Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det farlig å dryppe noen dråper sprit over en pakket pris?  Får jeg ikke bare sykt nikotin sjokk når jeg tar den inn, eller er det farlig? :p  Eventuelt noen dråper sitron? (høy PH.. tror jeg.. hehe)

8333084[/snapback]

 

Det med sitron ville jeg ihvertfall ikke anbefalt å gjøre ofte. kombinasjonen av snus, sårt tannkjøtt/overleppe og sitronsyre vil bryte ned tannkjøttet/overleppa....

 

Det med sprit har jeg hørt mange skrekkhistorier om, så jeg ville ikke gjort det til en vane.

Lenke til kommentar
Er det farlig å dryppe noen dråper sprit over en pakket pris?  Får jeg ikke bare sykt nikotin sjokk når jeg tar den inn, eller er det farlig? :p  Eventuelt noen dråper sitron? (høy PH.. tror jeg.. hehe)

8333084[/snapback]

 

Det med sitron ville jeg ihvertfall ikke anbefalt å gjøre ofte. kombinasjonen av snus, sårt tannkjøtt/overleppe og sitronsyre vil bryte ned tannkjøttet/overleppa....

 

Det med sprit har jeg hørt mange skrekkhistorier om, så jeg ville ikke gjort det til en vane.

8333412[/snapback]

Kan du si noen av skrekkhistoriene? :p Er det farlig? Kan man få for mye nikotin i blodet?.. hehe

Lenke til kommentar
Hvor mye koster ett tårn på Tobakkshyttan i Svinesund?

 

Hvor langt er det fra Strømstad til Svinesund?

8333518[/snapback]

 

Kan tippe på at det ligger på 200 også nedover

 

Spørs litt på hva du kjøper

 

EDIT: leifer

Endret av Bzerk1337
Lenke til kommentar

Det er ikke at du får nikotinsjokk av det Guff, der er bare at alkoholen kommer rett i blodet p.ga det er så tynt mellom huden og blodårene i leppa di. Så alkoholet kommer rett inn i blodårene dine, i stedenfor å gå igjennom det alkoholet gjør når du drikker det.

 

Du får samme effekt om du bruker en snus porsjon, eller om du tar en tampong i overleppa ;)

 

Og ja, det kan være farlig i store mengder. Selv har jeg tatt et par dypp nedi et glass Vodka, og det blir ENDEL sterkere enn å drikke det ;)

Lenke til kommentar
Ganske riktig det, sitter svimmel som faen, men snusen på opp under leppa uansett, tror det blir verre å slutte med en røyk, det var jo egentlig ganske greit etter 1 år...

8330583[/snapback]

Er jo mer nikotin i snus, så man blir fortere og mer avhengig.

8330587[/snapback]

Her er det fortsatt motsatt, merker røyksuget mye mer en jeg merker snussuget. Har 5 røykfrie dager nå, er uansett ikke noe stress med litt selvdisiplin, snus har jeg ikke lyst eller motivasjon til å slutte med enda. ;)

Lenke til kommentar
Hvor mye koster ett tårn på Tobakkshyttan i Svinesund?

 

Hvor langt er det fra Strømstad til Svinesund?

8333518[/snapback]

 

Kan tippe på at det ligger på 200 også nedover

 

Spørs litt på hva du kjøper

8333926[/snapback]

Prisen på et tårn er på 200 og nedover?

 

Sjekka priser på tårn i Charlottenberg på forskjellige merker, kosta fra 260kr og oppover.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...