Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ingen steder i Oslo som importerer Petterøes eller andre merker som egentlig ikke blir solgt i Norge? Jeg er så drittlei det lille utvalget her!

8320744[/snapback]

Det ligger en sjappe ved Oslo-s tror jeg. Når du kommer fra Oslo-s så tar du til venstre ned en gate, også er det ganske kjapt til høyre. Er bilde av pokemon stuff i vinduet. Sjappa ligger vis á vis for en butikk hvor de selger masse rart, husker ikke helt hva den heter, men den hadde i alle fall et rart navn. Er ikke så kjent i Oslo, så kan desverre ikke beskrive så veldig godt. Men hvis du skjønte hvor jeg mente, så har i alle fall jeg fått kjøpt feks Skruf Stark der.

8320788[/snapback]

 

Jeg bor i Oslo, og er ganske så godt kjent i byen, men kan noen forklare dette nærmere? Hvilke butikker som er i nærheten osv? :tease:

Lenke til kommentar
Jeg bor i Oslo, og er ganske så godt kjent i byen, men kan noen forklare dette nærmere? Hvilke butikker som er i nærheten osv? :tease:

8324068[/snapback]

McDonalds tror jeg ligger rett ved der. Kan hende jeg skal en tur til Oslo etterpå, så da kan jeg legge ekstra godt merke til det, for så å komme tilbake til deg :)

Lenke til kommentar
*Mine innlegg* Byttet bruker!

8329797[/snapback]

.. ? Så vidt jeg vet er det bare lov med en konto på forumet.

 

hvorfor byttet du egentlig? :ermm:

8329947[/snapback]

Fordi noen tok å sporet den opp for å finne ut hva jeg drev med, og nå kan de se hva jeg skriver, så er lite keen på at noen skal se det. De har ikke noe med hva jeg gjør

Lenke til kommentar
No offence, men det høres ut som en dårlig grunn. Dette er tross alt et offentlig forum, så alle som vil kan se hva du skriver. Alle mine venner som er medlem her vet at jeg er det og. Og jeg skriver det jeg vil, innenfor reglene så klart. Men nå ble det OT igjen :p

8330040[/snapback]

 

han lever et secret undercover-liv, også kalt RL og ingen derfra må finne hans sanne identitet, for å opprettehoide balansen i kraften eller noe sånnt.

 

Men back to the snus...

Lenke til kommentar
No offence, men det høres ut som en dårlig grunn. Dette er tross alt et offentlig forum, så alle som vil kan se hva du skriver. Alle mine venner som er medlem her vet at jeg er det og. Og jeg skriver det jeg vil, innenfor reglene så klart. Men nå ble det OT igjen :p

8330040[/snapback]

 

han lever et secret undercover-liv, også kalt RL og ingen derfra må finne hans sanne identitet, for å opprettehoide balansen i kraften eller noe sånnt.

 

Men back to the snus...

8330168[/snapback]

hehe, ikke helt tilfelle, men godt forsøk! :tease:

Lenke til kommentar

Da det nærmer seg tid for ny boks igjen får jeg slenge opp nok hva skal jeg kjøpe post? :D

Jeg er relativt elendig på å bake så liker Röda Lacket, brukt general litt men den rant så mye at det orker jeg ikke, ikke er den så veldig lett å bake heller...

Noe relativt lett-baklig snus, som ikke smaker/lukter så ille som jeg kan prøve?

Variasjon er fint :thumbup:

Lenke til kommentar
Da det nærmer seg tid for ny boks igjen får jeg slenge opp nok hva skal jeg kjøpe post? :D

Jeg er relativt elendig på å bake så liker Röda Lacket, brukt general litt men den rant så mye at det orker jeg ikke, ikke er den så veldig lett å bake heller...

Noe relativt lett-baklig snus, som ikke smaker/lukter så ille som jeg kan prøve?

Variasjon er fint  :thumbup:

8330302[/snapback]

Jeg syns Skruf er lett å bake. Om den smaker/lukter vondt for deg har jeg ikke peiling på. Men en gang må du jo prøve den før eller siden :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...