xxm0rtyque Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 haha. Bakte meg en ny en ny en akkurat jeg!! Deilig med litt god smak igjen Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg verken snuser eller røyker, men det nermesten jeg har komt snus er å lukte på det eller "snuse" te poser eller kaffe grut Er det noen av dere som har snust te poser eller resten fra den oppmalte kaffe`n?? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Har faktisk prøvd, merker ikke en dritt. Kaffe that is. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) "snuse" te poser eller kaffe grut 8330461[/snapback] Hva fa*n? snuse te-pose faktisk. :!: Neitakk. Asj Edit: Te inneholder vell ikke tobakk?! Endret 7. april 2007 av vivalamorten Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Slik som jeg har forstått så klarer folk ikke å slutte pga smaken og vanen? stemmer det? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Slik som jeg har forstått så klarer folk ikke å slutte pga smaken og vanen? stemmer det? 8330570[/snapback] Nikotinet gjør at man blir avhengig. Det er som gjør at folk ikke klarer å slutte. Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ganske riktig det, sitter svimmel som faen, men snusen på opp under leppa uansett, tror det blir verre å slutte med en røyk, det var jo egentlig ganske greit etter 1 år... Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ganske riktig det, sitter svimmel som faen, men snusen på opp under leppa uansett, tror det blir verre å slutte med en røyk, det var jo egentlig ganske greit etter 1 år... 8330583[/snapback] Er jo mer nikotin i snus, så man blir fortere og mer avhengig. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Slik som jeg har forstått så klarer folk ikke å slutte pga smaken og vanen? stemmer det? 8330570[/snapback] Det aller værste for meg er når jeg glemmer snus boksen hjemme. Men jeg tror det er mer vanen enn nikotinet som gjør meg avhengi. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Funker sånn pris-maker? Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Funker sånn pris-maker? 8330868[/snapback] ja, men snusen er best når du baker den Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Funker sånn pris-maker? 8330868[/snapback] Kommer an på. Jeg liker store preller, så for meg holder det ikke med pricemaker. Du må nesten kjøpe en og teste selv, for å se om det er noe for deg. Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg er relativt elendig på å bake så liker Röda Lacket, brukt general litt men den rant så mye at det orker jeg ikke, ikke er den så veldig lett å bake heller... 8330302[/snapback] Hvis du synest General er vanskelig å bake tror jeg du rett og slett bare trenger litt trening. Er etter min mening en av de letteste å bake... Det med at den renner mye har også litt med teknikk å gjøre... En annen er at generalen(Dette gjelder kanskje alle typer snus) renner mye de første 24 t etter opning pga at den er så bløt. synest den er best dag to og tre(da har den fått "tørket" litt). Noe relativt lett-baklig snus, som ikke smaker/lukter så ille som jeg kan prøve?Variasjon er fint 8330302[/snapback] Skruf: lett å bake, grei smak Ettan: grei å bake, veldig nøytral smak. NJ: grei å bake, god smak, litt sterkere enne de andre. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 ja om du sliter med å bake, begynne å bak den i hånden, så kan du eventuelt etterhvert gå over til å kun bake den litt i boksen før du inntar den under leppa.. savner så evig den søte svien og svimmelheten som man fikk når man begynte:\ men damn det var godt med snus nå, ikke fått før nå og vært oppe sia 0730:S General atm:) Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 ja er faen det viktigste med dagen, blir sur å grinete uten morrasnusen:< Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Savner General Black Design Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hm, noen som har noen erfaringer med kjøp av snus på svinesund? Hvor er det billigst, hvor er det beste utvalget og hvor er det garantert at man får kjøpt, om man er under 18? Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 om man er under 18? 8332706[/snapback] For å være ærlig. Så lagde kameraten mitt er falskt legg når vi var i sverige i fjord sommer... Han fant ett skolebevis, og redigerte på det Funket faktisk fett Ikke så veldig lovelig. men men.. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Noen muligheter for å legge ut bilder av falske legg :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg