3raz3r Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Men jeg lurer på hva jeg gjorde galt, for jeg prøvde Skruf løs et par ganger og min erfaring var at det ble mer effekt av porsjon enn løs, men mange sier noe annet... Hvodan få løs til å bli bedre enn porsjon? Prøvde så godt jeg kunne å lage en tønne men ble ikke så bra... 8232786[/snapback] Hvis du vil kjenne mer effekt fra Skruf Løs så kan du bake større. Hvis du vil bli bedre til å bake anbefaler jeg deg å kjøpe Röda Lacket, da den er fryktelig god å bake. En i klassen kjøpte den for første gang i forrige uke, så jeg har gitt han et par lynkurs innen baking. Og nå er ikke boksen tom en gang, og han er ikke så værst. Så er ikke mye som skal til. Endret 25. mars 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
Exillonar Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hvis du vil kjenne mer effekt fra Skruf Løs så kan du bake større. Hvis du vil bli bedre til å bake anbefaler jeg deg å kjøpe Röda Lacket, da den er fryktelig god å bake. En i klassen kjøpte den for første gang i forrige uke, så jeg har gitt han et par lynkurs innen baking. Og nå er ikke boksen tom en gang, og han er ikke så værst. Så er ikke mye som skal til. Får stikke en tur på butikken senere da for å teste, har lest bakeguiden i en tidligere post eller tråd så vet sånn ca hvordan det skal gjøres men trenger trening i guess Skal prøve å kjøpe en løs og lage større etter Røda Lacket. Lenke til kommentar
Frostshock Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Noen som kan poste en bake guide igjen? Helst film, hvis det illustreres best? Lenke til kommentar
Exillonar Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Noen som kan poste en bake guide igjen? Helst film, hvis det illustreres best? 8233371[/snapback] Hentet fra Snus tråden v.3: 1. Du slår boksen mot hånden, skritt, whatever, slik at snusen samler seg. 2. Du tar høyrehånden ned i boksen og presser sammen endel snus (passe mengde for deg). Når du har presset slik at snusen har blitt en liten "klump", legger du den i håndflaten, og lukker boksen på din sære måte. 3. Deretter begynner du å trykke på snusen inne i håndflaten. Dette gjør at snusen blir til en "pyramide". Etter at du har trykket snusen fast, er det på tide å gå videre til neste punkt. 4. Legg den på venstre pekefinger. Rull pekefingeren sammen mens du holder rundt kantene (på siden av pekefingeren). 5. Deretter fingjør du den ved å trykke litt ekstra på den der du ser den kan briste. Men ikke for hardt. Da brister den. 6. Så putter du den under leppa, løft leppa, plasser snusen i overleppen (på siden eller hvor du føler deg komfortabel). 7. Kos deg. Ang video har jo Anderspus en genial en: Endret 25. mars 2007 av Exillonar Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg stusser fremdeles over nr. 4 der, altså ... Jeg har prøvd å gjøre det slik, men får det ikke til, og jeg har aldri sett noen andre gjøre det slik. Eller er det bare jeg som er tilbakestående? Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Noen som kan poste en bake guide igjen? Helst film, hvis det illustreres best? 8233371[/snapback] Jeg liker best og gjøre sånn her Eller så kan du Bake som anderspus Endret 25. mars 2007 av Wunder_baumen Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hehe. AndersPus er IRL kammerat av meg. Kule greier. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Vennine av meg snuser nesten en boks på en dag Hun blir helt borte noen ganger, virker som om hun er dopa hele tiden. Hjelper fint lite når man prøver å få hu til å slutte.. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hvorfor skal du få hun til å slutte? Jeg blir ganske så irritert når folk sier at jeg må slutte. Er man gammel nok til å kjøpe snus, vet man også at det er helseskadelig. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Fordi hun blir helt borte jo. Alle rundt henne ser jo at snusen bare gjør ting værre. Kan umuligens være bra for henne og holde på sånn. Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Fordi hun blir helt borte jo. Alle rundt henne ser jo at snusen bare gjør ting værre. Kan umuligens være bra for henne og holde på sånn. 8233878[/snapback] Da er det nok mere en snus ho går på Vis ikke ho får mega nikotinsjokk, men tror det er umulig og få det av snus selv merker jeg det så vidt det er Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hvis kroppen hennes ikke har vent seg til nikotinet kan hun bli temmelig svimmel. Hvis hun har en veldig stor pris og mye overflate mellom snus og tannkjøtt får hun seg en støkk. Oh the times. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Hun må da helt klart gå på noe annet enn snus. Hvis hun snuser en boks pr dag bør hun være så nikotintolerant at hun ikke blir helt borte. Og jeg har aldri sett noen bli helt borte av snus uansett. Selv ikke om det er første gang de prøver. Endret 25. mars 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Med borte mener jeg at hu blir utrolig sløv. Ikke sånn at hu svimer av ol. Men at det noen ganger ikke går ann å få kontakt fordi hun er litt borte..? Kan ikke forestille meg at hu går på noe annet Endret 25. mars 2007 av Demille Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Med borte mener jeg at hu blir utrolig sløv. Ikke sånn at hu svimer av ol. Men at det noen ganger ikke går ann å få kontakt fordi hun er litt borte..? Kan ikke forestille meg at hu går på noe annet 8234665[/snapback] Og jeg kan ikke forestille meg at man, når man snuser en boks pr dag, at man blir så utrolig sløv av snusen. Ingen jeg kjenner blir sånn, og jeg har heller ikke hørt om noen. Kan det faktisk være at hun ikke tåler snus? Allergisk? Aldri hørt om at dette har vært et tilfelle før, men kan hende det er noe med hende som gjør at hun reagerer annerledes enn andre på snus. Men dette er kun spekulasjoner. Da jeg ikke vet hvem hun er, eller noe som helst egentlig. Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Demille nå tar du litt hardt i tror jeg... Eller så er hun bare oppmerksomhets syk, det der høres latterlig ut. Har ikke penger før onsdag, så jeg har et lite nikotin problem :/ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Nei, aner ikke jeg. Synes det er rart selv, men da vet jeg hvertfall at man ikke skal reagere sånn på snus. Tviler og håper ikke det er noe annet hu går på. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Prat med henne. Hvis hun virkelig reagerer sånn på snus, så bør hun slutte med det. Og hvis hun bruker hardere stoffer bør du prate med henne om det. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 jepp, merkelig å bli sånn, i starten blei jeg helt slapp osv hehe sinsykt deilig følese første gang jeg tok 2 stk porsjon opp i leppa hele kroppen slappa av av 100 % Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Man får nikotin og blir kansje litt svimmel til og begynne med Men jeg røyker og snuser fast og jeg er i topp form og blir aldri uttafår eller noe slik Anbefaler ikke og snuse en boks om dagen, Mister så mye tannkjøtt og da svir det bare med snus Men leppa mi har det fint nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg