Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Hva synes folket om Lucky Strike ? Det er den beste snusen jeg har smakt i hele mitt liv. Fikk den av en kompis en gang i skibakken, jeg tygde på snusen mens jeg kjørte. :wee:

7861122[/snapback]

Lucky Strike er god, men WTF? tygde du på snusen? Håper du ikke har misforstått hva snusing er :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Yay!

Legger du inn anmeldelser av andre røykfrie tobakksprodukter også?

7860476[/snapback]

Jeg tror vi holder oss til snus i denne tråden, men det var fine anmeldelser :)

Lenke til kommentar
Noen som har noen alternativ til skruf? Begynner å bli lei av skruf smaken, men ønsker meg noe som er like sterkt. Noen tips? : )

7863235[/snapback]

N&J er jo like sterk som Skruf orginal. Skal man tro ryktene. Og for å ikke nevne det fabelaktige regnestykket mitt i den forrige tråden :D

Lenke til kommentar
Å tygge på snusen kan jeg ikke forstille meg er så spesielt godt. ;s

7862144[/snapback]

Har gjort det en gang.

Skulle sove med skruf, hadde en merkelig drøm om at jeg spiste en sjokolade i bilen, og så våkner jeg av en jævlig smak i munnen, og oppdager at jeg tygger på snusen.

Vedder på at jeg aldri har løpt så fort til badet før.

Lenke til kommentar
Å tygge på snusen kan jeg ikke forstille meg er så spesielt godt. ;s

7862144[/snapback]

Har gjort det en gang.

Skulle sove med skruf, hadde en merkelig drøm om at jeg spiste en sjokolade i bilen, og så våkner jeg av en jævlig smak i munnen, og oppdager at jeg tygger på snusen.

Vedder på at jeg aldri har løpt så fort til badet før.

7863339[/snapback]

hehehe :!:

flere som har prøvd å sove med snus?

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Ikke noe særlig å snuse mens man er syk nei... Nikotin svekker immunforsvaret, og det fører i værste fall til at det tar lengre tid før du blir frisk. Kroppen vil bruke energien sin på å bekjempe nikotinen istedetfor sykdommen.

Lenke til kommentar
Ikke noe særlig å snuse mens man er syk nei... Nikotin svekker immunforsvaret, og det fører i værste fall til at det tar lengre tid før du blir frisk. Kroppen vil bruke energien sin på å bekjempe nikotinen istedetfor sykdommen.

7863742[/snapback]

så det er derfor jeg har vært sånn småforkjøla fra før jul engang ja :!: oh well shit happens :p

Lenke til kommentar
Tar ut alt bortsett fra 10 porsjoner eller nok løs til 10 tønner jeg, så jeg ikke bruker opp alt ;)

7863887[/snapback]

Pleide å gjøre det en stund jeg også. Men så fant jeg ut at jeg ikke får trang for å snuse på fylla i det hele tatt. Det er liksom bare en refleks jeg har når jeg har en boks i lomma. Og den refleksen blir ekstrem når jeg har drikki. Og vis f.eks jeg kommer i prat med en dame eller flytter på meg, så kaster jeg ut snusen med en gang. Også fem min. etterpå så ere inn med en ny en ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...