3raz3r Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Pleier det å svi på tannkjøtet, hvis man putter snusen på nye steder? 8205570[/snapback] Som NorthGarden så fint har sagt, det kan gjøre det hvis du putter den på et nytt sted i munnen. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hei dere.. Lurer på en ting jeg.. For noen dager tilbake, så merket jeg at det hadde kommet en Hvit liten blemme, i underleppa mi.. Har gått rundt å sytet til vennene mine om vondthet og lignende.. Da fant jeg også ut at mange de også hadde fått det.. Kommer det av Snusen? Mvh Vivalamorten Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hei dere..Lurer på en ting jeg.. For noen dager tilbake, så merket jeg at det hadde kommet en Hvit liten blemme, i underleppa mi.. Har gått rundt å sytet til vennene mine om vondthet og lignende.. Da fant jeg også ut at mange de også hadde fått det.. Kommer det av Snusen? Mvh Vivalamorten 8205895[/snapback] Har opplevd det samme selv, opptil flere ganger. Jeg bare snuse en annen plass, og pusse tennene grundig om kvelden og morgenen. Trapp også ned på intensiteten i snusingen, til problemet forsvinner. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hei dere..Lurer på en ting jeg.. For noen dager tilbake, så merket jeg at det hadde kommet en Hvit liten blemme, i underleppa mi.. Har gått rundt å sytet til vennene mine om vondthet og lignende.. Da fant jeg også ut at mange de også hadde fått det.. Kommer det av Snusen? Mvh Vivalamorten 8205895[/snapback] Det kan nok stemme. Men hvis det er det samme som jeg muligens har hatt, så går det over etter ikke så lang tid. Kan ikke si jeg har vært særlig plaget av det, hverken når jeg hadde det, eller i ettertid. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Er diplomat snusen god? Har begynt å selge den der jeg jobber nå, men tar ikke sjangsen viss den ikke måler seg med general løøøs og det tviler jeg på... Endret 21. mars 2007 av Andal Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Er diplomat snusen god? Har begynt å selge den der jeg jobber nå, men tar ikke sjangsen viss den ikke måler seg med general løøøs og det tviler jeg på... 8206619[/snapback] Som jeg har sagt til alle som spør om en snus er god, du må teste ut selv. Ikke alle har lik smak. Hvis en synes den er god, så er det ikke nødvendigvis sånn at en annen en liker den. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hm, fikk en boks Röda Lacket vit prosjon i dag. Etter å ha holdt meg til Nick(And Johnny) og Skrüf en god stun, må jeg si det var litt flaut å synes at den snusen hadde en utrolig god smak. Jaja, sånt skjer vel. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Synes Diplomat snusen virka grei, ihvertfall til porsjon å være. Bedre lukt og smak enn general pose og styrken var ok. Stilfull alu boks da så litt stilfull er den jo. Ble nesten litt skuffet da den stilfulle boksen ikke hadde samme oppstilling av posene som onyx :!: Lenke til kommentar
d0z Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hvilken lössnus har de beste bakeevnene? Noen mener det er Röda Lacket. Er det sant? Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hvilken lössnus har de beste bakeevnene? Noen mener det er Röda Lacket. Er det sant? 8209481[/snapback] Jaaaa! Trenger jo nesten ikke å bake den jo..! Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Hva synes dere om designet til de kjære General'ene våres? General Løs: General Portion: General ONYX: Synes selv at designet er tøft. Men kommer til å være litt uvant i de første ukene, med General Løs <3 Vivalamorten Endret 22. mars 2007 av vivalamorten Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Vet ikke helt hva jeg synes jo. Det er jo helt klart et kulere design, men litt feil på en måte. General må jo se ut som general! Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 General må jo se ut som general! 8211058[/snapback] Enig med deg der..! Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg bryr meg faktisk ikke om hvordan den ser ut. Så klart er det nye designet kult, men for min del kunne de godt hatt det gamle. Bryr meg ikke. Lenke til kommentar
LederSau Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Gi meg det gamle tilbake det gamel designet var mye finere, ble litt glad av å se på boksen Endret 22. mars 2007 av LederSau Lenke til kommentar
epyks Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Synes det nye designet er helt greit, ikke noe sånn spesielt.. Er faktisk noen her omkring som har kjøpt seg en boks med general løs bare på grunn av den fine boksen. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Kjøpte General løs i dag. Med det gamle designet, faktisk! Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Kjøpte General løs i dag. Med det gamle designet, faktisk! 8215112[/snapback] de jeg kjøpte i sverige for en helg tilbake var faktisk med det nye designet. så uheldige deg leaf som får det nye designet Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hva synes dere om designet til de kjære General'ene våres? General Løs: http://www.buysnus.com/Pictures/medium/9.jpg General Portion: http://www.buysnus.com/Pictures/medium/12.jpg General ONYX: http://www.buysnus.com/Pictures/medium/159.jpg Synes selv at designet er tøft. Men kommer til å være litt uvant i de første ukene, med General Løs <3 Vivalamorten 8210926[/snapback] Olds news guys. Her er en komplett liste over det nye designet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg