Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får kjøpt på tobakkshyttan, hvis du vet hvor den pølsa er? den svære pølse kiosk greia, litt nedenfor der er den, du finner den nok hehe:)

8333031[/snapback]

Takker, er jo ikke lenge til man må til sverige å hamstre til HW lan :)

Lenke til kommentar
Er det farlig å dryppe noen dråper sprit over en pakket pris?  Får jeg ikke bare sykt nikotin sjokk når jeg tar den inn, eller er det farlig? :p  Eventuelt noen dråper sitron? (høy PH.. tror jeg.. hehe)

8333084[/snapback]

Det med sitron ville jeg ihvertfall ikke anbefalt å gjøre ofte. kombinasjonen av snus, sårt tannkjøtt/overleppe og sitronsyre vil bryte ned tannkjøttet/overleppa....

Det med sprit har jeg hørt mange skrekkhistorier om, så jeg ville ikke gjort det til en vane.

Lenke til kommentar
Er det farlig å dryppe noen dråper sprit over en pakket pris?  Får jeg ikke bare sykt nikotin sjokk når jeg tar den inn, eller er det farlig? :p  Eventuelt noen dråper sitron? (høy PH.. tror jeg.. hehe)

8333084[/snapback]

Det med sitron ville jeg ihvertfall ikke anbefalt å gjøre ofte. kombinasjonen av snus, sårt tannkjøtt/overleppe og sitronsyre vil bryte ned tannkjøttet/overleppa....

Det med sprit har jeg hørt mange skrekkhistorier om, så jeg ville ikke gjort det til en vane.

8333412[/snapback]

Kan du si noen av skrekkhistoriene? :p Er det farlig? Kan man få for mye nikotin i blodet?.. hehe

Lenke til kommentar
Hvor mye koster ett tårn på Tobakkshyttan i Svinesund?

Hvor langt er det fra Strømstad til Svinesund?

8333518[/snapback]

Kan tippe på at det ligger på 200 også nedover

Spørs litt på hva du kjøper

EDIT: leifer

Endret av Bzerk1337
Lenke til kommentar

Det er ikke at du får nikotinsjokk av det Guff, der er bare at alkoholen kommer rett i blodet p.ga det er så tynt mellom huden og blodårene i leppa di. Så alkoholet kommer rett inn i blodårene dine, i stedenfor å gå igjennom det alkoholet gjør når du drikker det.

Du får samme effekt om du bruker en snus porsjon, eller om du tar en tampong i overleppa ;)

Og ja, det kan være farlig i store mengder. Selv har jeg tatt et par dypp nedi et glass Vodka, og det blir ENDEL sterkere enn å drikke det ;)

Lenke til kommentar
Ganske riktig det, sitter svimmel som faen, men snusen på opp under leppa uansett, tror det blir verre å slutte med en røyk, det var jo egentlig ganske greit etter 1 år...

8330583[/snapback]

Er jo mer nikotin i snus, så man blir fortere og mer avhengig.

8330587[/snapback]

Her er det fortsatt motsatt, merker røyksuget mye mer en jeg merker snussuget. Har 5 røykfrie dager nå, er uansett ikke noe stress med litt selvdisiplin, snus har jeg ikke lyst eller motivasjon til å slutte med enda. ;)

Lenke til kommentar
Hvor mye koster ett tårn på Tobakkshyttan i Svinesund?

Hvor langt er det fra Strømstad til Svinesund?

8333518[/snapback]

Kan tippe på at det ligger på 200 også nedover

Spørs litt på hva du kjøper

8333926[/snapback]

Prisen på et tårn er på 200 og nedover?

Sjekka priser på tårn i Charlottenberg på forskjellige merker, kosta fra 260kr og oppover.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...