tommy007 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jaja, en kamerat var i sverige han betalte 35 pr boks med porsjon.. det er dyrt!!"#¤ Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Kjøpte General løs i dag. Med det gamle designet, faktisk! 8215112[/snapback] de jeg kjøpte i sverige for en helg tilbake var faktisk med det nye designet. så uheldige deg leaf som får det nye designet 8215157[/snapback] Hehe. Det er det samme som er inni, uansett! Det nye designet er jo fint da;) Spesielt lokket Lenke til kommentar
sekt Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Synes det nye designet er helt greit, ikke noe sånn spesielt.. Er faktisk noen her omkring som har kjøpt seg en boks med general løs bare på grunn av den fine boksen. 8214695[/snapback] Og med dèt, oppnådde general akkurat det de ville med design-skiftet. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Synes Onyx boksen er den eneste som ble bedre, selv om den hadde sin sjarm ved å bare være svart en et sølv lokk. Resten av boksene er ok eller stygg. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Lös-boksen var bare klysete. Gull og greier. Men maxi-portion, derimot; den var tøff. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Prøvde snus for andre gang nå nettopp. Tok to stk, og jeg er rimelig kvalm og svimmel. Hvor lenge skal man snuse før denne fæle effekten ikke påvirker deg lenger? Og hvis jeg tar en snus eller to hver uke, vil jeg bli avhengig? Har nemmelig ikke lyst til å begynne ordentlig med snus, men heller bomme litt av noen venner i ny og ne. Er sjansene store for at jeg vil bli avhengig av dette? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Sjansene for det er vel heller små, jeg er ennå ikke avhengig og tar meg alt fra 0-3 priser hver dag, og kan vel omtrent slutte når jeg vil. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Vet nå ikke helt med de avhengighets greiene jeg, har gått ca en boks om dagen her, og før det en 6-7 priser dagen. Jeg klarer å slutte når jeg føler for deg, går vel mest på viljestyrke. Endret 23. mars 2007 av Rhoads Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 "JEG KAN SLUTTE NÅR JEG VIL, JEG LOVER!" Den har vi ikke hørt før, mener jeg... Anyways. Snus. Ja... Prøvde en, ble dårlig, og fant ut at jeg ikke er skåret over den lessen. Dog jeg rasker med meg noen tårn hver gang jeg er i sverike til 12/13 kr/boksen og selger de til "kammerat-pris" her hjemme i norge til 45/50 kroner pr. boks. Jeg eier. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 "JEG KAN SLUTTE NÅR JEG VIL, JEG LOVER!" Den har vi ikke hørt før, mener jeg... Anyways. Snus. Ja... Prøvde en, ble dårlig, og fant ut at jeg ikke er skåret over den lessen. Dog jeg rasker med meg noen tårn hver gang jeg er i sverike til 12/13 kr/boksen og selger de til "kammerat-pris" her hjemme i norge til 45/50 kroner pr. boks. Jeg eier. 8223839[/snapback] Jeg snuser og røyker da jeg har lyst, føler aldri no sug, mulig det er fordi jeg ikke gjør det så veldig ofte da:P Om jeg starter å røyke aktivt kommer jeg nok til å få sug ja, men har ikke no plan om det Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg liker ikke at jeg nesten ikke får effekt av snus lenger, ikke Skruf engang . Må ofte kjøre 2 x portioner eller litt bake i tillegg. Hat. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jaja noen er rare... det har blitt volsomt stille her i denne tråden.. hmm Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg liker ikke at jeg nesten ikke får effekt av snus lenger, ikke Skruf engang . Må ofte kjøre 2 x portioner eller litt bake i tillegg. Hat. 8224943[/snapback] Det er det som kalles avhengighet. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Det er det som kalles avhengighet. 8226212[/snapback] Nja, jeg snuser ikke så ofte, og føler heller ikke at jeg MÅ det, men blir så avslappet, så jeg synes det er sykt deilig etter å ha vært på trening o.l. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg har bare så vidt littegrann sug etter snus, men ikke så mye at jeg vil kalle meg selv avhengig. Jeg snuser kanskje tre-fire ganger iløpet av én uke, og dette skjer som oftest på kvelden etter jeg har trent. Synes dette er meget avslappende, og det roer meg fullstendig ned. Veldig deilig. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg har snuset omtrent hver helg nå siden sommeren..! Holder meg vekke fra vekedagene, fordi det rett og slett ikke frister:S men fint å ha noe å glede seg til i helga, og er jo en måte du ikke blir særlig avhengig av.. Men er det jeg er redd jeg kommer til å bli tilslutt.. Men uansett så er ikke snus noe som jeg egentlig frykter for fremtidige skader annet enn at viss du blir avhengig og en dag tenker at nå er det nok, da kan det jo bli meget vanskelig.. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Det eneste du må være litt forsiktig med er tannkjøttet hehe, blir slitt vekk etterhvert Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 De har fåt Knox til 35 kroner på rema her, noen som har prøvd den? Lenke til kommentar
sekt Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg har snuset omtrent hver helg nå siden sommeren..! Holder meg vekke fra vekedagene, fordi det rett og slett ikke frister:S men fint å ha noe å glede seg til i helga, og er jo en måte du ikke blir særlig avhengig av.. Men er det jeg er redd jeg kommer til å bli tilslutt.. Men uansett så er ikke snus noe som jeg egentlig frykter for fremtidige skader annet enn at viss du blir avhengig og en dag tenker at nå er det nok, da kan det jo bli meget vanskelig.. 8228563[/snapback] Du blir jo avhengig i den grad at du "forventer" å snuse i helgene, eller gleder deg som du sier.. Hvordan blir det uten snus en helg? Blir vel ikke HELT det samme. Så vil vel si du er en smule avhengig, selv om det kanskje virker ekstremt å si det slik. Sier ikke at du har PROBLEMER med å ikke snuse i helgene, bare at det sikkert ikke blir helt det samme Lenke til kommentar
Exillonar Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Du blir jo avhengig i den grad at du "forventer" å snuse i helgene, eller gleder deg som du sier.. Hvordan blir det uten snus en helg? Blir vel ikke HELT det samme. Så vil vel si du er en smule avhengig, selv om det kanskje virker ekstremt å si det slik. Sier ikke at du har PROBLEMER med å ikke snuse i helgene, bare at det sikkert ikke blir helt det samme Det kan jeg bekrefte... Startet med snus når jeg var i militæret og snuste ''fast'' i ca 6 måneder. Det hendte at jeg glemte å kjøpe snus på fredager og kiosken der det kunne kjøpes åpnet ikke før 15:00-16:00 i helgene. Vanskelig å si hvordan det føltes men der var snusen en måte å fordrive tiden med, så det ble møkk kjedelig når jeg ikke hadde det + at jeg hadde et lite snev av avhengighet... Men jeg har klart å komme over det nå som jeg er hjemme igjen og har andre ting å fordrive tiden med, så nå snuser jeg bare en sjelden gang når jeg er alene hjemme eller borte, mutter er anti nikotin person BTW: med fast mener jeg en boks i uka, så ikke så veldig mye... Prøvde forøvrig mange typer og kom frem til at Skruf var min type (porsjon). Men jeg lurer på hva jeg gjorde galt, for jeg prøvde Skruf løs et par ganger og min erfaring var at det ble mer effekt av porsjon enn løs, men mange sier noe annet... Hvodan få løs til å bli bedre enn porsjon? Prøvde så godt jeg kunne å lage en tønne men ble ikke så bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg