Intern Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Ikke lett å si, siden du ikke sier hvilke du HAR prøvd... Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Ikke lett å si, siden du ikke sier hvilke du HAR prøvd... 8161854[/snapback] Eller hvilke han liker, så man kan anbefale noen som ligner. Og som han derfor muligens vil like. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg liker å åpne Skruf Porsjon-boksene bittelitt, stikke nesa oppi, og ta et skikkelig magedrag. Ikke spør hvorfor, jeg elsker lukta tror jeg Og ja, jeg måtte dele det med dere alle Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg liker å åpne Skruf Porsjon-boksene bittelitt, stikke nesa oppi, og ta et skikkelig magedrag. Ikke spør hvorfor, jeg elsker lukta tror jeg Og ja, jeg måtte dele det med dere alle 8163197[/snapback] det samme liker jeg og gjøre med johnny boksen. tar et stor drag med magen og synes det lukter kjempe godt Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Man må jo alltid lukte på snusen når man åpner den. I all fall første gangen man åpner boksen. Og når man skal ta dagens første snus. I dag fikk jeg faktisk en i klassen, som ikke snuser, til å kjøpe snus. Så nå har han kjøpt seg sin første boks med RL Måtte jo og gi han et lynkurs i bakingens verden. Så snart vil vel han også tre inn i snusernes rekker. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Kanskje vi får en ny venn her i snustråden! =D En kompis i klassen stjal snusboksen min i går =( Måtte åpne en helt ny boks! Stakkar meeeeii Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Kanskje vi får en ny venn her i snustråden! =D En kompis i klassen stjal snusboksen min i går =( Måtte åpne en helt ny boks! Stakkar meeeeii 8163638[/snapback] Kanskje det. Jeg må nok rekruttere han hvis han skulle begynne! Stjal den? Da får du den vel tilbake? Endret 15. mars 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) En kompis i klassen stjal snusboksen min i går =(Måtte åpne en helt ny boks! Stakkar meeeeii 8163638[/snapback] Hva heter han så skal jeg gi han en god omgang pryl! Stakkars deg... tenk å stjele en dyrebar snusboks fra deg. btw, jeg kjøpte N&J som du sa jeg skulle. Den beste snusen hittil som jeg har smakt og sausen/saften/guffa snakte ikke så altfor værst heller. Endret 15. mars 2007 av kenny- Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 hva het de 2 sangene etter hurt ? Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 hva het de 2 sangene etter hurt ? 8163702[/snapback] Vis du sikta til meg så var det disse - Mbrother pres. Tip Top - Tell me (C-Bool Remix) - C-Bool - House Babe (Pulsedriver Vs. Rocco RMX) Lenke til kommentar
AAABBBCCC Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 jeg har en rull med skruf stark! digg jeg tar meg en nå snart. det er den beste snusen ever! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Svensker er noen fantastiske dyr. Du bare sier hvor dyrt det er med snus i Norge, og så sender de litt Skruf Stärk til deg. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Slokna med et par gode priser med skruf stärk i leppa under en forelesning i dag, vokna opp med en heidundranes huepine. Var fint lite koselig, men da vet jeg at jeg ikke tåler å sove med snus i alle fall. Etter å ha lest litt anbefalinger her i tråden blir det en boks montechristo i morgen, må jo variere litt. God tråd å ha her, mener nå jeg. Hjelper alltid når man lurer på hva man skal kjøpe Endret 15. mars 2007 av Rhoads Lenke til kommentar
geebs Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) KUKK! Må opp og kjøpe nå snart.. Baller.. ingen som tilfeldigvis bor i Porsgrunns området som har lyst til å selge meg noen bokser?! Neeeeeeeeeeei, tenkte meg det Jaja.. Når det kommer til nye typer... Vel, general er jo alltid en slager, men renner litt mye i min mening. Göteborgs Rapé, til tross for sin kadaver-aktige lukt, smaker helt greit så fort du er vant til det er det temmelig greit. Personlig, som så mange andre, er jeg nok en skruf stärk fan. Lukter ikke råttent rævkrater, smaker helt greit og har tilstrekkelig nikotin mengde. Endret 16. mars 2007 av EloX Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Var hos tannlegen istad for å borre. Tok da bedøvelse, noe som er veldig artig Når jeg kom ut igjen så tok jeg en prell. Noen som har gjort det etter de har tatt bedøvelse? Jeg må si, det var freaky. Kjenner ikke at man har snus i munnen en gang. Litt morsomt egentlig Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Der sprakk jeg offisielt. Har vært "clean" siden nyttår, men i dag ble lysten for stor og jeg måtte ha en snus. Svakt, får prøve igjen om en måned eller 2.. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Der sprakk jeg offisielt.Har vært "clean" siden nyttår, men i dag ble lysten for stor og jeg måtte ha en snus. Svakt, får prøve igjen om en måned eller 2.. 8168760[/snapback] Om du kun bommet fra noen så har du jo ikke begynt igjen. Men når du kjøper en boks derimot, da har du begynt igjen. Lenke til kommentar
sigsaw Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Der sprakk jeg offisielt.Har vært "clean" siden nyttår, men i dag ble lysten for stor og jeg måtte ha en snus. Svakt, får prøve igjen om en måned eller 2.. 8168760[/snapback] Imponert Jeg sprakk etter 5 dager Noen som har klart å slutte? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Imponert Jeg sprakk etter 5 dager Noen som har klart å slutte? 8168922[/snapback] To kamerater av meg har slutta. De har klart det greit. Dog jeg har bommet bort litt Oliver Twist og snus til dem et par ganger. Men de har ikke kjøpt egen boks ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg