Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi bare diskuterer snus :!:

8318213[/snapback]

 

Det hadde blitt en lang og kjedelig tråd om det hadde stått "General er best!" "Nei, skruf er det" osv. hele tiden. Støtter 3raz3r på at det er meningsløs posting.

Endret av Ols111
Lenke til kommentar
Den er hvertfall å anbefale! ;)

 

Billig også.

8318241[/snapback]

Billig høres bra ut :wee: Lenge siden jeg har prøvd nye merker nå. Det siste jeg kan huske er Tiedemanns Blå, og det begynner å nærme seg et halvt år nå. Har egentlig holdt meg til General, da jeg har fått bekjente til å kjøpe med fra flyplassen etc. Men dette skal ordnes når jeg skal til Sverige. Men må passe på at jeg ikke bruker så veldig mye penger på snus der. Må jo tross alt ha til mat i Tyskland også :!:

Lenke til kommentar
Den er hvertfall å anbefale! ;)

 

Billig også.

8318241[/snapback]

Billig høres bra ut :wee: Lenge siden jeg har prøvd nye merker nå. Det siste jeg kan huske er Tiedemanns Blå, og det begynner å nærme seg et halvt år nå. Har egentlig holdt meg til General, da jeg har fått bekjente til å kjøpe med fra flyplassen etc. Men dette skal ordnes når jeg skal til Sverige. Men må passe på at jeg ikke bruker så veldig mye penger på snus der. Må jo tross alt ha til mat i Tyskland også :!:

8318244[/snapback]

 

Heldigris :thumbdown:

Lenke til kommentar
Sitter er på TG men snus som jeg ikke får holdt kald på noen måte. :(

8318899[/snapback]

Gå bort i kiosken og hør om du kan kjøpe/få noen isbiter og to poser. Så legger du den ene posen under, og den andre over. De posene er da fylt med isbiter. Så må du gjenta det hver gang det smelter :wee:

Lenke til kommentar
Er det ingen steder i Oslo som importerer Petterøes eller andre merker som egentlig ikke blir solgt i Norge? Jeg er så drittlei det lille utvalget her!

8320744[/snapback]

Det ligger en sjappe ved Oslo-s tror jeg. Når du kommer fra Oslo-s så tar du til venstre ned en gate, også er det ganske kjapt til høyre. Er bilde av pokemon stuff i vinduet. Sjappa ligger vis á vis for en butikk hvor de selger masse rart, husker ikke helt hva den heter, men den hadde i alle fall et rart navn. Er ikke så kjent i Oslo, så kan desverre ikke beskrive så veldig godt. Men hvis du skjønte hvor jeg mente, så har i alle fall jeg fått kjøpt feks Skruf Stark der.

Lenke til kommentar

Jeg har slutta nå, men må si at jeg savner dette veldig =(

 

Hadde egentlig ikke noen spesiell grunn til å slutte, var bare at jeg har kjøpt lettsykkel og at det hadde blitt bedre økonomisk ramme da.. Men jeg klarer meg jo fint.. Tenker jeg får kjøpe meg en boks i uken etter jeg har fått lappen osv :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...