Leaf Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Det er jo kjempegodt. Har en søster som er to år eldre enn meg, 14, hun røyker fast. Hun som fikk meg til å smake for første gang i fjor. Da var det ikke spissielt gått, men etter å ha prøvd noen ganger smaker det ikke så ille. Faktisk godt. Vet er er farli og sånt, derfor vil jeg prøve snus. 8286553[/snapback] Ikke si meg at du tror at snus ikke er farlig? Den tanken kan du bare legge fra deg med en gang. Men så er jo snus _NESTEN_ ufarlig i forhold til røyk da! Vil heller ha en ødelagt overleppe, enn to raserte lunger.. 8286674[/snapback] Og du vil stinke, være blakk, å være tannløs? 8288072[/snapback] Akkurat som man ikke blir blakk, stinkende og tannløs av røyk Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Åssen snus bør jeg kjøpe hvis jeg skal kose meg på biltur 8287710[/snapback] den du liker best kom det som et lite sjokk for deg også? 8287715[/snapback] jeg har jo bare prøvd general, skruff og catch ecualyptus... Noen andre å anbefale? veldig sjokkerende at jeg spør om snus tips/anbefalinger på en snus tråd? 8287749[/snapback] Nei, men måten du formulerte deg på fikk det til å høres ut som du lurte på hvilken snus som passer best på biltur. Poenget var da at det ikke finnes noen snus som er spessiallaget for bilturer, men at du heller burde ta den snusen du synes er best til vanlig. Lenke til kommentar
zystem Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Noen som vet om de har Kronan og Gustavus på svenskebåten ? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Ah, jeg har forelska meg fullstendig i Röda Lacket. Så sinnsykt digg å bake! Neste gang jeg drar til Danmark, kommer jeg ikke hjem med 10 General, men 10 Röda. *Gå og bake seg en* Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Den er fin å bake ja! Smaker godt også. Men ingenting slår General / Skruf Stark! < 3 Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) (nick and) johnny sterk. Ikkeno som slår den verken på smak eller "sterkhet" Endret 2. april 2007 av tl35182 Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Synes de godt kunne spart seg "Sterk" klistremerket på Nick (And Johnny) boksen. Har aldri møtt noen som har oppfattet den som spesielt "sterk". Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Noen som vet om de har Kronan og Gustavus på svenskebåten ? 8293066[/snapback] Det lurer faktisk jeg også på... Noen som vet? Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Synes de godt kunne spart seg "Sterk" klistremerket på Nick (And Johnny) boksen. Har aldri møtt noen som har oppfattet den som spesielt "sterk". 8293814[/snapback] Tenker på posjonssnusen du nå? (Nick and) johnny er løs, og nick (and johnny) er posjon Lenke til kommentar
Guff Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Synes de godt kunne spart seg "Sterk" klistremerket på Nick (And Johnny) boksen. Har aldri møtt noen som har oppfattet den som spesielt "sterk". 8293814[/snapback] Da kunne de vel spart seg "Stark" klistremerket på Skruf Stark og da, for de har begge like høyt nikotininnhold. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Ja, det merket viser bare at det er en sterk snus, dvs. sterkere enn annen snus. Vil ikke si at en erfaren snuser skal kaste opp halve magesekken fordi han tar seg en pris! Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jamen, Jamen. Jeg vil! Neida, men begyner å bli ille når jeg såvidt kjenner noe av to poser Nick (And Johnny). Når jeg må over på tre, begyner det å føles litt tvilsomt. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Noe av det samme med meg, og jeg er 15. Så ikke klag! Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Er jo 15 selv, eller snart 16. Så da har vi vel like mye rett til å klage? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Nei, for jeg er født i 92 ^^, Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Oh greit. Men on-topic: Alle burde prøve snus og ananas, det var grisegodt. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Er det noe som er digg, er det en Granit maxi under leppa, en kopp kullsvart kaffe grytidlig om morgenen, før man skal ut og kan vente seg en dag med å gå rundt å luke i flere mål med potteplanter. Eller arbeidsdagen min om ikke lenge, med andre ord. Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 En sen kveld forran pcen med snus, musikk og DOTA, mer trenger du ikke ^^ Dota er da en Wc3 mod ^^ Er det ikke mulig å oppdrive Wiskey Probe her i Norge? Den virker intressang. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) OT: Dota sux Er det ikke mulig å oppdrive Wiskey Probe her i Norge? Den virker intressang. Finnes, så vidt jeg vet, kun i Sverige. Endret 2. april 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 OT: du har feil Det var triste greier, lei av general og skruff løs nå! Alt annet her i Norge smaker jo hest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg