Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*pinglesnakk*

8137561[/snapback]

Hiv innpå en prell. Med ondt skal vondt fordrives!

8138382[/snapback]

Hehe hører deg på den ja

ville bare ikke mista tannkjøtte helt hehe men kan jo heller ikke gå rundt uten snus i kjeften ^^

Endret av Wunder_baumen
Lenke til kommentar
ville bare ikke mista tannkjøtte helt hehe men kan jo heller ikke gå rundt uten snus i kjeften ^^

8138517[/snapback]

Miste tannkjøttet helt vil ta sin tid. Ta heller og kutt ned på snusinga til det har blitt bedre. Så kan du øke igjen, men ikke helt på topp med en gang. Ta det gradvis!

Lenke til kommentar
Denne er til erazer. Åssen går det med snus sluttinga a?

Personlig har jeg vært nesten helt borte(snust på fest et par ganger) fra snus siden starten av februar. Føler at det går bra, men slår meg ofte løs med en oliver twist.

8138609[/snapback]

Det går vel nedover. Akkurat kjøpt 5 bokser med General løs nå, så må jo snuse opp det før jeg slutter i alle fall. Men er jo nede på et akseptabelt nivå med snusinga da. Er nede i 1,5-2 bokser i uka.

Slå seg løs med Oliver Twist? I den grad det går an, ja. Har du kjøpt selv nå eller? Da må jeg i så fall bomme en av deg på skolen i morgen. Hvis ikke jeg slår på stortromma og kjøper en boks selv.

Lenke til kommentar

8138517[/snapback]

Miste tannkjøttet helt vil ta sin tid. Ta heller og kutt ned på snusinga til det har blitt bedre. Så kan du øke igjen, men ikke helt på topp med en gang. Ta det gradvis!

8138603[/snapback]

Ja men er bare at jeg har mista så mye over den ene tanna så begynner jo og lure

Har ikke lyst til og ta en pause heller :p Baker en pris nå så får jeg vurderer situasjonen hehe

Noen som har noe og si om skruf løs ? har ikke fått testa den enda men hører den er tørr og lukter merkelig, men skall vist være god og sterk

Lenke til kommentar
Det kommer ann på vilken skruf og hvor du kjøper den fra. Sterk er tørr. men den er digg da:)

8139552[/snapback]

Tenkte på sterk, løs ;) En kar jeg kjenner kjøpte det på bensinmakken her om dagen

Lurer på og kjøpe den selv siden den er sterk, men liker ikke tørr snus :p

Lenke til kommentar
Kan kanskje ha noe med at han har kjøpt av andre som har tatt med boksene inn i landet? Da vil den jo være tørr.

8140744[/snapback]

Ikke nødvendigvis. Det kommer jo an på hvor kjapt man får dem etter de har blitt kjøpt.

Ja, jeg måtte :D

Lenke til kommentar
Kan kanskje ha noe med at han har kjøpt av andre som har tatt med boksene inn i landet? Da vil den jo være tørr. Mine erfaringer med skruf stark, er også at den er ganske bløt og enkel og bake : )

8140744[/snapback]

Han kan også ha kjøpt på et sted der den har ligget en stund, eller fått den av en type en stund etter at den er kjøpt?

Jeg har også samme erfaringer med Skruf stark, fin snus det :)

Litt pirkete må man jo være.

EDIT : 3raz3er var visst først ut.

Endret av Ols111
Lenke til kommentar
Har Testa skrufen nå og den var langt fra tør, Bløt og fin Men ble litt skuffa trodde den skulle være sterkere

8149338[/snapback]

Pøvde skruf stärk her i sist uke, og synes pose skurf er sterkere. De som har prøvd pose synes at den er sterkere enn løs versionen. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...