Haelas Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Fy faen ass.. Jeg har kutta ned på snusen i det siste Begynnte og bli litt alvorlig her når jeg ble dårlig av og ikke få inn en snus på 7 timer Men litt sånn i blant er greit Men sånn btw Nikotin sjokk, er det når du blir svimmel eller når du spyr? Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Svimmel, avslappet. Når du spyr er det kroppens måte å få vekk kvalmen, som jeg TROR dannes av nikotinet. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Synes Onyx boksen er den eneste som ble bedre, selv om den hadde sin sjarm ved å bare være svart en et sølv lokk. Resten av boksene er ok eller stygg. 8222337[/snapback] Onyx boksen er nesten helt lik den gamle, den eneste forskjellen er en fancy teip:p Lenke til kommentar
Frostshock Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) omg. min første løs snus i dag aldri mer portion ^^ prøvde å bake, men det endte med smulder så da bare stappa jeg det oppi kjeften. Endret 26. mars 2007 av zl33p Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 omg. min første løs snus i dag aldri mer portion ^^ prøvde å bake, men det endte med smulder så da bare stappa jeg det oppi kjeften. 8241221[/snapback] Uuh, cowboy-style! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 2 bokser general portion, og får 2 bokser general løs i morgen.. begynner å bli lei general Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 2 bokser general portion, og får 2 bokser general løs i morgen.. begynner å bli lei general 8241355[/snapback] Lei General? Hvordan kan du bli det? Jeg har nå snust General i et par måneder uten å kjøpe annet merke, og jeg er ikke lei i det hele tatt. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Lei av general går ikke! Snust general siden niendeklasse, og gjør det enda. Skal innrømme at jeg har vært utro mot Generalen, men det er nok det som er standard. Åhh.. Husker mine første møter med general, ble så svimmel og døsig. Det var tider! Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 General er fast snus. Så kan jeg, hvis jeg føler for det, kjøpe andre merker. F.eks hvis jeg ser et nytt merke, da må jeg jo nesten prøve det. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Kjøper kun General i Norge, hvis jeg er innom Sverige går det i Strongcut. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Virker som de fleste liker general, aldri helt skjønt meg på det der. Også hørt mye av at "Du venner deg til smaken", synes erlig talt det smaker drit. Har ingen problemer med andre "rene snuser" som Skruf Stärk, Ettan, Göteborgs, N&(J) etc. Men noe med generalen fremkaller virkelig brekningene. Endret 26. mars 2007 av Rhoads Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Virker som de fleste liker general, aldri helt skjønt meg på det der. Også hørt mye av at "Du venner deg til smaken", synes erlig talt det smaker drit. Har ingen problemer med andre "rene snuser" som Skruf Stärk, Ettan, Göteborgs, N&(J) etc. Men noe med generalen fremkaller virkelig brekningene. 8242278[/snapback] Smaken er som baken! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Smakte Offroad i dag. Tror det var Offroad lakris, er ikke sikker. Smakte og lukta som tyrkisk pepper. (godteriet) Deilig å ligge på terrassen med musikk, snus og sol ^^, Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Smakte Offroad i dag. Tror det var Offroad lakris, er ikke sikker.Smakte og lukta som tyrkisk pepper. (godteriet) Deilig å ligge på terrassen med musikk, snus og sol ^^, 8242326[/snapback] Hvis det var lakris, så hadde du smakt lakris utrolig godt. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Høres ikke helt ut som tranebær heller, mulig du har vært bortpå offroad orginal? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Svimmel, avslappet. Når du spyr er det kroppens måte å få vekk kvalmen, som jeg TROR dannes av nikotinet. 8237487[/snapback] Om du får nikosjokk vil du skjønne det, ihvertfall synes jeg det er høyest ubehagelig. Ble så dårlig at jeg ikke orket annet en å sove, det var min første snus som jeg hadde i en time, i tillegg svelget jeg deler av den. Får ikke nikkosjokk nå lenger. Lenke til kommentar
RefleXio Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Liker egentlig best catch, i og med at jeg har tannregulering er det praktisk med pose. har prøvd bake, var et helvete å få det ut av reguleringa... Mine favoritter må være catch og røda lacket Lenke til kommentar
M-J Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 trodde også at bakesnus var dritt med reggis. men er bare øving som skal til! (ja jeg er 18 har lappen og har regulering mobb meg) Lenke til kommentar
RefleXio Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 trodde også at bakesnus var dritt med reggis. men er bare øving som skal til! (ja jeg er 18 har lappen og har regulering mobb meg) 8242577[/snapback] Jeg mobber ingen! Lenke til kommentar
epyks Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg snuser en del baket, og har ingen problemer med at jeg har regulering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg