Mortos Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Viktig å prioritere ;> Er jo en ganske god motivasjon med lett sykkel og få lappen : p Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Kjekt å prioritere. Har selv kuttet ned pga Bulgariatur med noen venner til sommeren. Trenger jo litt cash til det Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Er det ingen steder i Oslo som importerer Petterøes eller andre merker som egentlig ikke blir solgt i Norge? Jeg er så drittlei det lille utvalget her! 8320744[/snapback] Det ligger en sjappe ved Oslo-s tror jeg. Når du kommer fra Oslo-s så tar du til venstre ned en gate, også er det ganske kjapt til høyre. Er bilde av pokemon stuff i vinduet. Sjappa ligger vis á vis for en butikk hvor de selger masse rart, husker ikke helt hva den heter, men den hadde i alle fall et rart navn. Er ikke så kjent i Oslo, så kan desverre ikke beskrive så veldig godt. Men hvis du skjønte hvor jeg mente, så har i alle fall jeg fått kjøpt feks Skruf Stark der. 8320788[/snapback] Jeg bor i Oslo, og er ganske så godt kjent i byen, men kan noen forklare dette nærmere? Hvilke butikker som er i nærheten osv? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Men hvorfor sluttet butikkene å selge petterøes? fikk tak i den overalt når jeg var i militæret (2005-2006), og etter en liten utenlandskontigent er den ikke å finne noe sted... Det var vel ikke bare jeg som holdt liv i markedet for denne snusen? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 De selger den der jeg bor tror jeg.. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Dem selger det på Mix i byn hos meg DIGG! Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg bor i Oslo, og er ganske så godt kjent i byen, men kan noen forklare dette nærmere? Hvilke butikker som er i nærheten osv? 8324068[/snapback] McDonalds tror jeg ligger rett ved der. Kan hende jeg skal en tur til Oslo etterpå, så da kan jeg legge ekstra godt merke til det, for så å komme tilbake til deg Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ja gjør det, 4 General bokser igjen, begynner å bli lei :/ Om du skal til Oslo, så rett ovenfor Sjangrila der, selger de skruff stark porsjon/løs btw... Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ja gjør det, 4 General bokser igjen, begynner å bli lei :/ Om du skal til Oslo, så rett ovenfor Sjangrila der, selger de skruff stark porsjon/løs btw... 8328188[/snapback] Det er der jeg mener haha! Lenke til kommentar
Lamp1 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 *Mine innlegg* Byttet bruker! Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 *Mine innlegg* Byttet bruker! 8329797[/snapback] .. ? Så vidt jeg vet er det bare lov med en konto på forumet. hvorfor byttet du egentlig? Lenke til kommentar
Lamp1 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 *Mine innlegg* Byttet bruker! 8329797[/snapback] .. ? Så vidt jeg vet er det bare lov med en konto på forumet. hvorfor byttet du egentlig? 8329947[/snapback] Fordi noen tok å sporet den opp for å finne ut hva jeg drev med, og nå kan de se hva jeg skriver, så er lite keen på at noen skal se det. De har ikke noe med hva jeg gjør Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 No offence, men det høres ut som en dårlig grunn. Dette er tross alt et offentlig forum, så alle som vil kan se hva du skriver. Alle mine venner som er medlem her vet at jeg er det og. Og jeg skriver det jeg vil, innenfor reglene så klart. Men nå ble det OT igjen Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 No offence, men det høres ut som en dårlig grunn. Dette er tross alt et offentlig forum, så alle som vil kan se hva du skriver. Alle mine venner som er medlem her vet at jeg er det og. Og jeg skriver det jeg vil, innenfor reglene så klart. Men nå ble det OT igjen 8330040[/snapback] han lever et secret undercover-liv, også kalt RL og ingen derfra må finne hans sanne identitet, for å opprettehoide balansen i kraften eller noe sånnt. Men back to the snus... Lenke til kommentar
Lamp1 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 No offence, men det høres ut som en dårlig grunn. Dette er tross alt et offentlig forum, så alle som vil kan se hva du skriver. Alle mine venner som er medlem her vet at jeg er det og. Og jeg skriver det jeg vil, innenfor reglene så klart. Men nå ble det OT igjen 8330040[/snapback] han lever et secret undercover-liv, også kalt RL og ingen derfra må finne hans sanne identitet, for å opprettehoide balansen i kraften eller noe sånnt. Men back to the snus... 8330168[/snapback] hehe, ikke helt tilfelle, men godt forsøk! Lenke til kommentar
tmg Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Da det nærmer seg tid for ny boks igjen får jeg slenge opp nok hva skal jeg kjøpe post? Jeg er relativt elendig på å bake så liker Röda Lacket, brukt general litt men den rant så mye at det orker jeg ikke, ikke er den så veldig lett å bake heller... Noe relativt lett-baklig snus, som ikke smaker/lukter så ille som jeg kan prøve? Variasjon er fint Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Da det nærmer seg tid for ny boks igjen får jeg slenge opp nok hva skal jeg kjøpe post? Jeg er relativt elendig på å bake så liker Röda Lacket, brukt general litt men den rant så mye at det orker jeg ikke, ikke er den så veldig lett å bake heller... Noe relativt lett-baklig snus, som ikke smaker/lukter så ille som jeg kan prøve? Variasjon er fint 8330302[/snapback] Jeg syns Skruf er lett å bake. Om den smaker/lukter vondt for deg har jeg ikke peiling på. Men en gang må du jo prøve den før eller siden Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Roda Lacket er jo ikke så vanskelig å bake. Er jo nesten som gjørme på boks. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Får man effekt når snusen er veldig, veldig våt. Og man får ingen smak i munn? Edit: Føler at jeg nesten må bake meg en ny snus. I dette tilfellet. Endret 7. april 2007 av vivalamorten Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Får man effekt når snusen er veldig, veldig våt. Og man får ingen smak i munn? 8330371[/snapback] Man gjør nok det, ja. Det er fortsatt nikotin i snusen. Så lenge du ikke har brukt snusen før, og tatt opp alt nikotinet så får du effekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg