Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noe som er eksta godt er en god pris og en appelsin, herlig blanding.

8284011[/snapback]

Men det som er aller best er å ta en prell etter gymmen! Dog man ikke får like stor effekt av treningen da. Men tror ikke akkurat jeg får så mye effekt av det jeg gjør i gymmen uansett :wee:

Lenke til kommentar
hvor lenge bruker dere å ha en pris i leppa?

8283358[/snapback]

Er egentlig veldig avhengig av situasjonen. Det vanlige er vel rundt 1-2 timer. Men det hender ofte at jeg har sittet med den i 4-5++ timer. Har bare glemt av den, merker det når jeg skal putte i en ny :D

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke noe problem med at det svei i leppa første gang, svie kommer av sår i tannkjøttet som du får hvis du snuser for mye.

Og jeg pleier å ha snusen i alt ifra 1 time til 5 timer.

Jeg hørte forresten at etter det nye designet på generalboksen har de begynt å bruke mer glassfiber i snusen slik at snusen blir sterkere, men også sliter mer på tannkjøttet... Noen som vet om det er sant?

Lenke til kommentar
Ingen burde snuse, slutt før dere blir avhengige alle sammen, dere vil angre før eller siden.

8281801[/snapback]

Hvorfor ikke?

Av de avhengige i denne tråden tror jeg flertallet er ikke-angrende.

Sier meg enig med deg der altså, prell i dusjen etter gymen er...... ahhh....

Second that. Selv om jeg ikke får så mye effekt, så er det nok med det lille jeg kjenner, kun fordi jeg føler jeg fortjener det =)

Endret av Mrs Hatta
Lenke til kommentar

Mest sannsynlig vil man angre når man blir eldre, hvor gamle er folk i tråden her? 14 - 17 år? Jeg vet ikke om en person som ikke angrer på at han begynte med snus.

Såklart virker snus greit når man er ung, men når man blir eldre og klokere vil man kanskje få andre meninger. Det har hvertfall jeg. ;)

Lenke til kommentar

har general svakere bunn på de nye løs boksene sine?

Var på fylla i går, og nå i mårrest merka jeg at det var snus over alt i lommen på buksen :dontgetit:

Viste seg at det var ett hull på ca 2cm i diameter under boksen 0_o

aner ikke hvordan jeg har klart det, men har ikke gjort det med vilje iallefall..

Lenke til kommentar
har general svakere bunn på de nye løs boksene sine?

Var på fylla i går, og nå i mårrest merka jeg at det var snus over alt i lommen på buksen :dontgetit:

Viste seg at det var ett hull på ca 2cm i diameter under boksen 0_o

aner ikke hvordan jeg har klart det, men har ikke gjort det med vilje iallefall..

8285315[/snapback]

Mulig det er sånn!

Min nye General boks har nesten fått hull ;) Den er helt brun under, og det ser ut som "saften" renner ut på undersiden. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...