El-Deno Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hva synes folket om Lucky Strike ? Det er den beste snusen jeg har smakt i hele mitt liv. Fikk den av en kompis en gang i skibakken, jeg tygde på snusen mens jeg kjørte. 7861122[/snapback] Lucky Strike er god, men WTF? tygde du på snusen? Håper du ikke har misforstått hva snusing er Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Å tygge på snusen kan jeg ikke forstille meg er så spesielt godt. ;s Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Flott tråd ! Kan heller skrive noe skikkelig etterpå, må ha denne i mine innlegg før jeg må løpe på jobb! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Å tygge på snusen kan jeg ikke forstille meg er så spesielt godt. ;s 7862144[/snapback] Jeg kjenner en som gjør det når han har hatt den oppi en stund. Han sutter også innimellom på snusen Om man er helt hekta på smaken så er det vel godt for noen. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Yay!Legger du inn anmeldelser av andre røykfrie tobakksprodukter også? 7860476[/snapback] Jeg tror vi holder oss til snus i denne tråden, men det var fine anmeldelser Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Noen som har noen alternativ til skruf? Begynner å bli lei av skruf smaken, men ønsker meg noe som er like sterkt. Noen tips? : ) Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Noen som har noen alternativ til skruf? Begynner å bli lei av skruf smaken, men ønsker meg noe som er like sterkt. Noen tips? : ) 7863235[/snapback] N&J er jo like sterk som Skruf orginal. Skal man tro ryktene. Og for å ikke nevne det fabelaktige regnestykket mitt i den forrige tråden Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ja, den har jeg prøvd og den er veldig bra ;> Men, nå er det ut å drikke seg full? Løssnus + alkohol = graps =) Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Å tygge på snusen kan jeg ikke forstille meg er så spesielt godt. ;s 7862144[/snapback] Har gjort det en gang. Skulle sove med skruf, hadde en merkelig drøm om at jeg spiste en sjokolade i bilen, og så våkner jeg av en jævlig smak i munnen, og oppdager at jeg tygger på snusen. Vedder på at jeg aldri har løpt så fort til badet før. Lenke til kommentar
sigsaw Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Å tygge på snusen kan jeg ikke forstille meg er så spesielt godt. ;s 7862144[/snapback] Har gjort det en gang. Skulle sove med skruf, hadde en merkelig drøm om at jeg spiste en sjokolade i bilen, og så våkner jeg av en jævlig smak i munnen, og oppdager at jeg tygger på snusen. Vedder på at jeg aldri har løpt så fort til badet før. 7863339[/snapback] hehehe :!: flere som har prøvd å sove med snus? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 flere som har prøvd å sove med snus? 7863479[/snapback] Jeg gjør det stadig vekk, utrolig digg. Men da må man tåle snus smak i munnen når man våkner da. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 har ikke snusa på et par dager nå har innfulensa og da er det ikke digg med snus av en eller annen grunn.. gleder meg til og bli frisk og bake meg en general Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ikke noe særlig å snuse mens man er syk nei... Nikotin svekker immunforsvaret, og det fører i værste fall til at det tar lengre tid før du blir frisk. Kroppen vil bruke energien sin på å bekjempe nikotinen istedetfor sykdommen. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ikke noe særlig å snuse mens man er syk nei... Nikotin svekker immunforsvaret, og det fører i værste fall til at det tar lengre tid før du blir frisk. Kroppen vil bruke energien sin på å bekjempe nikotinen istedetfor sykdommen. 7863742[/snapback] så det er derfor jeg har vært sånn småforkjøla fra før jul engang ja :!: oh well shit happens Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Er det noen andre en meg som pleier å la snus boksen ligge hjemme, når man stikker på byen? Grunnen for at jeg gjør det er at jeg bommer bort som fy når jeg er påvirket av alkohol eller så tar jeg en prell vært 5 min nesten. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg snuser ikke i det hele tatt på fylla, nesten! Syns det er upraktisk da man skal drikke og jeg føler at jeg ikke får noe nikoting i kroppen :/ Det blir som regel et par sigaretter Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Tar ut alt bortsett fra 10 porsjoner eller nok løs til 10 tønner jeg, så jeg ikke bruker opp alt Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Tar ut alt bortsett fra 10 porsjoner eller nok løs til 10 tønner jeg, så jeg ikke bruker opp alt 7863887[/snapback] Pleide å gjøre det en stund jeg også. Men så fant jeg ut at jeg ikke får trang for å snuse på fylla i det hele tatt. Det er liksom bare en refleks jeg har når jeg har en boks i lomma. Og den refleksen blir ekstrem når jeg har drikki. Og vis f.eks jeg kommer i prat med en dame eller flytter på meg, så kaster jeg ut snusen med en gang. Også fem min. etterpå så ere inn med en ny en ^^ Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 tygge på snusen er fint det, bare den får hull. men pleier noen ganger å tygge på den litt før jeg legger den under leppa Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Rakk butikken 0.5sek før den stengte lørdagskvelden er reddet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg