3raz3r Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Og da gir vi oss med slik meningsløs posting. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Vi bare diskuterer snus :!: Lenke til kommentar
epyks Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Vi bare diskuterer snus :!: 8318213[/snapback] Det hadde blitt en lang og kjedelig tråd om det hadde stått "General er best!" "Nei, skruf er det" osv. hele tiden. Støtter 3raz3r på at det er meningsløs posting. Endret 6. april 2007 av Ols111 Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Som Ols111 sier, det hadde blitt kjedelig. Og det står også i reglene for tråden at man skal unngå slike innlegg. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Men nok om det Hva syns dere om snusen Kronan? Byttet til meg en boks her på TG, og fikk høre at "Det er bare dritt-snus", "Billig-snus" osv.. Syns den var veldig god jeg! Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Har faktisk ikke hatt gleden av å smake den. Har heller ikke hørt noe særlig om den. Får se om jeg ikke får kjøpt den snart. Skal til Tyskland om litt over ei uke, og da skal jeg innom Sverige. Så må vel raske meg en og annen snus der tenker jeg Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Den er hvertfall å anbefale! Billig også. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Den er hvertfall å anbefale! Billig også. 8318241[/snapback] Billig høres bra ut Lenge siden jeg har prøvd nye merker nå. Det siste jeg kan huske er Tiedemanns Blå, og det begynner å nærme seg et halvt år nå. Har egentlig holdt meg til General, da jeg har fått bekjente til å kjøpe med fra flyplassen etc. Men dette skal ordnes når jeg skal til Sverige. Men må passe på at jeg ikke bruker så veldig mye penger på snus der. Må jo tross alt ha til mat i Tyskland også :!: Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Den er hvertfall å anbefale! Billig også. 8318241[/snapback] Billig høres bra ut Lenge siden jeg har prøvd nye merker nå. Det siste jeg kan huske er Tiedemanns Blå, og det begynner å nærme seg et halvt år nå. Har egentlig holdt meg til General, da jeg har fått bekjente til å kjøpe med fra flyplassen etc. Men dette skal ordnes når jeg skal til Sverige. Men må passe på at jeg ikke bruker så veldig mye penger på snus der. Må jo tross alt ha til mat i Tyskland også :!: 8318244[/snapback] Heldigris Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 jeg vil nå si at imo så er det eneste som er positivt med kronan, at den er mye billigere en all annen snus, men syns virkelig ikke at den engang klarer å se opp mot kvalitetstoppen der for eks General ligger.. den er grov, blir fort tørr og anbefales KUN om du har ekstremt lite cash tilgjengelig! Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Sitter er på TG men snus som jeg ikke får holdt kald på noen måte. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 kronan er billig en den smaker faktisk godt synes nå jeg. fikk smake av leaf. er lenge siden jeg har snust kronan nå Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Sitter er på TG men snus som jeg ikke får holdt kald på noen måte. 8318899[/snapback] Gå bort i kiosken og hør om du kan kjøpe/få noen isbiter og to poser. Så legger du den ene posen under, og den andre over. De posene er da fylt med isbiter. Så må du gjenta det hver gang det smelter Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Vi bare diskuterer snus :!: 8318213[/snapback] Det over der er ingen diskusjon... Er det ingen steder i Oslo som importerer Petterøes eller andre merker som egentlig ikke blir solgt i Norge? Jeg er så drittlei det lille utvalget her! Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Er det ingen steder i Oslo som importerer Petterøes eller andre merker som egentlig ikke blir solgt i Norge? Jeg er så drittlei det lille utvalget her! 8320744[/snapback] Det ligger en sjappe ved Oslo-s tror jeg. Når du kommer fra Oslo-s så tar du til venstre ned en gate, også er det ganske kjapt til høyre. Er bilde av pokemon stuff i vinduet. Sjappa ligger vis á vis for en butikk hvor de selger masse rart, husker ikke helt hva den heter, men den hadde i alle fall et rart navn. Er ikke så kjent i Oslo, så kan desverre ikke beskrive så veldig godt. Men hvis du skjønte hvor jeg mente, så har i alle fall jeg fått kjøpt feks Skruf Stark der. Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Snakka ikke du om å slutta erazer? : pp Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Snakka ikke du om å slutta erazer? : pp 8322795[/snapback] Hehe, joda. Gjorde nok det. Men jeg bestemte meg for å heller kutte ned og se hvordan det gikk. Så er faktisk nede i ca 2 bokser pr uke nå. Blir jo snart atten, så da kan jeg jo nesten ikke slutte Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Stemmerstemmer. Ble 18 for ei uke sia Herlig! Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg har slutta nå, men må si at jeg savner dette veldig =( Hadde egentlig ikke noen spesiell grunn til å slutte, var bare at jeg har kjøpt lettsykkel og at det hadde blitt bedre økonomisk ramme da.. Men jeg klarer meg jo fint.. Tenker jeg får kjøpe meg en boks i uken etter jeg har fått lappen osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg