epyks Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Jeg har et par på skolen som sier de har slutta, men konstant maser på snus fra andre. Virker nesten som om det er for oppmerksomhet. Endret 16. mars 2007 av Ols111 Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 idag var jeg i sverige og kjøpte snus. men de hadde ikke johnny så det ble grovsnus. det var godt og komme tilbake til den gode gamle grovsnusen. god smak er det på den Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg har slutta. Tar en innimellom, men det er ikke ofte. Klarer meg helt fint, selvom jeg føler at det er noe som mangler. Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg har et par på skolen som sier de har slutta, men konstant maser på snus fra andre. Virker nesten som om det er for oppmerksomhet. 8169368[/snapback] Det er bare oppmerksomhet de er ute etter, Samme gjelder fjortiss jenter osm sier de har slutta og røyke men som maser om røyk hele tia Fikk en boks med Ld straight from sweeden i dag, har ikke testa den enda men lover godt Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Det er bare oppmerksomhet de er ute etter, Samme gjelder fjortiss jenter osm sier de har slutta og røyke men som maser om røyk hele tia 8170802[/snapback] Hvorfor tror du fjortisser begynner med snus eller røyk i det hele tatt? Jo, fordi det er kult, og de tror de får mer oppmerksomhet da. Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Det er bare oppmerksomhet de er ute etter, Samme gjelder fjortiss jenter osm sier de har slutta og røyke men som maser om røyk hele tia 8170802[/snapback] Hvorfor tror du fjortisser begynner med snus eller røyk i det hele tatt? Jo, fordi det er kult, og de tror de får mer oppmerksomhet da. 8170922[/snapback] Sant, Du vet man må jo være med i den kule gjengen Endret 16. mars 2007 av Wunder_baumen Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Med mindre man gjør som meg! Snuser der ingen ser meg (hjemme) sånn at ingen tror jeg gjør det for å være kul Ingen på skolen som vet det enda... Deilig er det! Maser så jævlig sånn, "så kul du er da høhø", I just hate em! 10 klasse forresten. Ikke noe fjortiss Endret 16. mars 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Med mindre man gjør som meg! Snuser der ingen ser meg (hjemme) sånn at ingen tror jeg gjør det for å være kul Ingen på skolen som vet det enda... Deilig er det! Maser så jævlig sånn, "så kul du er da høhø", I just hate em!10 klasse forresten. Ikke noe fjortiss 8172094[/snapback] Da kan du bare svare med at du vet at det ser helt jævlig ut, at det lukter drit, at det ser stygt ut og koster masse penger, men at det er dritdeilig, og om de ikke har prøvd kan de bare holde kjeft. Funka dritfett for meg. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Er jo bare å si at du syns det er godt. Så spør de hvorfor, så svarer du bare: snus kan ikke forklares, det må oppleves. Og så er man ferdig med den diskusjonen Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Ah, lørdags morgen med en god snus Vel holder meg til å snuse hjemme for nå... Så ikke snusbruken tar helt av heller Lenke til kommentar
zeronero Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Med mindre man gjør som meg! Snuser der ingen ser meg (hjemme) sånn at ingen tror jeg gjør det for å være kul Ingen på skolen som vet det enda... Deilig er det! Maser så jævlig sånn, "så kul du er da høhø", I just hate em!10 klasse forresten. Ikke noe fjortiss 8172094[/snapback] Kjøper du selv, eller får du andre til å kjøpe? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 haha, hos meg står det at du har 0 innlegg Men, er ikke noe stress å få kjøpt selv, om du drar på bensin stasjon, kiosker eller for kebab sjapper og sånn. Lenke til kommentar
zeronero Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 haha, hos meg står det at du har 0 innlegg Men, er ikke noe stress å få kjøpt selv, om du drar på bensin stasjon, kiosker eller for kebab sjapper og sånn. 8173214[/snapback] Hehe hmm, så det er nesten sikkert at man får kjøpt det på kiosker og bensinstasjoner da når man er under 18 en jeg kjenner kjøpte på en kiosk og han fikk kjøpt... men, det blir vell litt pinlig om man må vise leg xD Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Nei? "Oj, jeg trodde det var 16 år jeg." "Leggen ja. Glemte den igjen i bilen, som står parkert på [sett inn gate på andre siden av byen]" "Hm? Legg? Jeg har en her. *ta på leggen* " Lett å ro seg unna. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hvorfor bortforklare? "Okey, snakkes!" Så går du. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Aldri hatt problemet med at folk tror jeg røyker eller snuser fordi jeg tror jeg er kul. Pleier å holde litt lav profil, sitter meg liksom ikke midt på torvet for å ta en sigg, vi pleier og ha turer til en liten park i området om kveldene bare for å ta oss en røyk å prate litt. Snuse gjør jeg for det meste hjemme når jeg sitter forran pcen, eller når jeg er hos kompiser. Har dog hatt en liten pause med snus nå fordi tannkjøttet ble litt sårt/ømt. Lenke til kommentar
zeronero Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hehe:P Men er det noen pose snus dere kan anbefale for en som ikke har prøvd før :!: Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 General White Portion, Catch Eucalyptus, General (mini) og vanlig General er greie førstegangsnus. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Röda Lacket er forsåvidt også en grei førstegangs snus. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 første jeg prøvde var to Skruf Stark, som jeg tok i munnen feil, så de begynte å renne helt altformye. Jeg fikk nikotinsjokk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg