har også litt med teknikk å gjøre... En annen er at generalen(Dette gjelder kanskje alle typer snus) renner mye de første 24 t etter opning pga at den er så bløt. synest den er best dag to og tre(da har den fått "tørket" litt).

8331415[/snapback]

Å la snusen ligge uten å bli snuset er ikke noe særlig smart. Jo tørrere, å gamlere snusen blir jo mindre blir effekten i den. Jeg syns heller ikke general er noe særlig bløt snus i forhold til andre merker f.eks Skruf, RL, N&J. En av de tørre etter min mening.

8339469[/snapback]

Var kanskje litt uklar i min forklaring. Jeg mener ikke at du skal tørke snusen :nei: , men jeg synest personlig at Generalen er litt vel bløt første dag. Oppbevarer forøvrig all snusen min lukket i kjøleskapet. Synest bare Generalen er bedre dagen etter du opnet boksen. Det kommer selfølgelig også an på hvor fersk snusen er i utgangpunktet.

 

Mulig bare det er jeg som er litt rar :blush:

Lenke til kommentar
Aldri funket for meg i alle fall.

 

Det du kan gjøre er å slenge oppi noe som vil gi den fuktighet, som en fruktbit eller grønnsaksbit. Eks; Potetbit, Eplebit.

8338010[/snapback]

Hvis du bor i Bergen kan du jo gå innom Sørensen så drypper de noen dråper rom i snusen din, funker greit det.... :thumbup:

 

EDIT: Belager dobbelposting...

Endret av Windkin
Lenke til kommentar

Snus brukes bare i Norge og Sverige, det er forbudt i hele EU, men sverige har fått spesiell dispansasjon siden det er såppass utbredt i landet. Men skyt meg ikke hvis jeg tar feil nå, men tror det finnes snus i Danmark og.

 

en ting til^^ I USA er det forbudt med snus, usikker på om det gjelder for Canada og.

 

Forøvrig så er Röda Lacket og General :love::blush:

Endret av msparco
Lenke til kommentar

Hvis politiet gidder å bry seg så beslaglegger de vel snusen din.

 

PAppa og firmaet hans skulle reise til Island i fjor høst. Da ble han ene i reisefølget fratatt snusen sin, da det var ulovlig på Island.

 

Men tror ikke du skal bekymre deg så veldig for det, det verste som skjer (tror jeg) er at de tar det ifra deg. Hvis du må ha nikotin kan du alltids kjøpe deg noen bokser med skråtobakk (Oliver Twist)

Lenke til kommentar

Noen som har lagt merke til at General har blitt fuktigere (de nye gullfarga boksene), samt at boksen er litt mer enn halvfull?? irriterende.

Når Generalen er så fuktig, renner den fortere.. vi må bytte pris oftere, mer penger inn.

 

Kommer til å skifte merke til Ettan.

Endret av Vasily
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...