Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ganske riktig det, sitter svimmel som faen, men snusen på opp under leppa uansett, tror det blir verre å slutte med en røyk, det var jo egentlig ganske greit etter 1 år...

8330583[/snapback]

Er jo mer nikotin i snus, så man blir fortere og mer avhengig.

Lenke til kommentar
Slik som jeg har forstått så klarer folk ikke å slutte pga smaken og vanen?

stemmer det?

8330570[/snapback]

Det aller værste for meg er når jeg glemmer snus boksen hjemme. Men jeg tror det er mer vanen enn nikotinet som gjør meg avhengi.

Lenke til kommentar
Jeg er relativt elendig på å bake så liker Röda Lacket, brukt general litt men den rant så mye at det orker jeg ikke, ikke er den så veldig lett å bake heller...

8330302[/snapback]

Hvis du synest General er vanskelig å bake tror jeg du rett og slett bare trenger litt trening. :tease: Er etter min mening en av de letteste å bake... Det med at den renner mye har også litt med teknikk å gjøre... En annen er at generalen(Dette gjelder kanskje alle typer snus) renner mye de første 24 t etter opning pga at den er så bløt. synest den er best dag to og tre(da har den fått "tørket" litt).

Noe relativt lett-baklig snus, som ikke smaker/lukter så ille som jeg kan prøve?

Variasjon er fint  :thumbup:

8330302[/snapback]

Skruf: lett å bake, grei smak

Ettan: grei å bake, veldig nøytral smak.

NJ: grei å bake, god smak, litt sterkere enne de andre.

Lenke til kommentar

ja om du sliter med å bake, begynne å bak den i hånden, så kan du eventuelt etterhvert gå over til å kun bake den litt i boksen før du inntar den under leppa..

savner så evig den søte svien og svimmelheten som man fikk når man begynte:\

men damn det var godt med snus nå, ikke fått før nå og vært oppe sia 0730:S

General atm:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...